Transparența și respectarea drepturilor clienților, așa cum cere această lege, sunt cruciale pentru imaginea publică a unui service auto. Un departament de relații publice va folosi conformitatea cu aceste reguli pentru a construi încredere și o reputație bună, arătând că firma este responsabilă și orientată către client.
Service-urile auto vor fi obligate sa asigure proprietarilor de masini posibilitatea de a asista direct sau prin sistem audio-video la activitatile de reparatii sau intretinere pe care le efectueaza, se arata intr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial in anul 2013. Noile prevederi se aplica incepand din luna septembrie a acestui an. Citește articolul
Companiile interacționează adesea cu autoritățile publice. Este util să știe cum sunt selectați și pregătiți funcționarii publici de rang înalt, deoarece aceștia sunt parteneri cheie în dialogul public. Această informație ajută la o mai bună înțelegere a instituțiilor cu care se colaborează.
Functionarii publici se pot inscrie, intre 22 si 26 septembrie, la concursul national de admitere la Programul de formare specializata pentru ocuparea unei functii publice corespunzatoare categoriei inaltilor functionari publici, conform unui ordin al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici publicat in luna august in Monitorul Oficial. Citește articolul
Informările despre alegeri sau memorandumurile privind cooperarea internațională sunt importante pentru a înțelege contextul politic și diplomatic, care poate influența imaginea publică a companiei, relațiile cu autoritățile sau deschiderea de noi piețe.
Pe agenda de lucru a sedintei Guvernului Romaniei de luni, 22 septembrie 2014, ar putea fi incluse urmatoarele acte normative: Citește articolul
Pentru că o bună gestionare a conflictelor protejează reputația companiei și imaginea sa publică în fața partenerilor și a publicului larg.
Cursul Medierea in Afaceri, acreditat de Consiliul de mediere prin Hotararea nr. 86/2014 cu 20 de puncte profesionale, se desfasoara la Bucuresti, in perioada 03 – 05 octombrie 2014. Formatorul principal este Elena Adina Nica. Citește articolul
Articolul oferă o perspectivă asupra percepției publice și a tendințelor sociale legate de spațiile de agrement și cumpărături. Este util pentru a înțelege cum gândesc oamenii și a adapta mesajele publice sau strategiile de comunicare corporativă, mai ales pentru companiile din retail, divertisment sau dezvoltare urbană.
Suntem un popor de comozi, un popor care asteapta sa fie servit, care le vrea pe toate intr-un loc si caruia nu-i place prea tare sa se deplaseze. Pentru toate acestea si nu numai, mall-ul este solutia. Unde mancam? La mall. Unde ne plimbam si de unde cumparam haine? De la mall, desigur. Unde vedem un film? la mall. Vedeti ce simplu stau lucrurile? Citește articolul
Articolul prezintă un eveniment public de anvergură, cu participarea unor personalități cunoscute și cu un mesaj pozitiv adresat tinerilor. Departamentele de Relații Publice sunt interesate de astfel de evenimente pentru a identifica potențiale parteneriate, pentru a înțelege cum se poate construi o imagine bună în rândul publicului tânăr și pentru a gestiona comunicarea legată de implicarea companiei în evenimente comunitare.
Liceenii din Bucuresti vor avea oportunitatea sa intalneasca unele dintre cele mai marcante personalitati ale Romaniei, sa le cunoasca povestile de viata si sa le adreseze intrebari in cadrul Conferintelor practice BookLand Evolution - un eveniment care se va desfasura incepand cu 22 septembrie 2014, la Academia de Studii Economice, in Amfiteatru 1, Bucuresti. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat de modul în care societatea civilă interacționează cu autoritățile, cum se construiește o campanie de advocacy și cum se comunică eficient cu decidenții politici pentru a promova anumite interese sau cauze.
Are numai 23 de ani si se ocupa de zona de Politici Publice, in cadrul Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile. Practic, sustine cauzele cetatenilor in fata parlamentarilor, jucand un rol de mediator intre cele doua parti implicate. Crede intr-o societate civila in care cetatenii sunt capabili sa-si promoveze propriiile interese, iar cel mai mare vis al sau este sa produca o schimbare in Romania. De asemenea, considera ca schimbarea se produce in timp, insa nu trebuie sa uitam motivul pentru care luptam. Este vorba despre Raluca Simbotin, despre care vom afla mai multe in interviul de astazi. Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive despre România și despre succesul românilor la nivel internațional, precum și de evenimente de anvergură (culturală sau sportivă), deoarece contribuie la o imagine bună a țării și pot fi folosite în comunicarea externă sau în campanii de brand.
Violonistul de origine romana, Stefan Tarara, a castigat Concursul International "George Enescu" - sectiunea Vioara, primind ropote de aplauze din partea publicului prezent joi seara la Ateneul Roman din Capitala, dupa ce a interpretat "Concertul pentru Vioara" de Piotr Ilici Ceaikovski. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și este interesat de felul în care alte companii își comunică succesele, premiile și activitățile de responsabilitate socială.
RSM, a saptea retea de audit si consultanta in fiscalitate la nivel global, a fost desemnata castigatoarea prestigiosului premiu "Reteaua Anului", decernat de catre International Accounting Bulletin, cea mai importanta entitate care acorda rankinguri firmelor de profil. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele publice și politice semnificative, mai ales cele care vizează cetățenii români din străinătate. Informațiile despre organizarea alegerilor sunt relevante pentru o înțelegere generală a contextului social și pentru gestionarea imaginii publice a companiei sau a relațiilor cu diverse părți interesate.
Numarul sectiilor de votare din strainatate pentru alegerile prezidentiale din noiembrie va fi de aproape 300, anunta Ministerul Afacerilor Externe intr-un comunicat de presa publicat recent. Vezi in ce tari sunt organizate cele mai multe sectii de votare. Citește articolul