Pentru a demonstra angajamentul companiei față de valorile democratice și de responsabilitate civică. Partajarea unui astfel de conținut poate contribui la construirea unei imagini pozitive a companiei în relația cu publicul și stakeholderii.
De ce sa mai votez?, ce sens mai are?, ce mai conteaza acum (tot cine trebuie iese)? sunt intrebarile retorice si descurajante care m-au urmarit zilele astea apropo de ziua alegerilor. Si sunt sigura ca si pe multi dintre voi. Poate ca nici nu m-as fi dus duminica la vot, daca nu as fi dat intamplator peste aceste 30 de secunde. Ceva mai convingator nu am mai citit/auzit/vazut pana acum. Incercati-le cu incredere. Poate va mobilizeaza si pe voi sa votati maine (ce vreti voi, numai sa votati). Amar sigur veti zambi. Citește articolul
Acest departament urmărește cum sunt adoptate legile și care este impactul lor general asupra mediului de afaceri, pentru a putea comunica eficient cu autoritățile, publicul și pentru a apăra interesele companiei.
Aproape o treime dintre actele legislative din sase state din zona Europei Centrale si de Est au fost adoptate in Romania, potrivit unui raport Grayling AcTrend. Totodata, Romania este in frunte si in privinta numarului de ordonante de urgenta emise de Guvern. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care deciziile judecătorești pot afecta reputația companiei și imaginea publică, pentru a gestiona comunicarea externă eficient.
Tribunalul Galati respins ieri cererea de revizuire depusa de o banca, intr-un litigiu in care instanta obligase banca sa converteasca in lei creditul acordat in franci elvetieni, la cursul de schimb de la momentul acordarii imprumutului. Decizia este irevocabila, asa incat institutia de credit va fi obligata sa converteasca creditul, dupa cum a stabilit instanta. Citește articolul
Pentru a monitoriza deciziile luate la nivel guvernamental și reacțiile publice (ex: ale organizațiilor studențești) legate de evenimente cu impact social major, informații utile pentru strategia de comunicare și relații publice a companiei.
Cursurile universitare se suspenda astazi si luni pentru ca studentii sa poata vota acasa la turul al doilea al alegerilor prezidentiale, potrivit unui act normativ publicat marti in Monitorul Oficial. Citește articolul
Se asigură că imaginea publică a companiei nu este afectată negativ și gestionează comunicarea în contextul sancțiunilor internaționale.
UE si SUA ar putea impune noi sanctiuni economice atat Rusiei cat si separatistilor ucrainieni, pe fondul recentelor evenimente din estul Ucrainei, o decizie urmand sa fie luata cel mai probabil pe 17 noiembrie. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a firmei și transparența, mai ales că articolul vorbește despre obligația de a publica numărul de plângeri pe site-ul companiei.
Asiguratorii vor fi obligati de anul viitor sa publice pe site-urile lor informatii detaliate despre petitiile primite din partea asiguratilor, se mentioneaza intr-un act normativ publicat astazi in Monitorul Oficial si care va intra in vigoare la 1 ianuarie 2015. De asemenea, documentul prevede in mod expres ca aceste date vor trebui publicate lunar. Citește articolul
Este important pentru acest departament să înțeleagă cum se finalizează procesele politice majore, cum ar fi alegerile prezidențiale, mai ales când este vorba de o decizie a Curții Constituționale. Aceste informații pot influența percepția publică și strategia de comunicare a companiei în contextul politic general.
Hotararea Curtii Constitutionale nr. 59/2014 privind rezultatul alegerilor pentru functia de Presedinte al Romaniei in cadrul primului tur de scrutin desfasurat la 2 noiembrie 2014 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 815 din 7 noiembrie 2014. Citește articolul
Specialiștii în relații publice beneficiază de pe urma evenimentelor de networking, care le permit să construiască relații, să înțeleagă mai bine mediul de afaceri și să își promoveze compania.
Ce faci miercuri, 12 noiembrie, de la 8.30 pana la 10? Hai la sediul nostru pentru un mic dejun productiv, prin care sa ne cunoastem mai bine si sa vorbim despre cum ne-am putea creste impreuna performantele. Avem noi cafea, ceai, cornuri, unt si dulceata. Tu vino doar cu cheful de vorba! Citește articolul
Acest departament poate organiza evenimente sau oferi cadouri pentru a menține relațiile cu partenerii și publicul, fiind crucial să cunoască regulile fiscale aplicabile acestor acțiuni și modul de justificare a cheltuielilor.
Cheltuielile de protocol sunt cheltuieli ocazionate de acordarea unor cadouri, tratatii si mese partenerilor de afaceri, efectuate in scopul afacerii, se mentioneaza in Codul fiscal. Citește articolul
Acest departament utilizează astfel de informații pentru a comunica intern și extern despre impactul politicilor de sănătate asupra angajaților și a societății, mai ales dacă firma este implicată în domeniul sănătății sau vrea să-și arate preocuparea pentru well-being-ul angajaților.
Lista de medicamente compensate si gratuite a fost actualizata pentru a doua oara in acest an de catre Ministerul Sanatatii (MS), potrivit unui act normativ publicat vineri in Monitorul Oficial. Citește articolul