Dacă firma este o instituție financiară, acest departament va trebui să comunice transparent cu publicul și clienții despre modificările aduse contractelor de credit, pentru a menține o imagine bună și a gestiona așteptările.
Initiativa legislativa prin care creditele in valuta ar putea fi converite in lei, la cursul din ziua conversiei, a primit ieri un aviz favorabil din partea Guvernului, se arata intr-un comunicat al institutiei, remis miercuri redactiei. Proiectul a fost adoptat in iunie de Senat, insa pentru a se aplica trebuie sa obtina si votul final al Camerei Deputatilor, care este for decizional in acest caz. Citește articolul
Acest departament este interesat de inițiativele care implică interacțiunea dintre autoritățile guvernamentale și mediul de afaceri. Articolul arată cum reprezentanți ai guvernului înțeleg mai bine companiile private, ceea ce este important pentru imaginea publică a firmei și pentru a construi relații bune cu autoritățile.
Ministrul delegat pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism, Florin Jianu, i-a indemnat pe antreprenori sa se inscrie in structuri asociative, camere de comert si patronate, pentru ca acestea reprezinta ''o voce unitara", iar prin reprezentantii lor accesul este mult mai simplu in consiliile consultative si in comisiile in care se discuta programele care ii privesc. Citește articolul
Acest departament urmărește deciziile guvernului care pot afecta cetățenii sau imaginea țării în străinătate. Chiar dacă este o decizie veche, arată cum se gestionau chestiunile legate de românii din afara țării, informație utilă pentru a înțelege contextul politic și social general.
Ordinul Ministerului Afacerilor Externe nr. 1839/2014 privind stabilirea sectiilor de votare din strainatate pentru organizarea si desfasurarea alegerii Presedintelui Romaniei in anul 2014 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 677, din 16 septembrie 2014. Citește articolul
Cazurile de litigii de muncă, mai ales cele în care angajatorul este acuzat de măsuri abuzive, pot afecta negativ imaginea și reputația companiei în ochii publicului, angajaților și partenerilor. Acest departament trebuie să fie la curent cu astfel de riscuri pentru a gestiona posibile crize de comunicare.
Salariatii care sunt cercetati disciplinar pot fi sanctionati de angajator chiar in cursul cercetarii, dupa cum se precizeaza in legislatia muncii. Mai exact, angajatorul poate dispune suspendarea pe perioada cercetarii disciplinare a contractului individual de munca al salariatului cercetat. Totusi, atunci cand emite o decizie in acest sens, angajatorul trebuie sa respecte nu doar reglementarile legale stipulate de Codul muncii, ci si pe cele ale regulamentului intern al companiei. Citește articolul
Regulile de desfășurare a campaniilor electorale în audiovizual sunt importante pentru a înțelege mediul media și pentru a planifica comunicarea publică a companiei, mai ales în perioade politice sensibile.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 674, din data de 15 septembrie 2014, s-au publicat: Citește articolul
Interesat de contextul economic general și de inițiativele la nivel european, pentru a înțelege mai bine climatul de afaceri și pentru a comunica eficient poziția companiei în raport cu aceste tendințe.
Ministrii de Finante ai Uniunii Europene au discutat sambata solutii pentru finantarea economiei comunitare cu sume de ordinul miliardelor de euro fara sa creasca datoriile, ei analizand optiuni de la crearea unei piete de capital pan-europene pana la infiintarea unui fond urias de investitii. Citește articolul
Specifică dacă și în ce condiții pot fi decontate cheltuielile pentru activitățile de informare și publicitate aferente proiectelor, fiind important pentru planificarea și execuția campaniilor de comunicare.
Ordinul comun al Ministerului Finantelor Publice si Ministerului Fondurilor Europene nr. 1199/901/2014 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului economiei si finantelor nr. 2.116/2007 privind aprobarea cheltuielilor eligibile pentru Programul operational asistenta tehnica a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 670, din 12 septembrie 2014. Citește articolul
Articolul reflectă asupra valorilor sociale, climatului politic și importanței implicării civice și a discuțiilor decente în spațiul public. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de astfel de conținut pentru a înțelege mai bine percepțiile publice, așteptările societății și dinamica dialogului social, aspecte esențiale pentru gestionarea imaginii și comunicării companiei.
Uneori e mai usor sa intrebi in jur ce ar trebui sa faci. Poate cineva stie mai bine. Poate are argumente. Si, apoi, in cunostinta de cauza, poti face o alegere mai buna. Asa ca astazi m-am gandit sa intreb si eu. Si intrebarea mea e genul de dilema in care multi oameni traiesc acum. Hai sa stam de vorba cum faceam candva aici, pe AvocatNet.ro. Ce zici, imi raspunzi? Citește articolul
Pentru departamentul care se ocupă de imaginea companiei și de comunicarea cu publicul, e crucial să folosească o limbă română corectă și precisă în toate mesajele și materialele, pentru a arăta profesionalism și credibilitate.
O singura litera pare nesemnficativa in constructia unui cuvant, insa in multe situatii ea face o diferenta considerabila si schimba cu totul sensul acestuia. Citește articolul
Acest departament este interesat de veștile pozitive despre cultura și istoria românească (premiu internațional pentru film, evenimente culturale) pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei și pentru a comunica realizările naționale.
Comedia "#Selfie", de Cristina Iacob, a primit marele trofeu al Festivalului International de Film Broad Humor din Los Angeles, California, informeaza un comunicat remis Mediafax. Citește articolul