Deoarece prezintă declarații ale unor reprezentanți cheie din industria farmaceutică despre politici economice și de sănătate, informații utile pentru modul în care compania comunică cu publicul și își gestionează imaginea.
Taxa clawback este una dintre cel mai bine colectate din Romania, cu peste 90%, afirma directorul executiv al Asociatiei Romane a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM), Dan Zaharescu. Citește articolul
Articolul descrie un eveniment major al industriei de e-commerce, cu speakeri de top și o gală de decernare a premiilor. Este important pentru a înțelege evenimentele cheie din domeniu, pentru networking și pentru promovarea imaginii corporative și relații cu media.
Pe 27 Noiembrie 2014 are loc, la Bucuresti, a IX-a editie anuala a GPeC - cel mai Important eveniment de comert electronic din Romania. Cei interesati sa participe mai au timp doar pana vineri, 21 noiembrie, sa se inscrie pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro pentru a-si procura biletul de acces. Pretul unui bilet este de 59 EUR (TVA inclus). Citește articolul
Pentru a comunica public despre donațiile și proiectele de sponsorizare ale companiei, ajutând la construirea unei imagini pozitive și la îmbunătățirea reputației.
Legea Sponsorizarii si Codul Fiscal permit societatilor comerciale sa directioneze, in fiecare an, pana la 525 de milioane de Euro catre organizatiile neguvernamentale din Romania. In prezent, doar 22% din aceste fonduri ajung la potentialii beneficiari. Citește articolul
Acest departament monitorizează subiectele de interes public și controversele legislative care pot afecta imaginea companiei sau contextul general de afaceri, pentru a pregăti comunicări adecvate sau a înțelege sentimentul public.
Deputatii au respins marti definitiv, in sedinta din plen, proiectul de lege privind amnistia si gratierea, conform unui comunicat de presa al Camerei Deputatilor. Propunerea legislativa care stabilea amnistierea unor infractiuni prevazute de Codul Penal, precum si gratierea unor pedepse cu inchisoarea a fost inscrisa initial pe ordinea de zi a sedintelor Camerei Deputatilor in decembrie 2013, dar apoi a fost retrimisa la comisii si lasata in dezbatere. Marti, parlamentarii au inscris din nou proiectul pe ordinea de zi si l-au respins. Citește articolul
Acest departament monitorizează dezbaterile publice și sociale despre subiecte sensibile, cum ar fi educația, religia și drepturile individuale, pentru a înțelege percepția publică și a gestiona imaginea și relațiile companiei cu diversele grupuri interesate.
O recenta decizie a Curtii Constitutionale a readus in prim-plan subiectul controversat al orelor de religie din scoli. Nu vor mai fi inscrisi “din oficiu” toti copiii, cu posibilitatea ulterioara de a renunta la alegerea “din oficiu”, ci vor fi inscrisi doar cei care vor sa participe la orele de religie. Dar oare cat de utila este, cu adevarat, aceasta disciplina pentru copii? Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive despre România și despre evenimente culturale de anvergură care pot contribui la construirea unei imagini publice favorabile. Articolul prezintă cum artiștii români și instituțiile culturale promovează țara la nivel național și internațional, aspecte utile pentru strategiile de comunicare și relații publice ale unei companii.
Cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei, violonistul roman Alexandru Tomescu va sustine trei concerte la New York si Washington. Citește articolul
O companie care oferă sau sprijină distribuția de informații valoroase despre siguranța copiilor își îmbunătățește imaginea publică, arătând că este o entitate responsabilă și preocupată de binele oamenilor.
E simplu sa-ti spui “mie nu mi se poate intampla”. Insa lucruri rele se intampla in fiecare zi, iar cand viata unui copil depinde de tine devine obligatoriu sa inveti care sunt reactiile sau gesturile care fac diferenta intre un final fericit si unul dramatic. Prietenii nostri de la MaiMultVerde ne-au propus o lectie de prim-ajutor pe care o consideram Mai Mult decat bine-venita! Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat să înțeleagă dezbaterea publică privind conținutul media pentru copii, mai ales dacă compania este implicată în producția de conținut, publicitate sau are o imagine publică legată de familie și educație. E important să știe ce se discută în societate pentru a gestiona reputația și comunicarea.
Desenele animate fac parte din copilarie, insa cat de mult o influenteaza prin povestile prezentate? Sunt desenele animate o forma de divertisment pentru copii sau ii pot influenta in mod negativ? Citește articolul
Articolul conține informații despre evenimente istorice cu impact social major, cum ar fi Revolta muncitorilor din Brașov, care pot fi relevante pentru a înțelege contextul social și istoric al României și dinamica relațiilor cu publicul.
In istoria recenta a Romaniei, ziua de 15 noiembrie este una de referinta, deoarece in anul 1987 in Brasov avea loc revolta muncitorilor de la Intreprinderea de Autocamioane impotriva regimului lui Nicolae Ceausescu. Un eveniment care poate fi considerat inceputul sfarsitului pentru comunismul de la noi din tara. Citește articolul
Acest departament vorbește în numele companiei cu presa și publicul. Folosirea unei limbi române corecte este esențială pentru o imagine bună și pentru a fi luat în serios.
Institutia prezindentiala este numita ba "presedintie", ba "presidentie", ba "presidintie". Care este, de fapt, termenul corect? Citește articolul