Ajută la înțelegerea structurilor și mecanismelor guvernamentale implicate în sprijinirea mediului de afaceri, esențial pentru menținerea unor relații bune și comunicarea eficientă cu autoritățile.
Hotararea Guvernului nr. 839/2014 pentru modificarea si completarea art. 7 din Hotararea Guvernului nr. 430/2013 privind organizarea si functionarea Departamentului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 730 din 7 octombrie 2014. In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare. Citește articolul
Ei monitorizează evenimentele majore din mediul de afaceri, interacționează cu guvernul și alți lideri pentru a promova interesele companiei și a gestiona imaginea publică.
Prima editie a Foreign Investors Summit va avea loc intre 14 si 16 octombrie la World Trade Center Bucuresti, Hotel Pullman. Summitul include 6 conferinte, 12 workshop-uri si zeci de vorbitori din randul expertilor si reprezentantilor statului. Citește articolul
Articolul subliniază eforturile de a pune România pe harta antreprenorială europeană și de a moderniza mediul de afaceri. Acest departament este interesat de imaginea publică a companiei, de relația cu autoritățile guvernamentale și de promovarea unui mediu de afaceri favorabil.
Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediul de afaceri si Turism, Florin Jianu, a anuntat luni seara, la Brasov, lansarea in perioada urmatoare, a initiativei Startup, de aproximativ 150 de milioane de euro, prin care se vor finanta idei din cateva domenii cheie cum sunt IT-ul, industriile creative si turismul. Citește articolul
Articolul menționează reprezentarea instituției în relațiile cu alte organisme, organizarea de evenimente (seminarii, conferințe) și colaborarea cu alte instituții și organizații, activități specifice departamentului de relații publice.
Ordinul inspectorului-sef al Inspectiei Judiciare nr. 60/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectiei Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-sef al Inspectiei Judiciare nr. 24/2012 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 724 din 2 octombrie 2014. Citește articolul
Pentru a garanta că toate comunicările companiei către public, presă și parteneri sunt redactate corect și profesional, menținând o imagine de credibilitate și seriozitate.
Printre nenumaratele moduri de stalcire a limbii romane se numara si cel in care vorbitorii ei numesc gresit locuitorii anumitor tari. Zi de zi, auzim o multime de persoane care vorbesc despre chineji, albaneji si japoneji, desi acestea nu sunt formele corecte cu care trebuie sa denumim rezidentii acestor state. Citește articolul
Conținutul emoțional și personal al articolului poate fi util pentru a înțelege și comunica valori umane precum empatia, reziliența și sprijinul pentru diversitate. Departamentul de Relații Publice poate folosi aceste perspective pentru a crea mesaje autentice, a îmbunătăți imaginea companiei ca angajator responsabil și a promova o cultură internă de înțelegere și sprijin pentru toți angajații, inclusiv pentru cei care se confruntă cu provocări familiale.
Pentru a invata cum sa traiesti in noua viata, cea de parinte al unui copil cu nevoi speciale, ai nevoie de timp. Nu se intampla peste noapte si nu sunt lucruri pe care sa le fi stiut dinainte, din vremea in care erai un “simplu parinte”. In toti anii din urma am invatat lectii pe care le-as putea numi lectii de bucurie. Citește articolul
Articolul prezintă știri pozitive despre realizări culturale și promovarea României la nivel internațional, ceea ce contribuie la o imagine bună a țării și, implicit, la un mediu favorabil pentru afaceri și comunicarea externă a companiilor.
Soprana Angela Gheorghiu a primit, vineri, titlul de Doctor Honoris Causa al Academiei de Muzica "Gheorghe Dima" din Cluj-Napoca, institutie care sarbatoreste in acest an 95 de ani de la infiintare. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative trebuie să știe cum să gestioneze imaginea publică și comunicările companiei în timpul unei campanii electorale. Articolul oferă informații despre regulile de comunicare în mass-media și despre interzicerea anumitor activități, ajutând la menținerea unei poziții neutre și conforme cu legea.
Campania electorala pentru alegerile prezidentiale, care se vor desfasura pe 2 noiembrie, a inceput astazi la ora 0:00 si se va incheia pe 1 noiembrie, la ora 7:00, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ, publicat in luna iulie in Monitorul Oficial. Citește articolul
Cunoașterea modului în care guvernul își gestionează bugetul și unde alocă fonduri (ex. autorități locale, investiții) ajută departamentul de Relații Publice să înțeleagă contextul economic și social general, pentru a comunica mai bine despre companie și rolul său în societate.
Actele normative privind cea de-a doua rectificare bugetara din 2014 au fost publicate ieri in Monitorul Oficial. Acest lucru vine la scurt dupa ce prima rectificare bugetara a avut loc la inceputul lunii august. Citește articolul
Departamentul de relații publice este interesat să știe cine sunt persoanele de decizie în instituțiile de stat importante, pentru a ști cum să comunice eficient cu ele și să mențină o relație bună, mai ales în sectoarele puternic reglementate precum cel financiar.
Hotararea Parlamentului nr. 41/2014 privind numirea prim-vicepresedintelui - membru executiv, a vicepresedintelui - membru executiv - sectorul asigurarilor-reasigurarilor si a unui membru neexecutiv ai Consiliului Autoritatii de Supraveghere Financiara a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 717 din 1 octombrie 2014. Citește articolul