Articolul prezintă evenimente culturale importante (târguri de carte internaționale, festivaluri de film și descoperiri istorice) care contribuie la promovarea imaginii și culturii României, atât în țară, cât și peste hotare. Acest conținut este util pentru departamentele de Relații Publice care urmăresc să înțeleagă și să valorifice inițiativele de branding național și cultural, ce pot influența modul în care compania este percepută în contextul local și internațional.
Romania va fi reprezentata la Targul de Carte Bok & Bibliotek de la Goteborg, desfasurat in perioada 25-28 septembrie, printr-un stand si un program de evenimente organizate de Institutul Cultural Roman de la Stockholm. Romania participa pentru a opta oara la acest targ, anul acesta fiind reprezentata de scriitori precum Daniela Zeca, dar si de criticul literar Daniel Cristea-Enache. Citește articolul
Pentru acest departament, articolul este o dovadă concretă a unei acțiuni pozitive a companiei (Avon) care contribuie la un jurnalism de calitate și la abordarea unor probleme sociale serioase. Publicarea unor astfel de inițiative ajută la construirea unei imagini bune și la îmbunătățirea reputației companiei în ochii publicului.
Trei burse, trei echipe de jurnalisti si fotojurnalisti romani, trei luni de intervievat, analizat, fotografiat, verificat informatii, citit legi, studii, statistici, scris, rescris, editat. Proiectul experimental imaginat in primavara acestui an de Fundatia Friends For Friends - al carui scop a fost de a construi un cadru articulat prin care mediul de business sa poata sustine, printr-un program de burse, jurnalistii si fotojurnalistii romani care vor sa lucreze materiale de profunzime, amanuntit documentate si atent redactate - isi arata primele roade. Materialele realizate pe parcursul ultimelor luni in cadrul Burselor Superscrieri/Avon - e vorba de trei proiecte pe tema violentei domestice, finantate cu cate 1.000 euro fiecare - au ajuns la vremea publicarii. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu modul în care compania este percepută în exterior. Un brand personal puternic al liderilor și angajaților poate contribui la reputația organizației și la o comunicare mai eficientă cu publicul, media și partenerii.
Anna Heijker, specialist in comunicare si owner Pitches & Presentations S.R.L., este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 7 octombrie 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. In cadrul evenimentului vei afla "cum sa-ti construiesti brandul personal de la zero". Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat de eveniment pentru oportunitățile de a stabili legături cu ambasade, consulate și camere de comerț bilaterale, esențiale pentru dezvoltarea relațiilor instituționale și promovarea imaginii companiei.
A 16-a editie a Business Days, cel mai amplu eveniment de afaceri din Romania, va avea loc la Iasi in perioada 1-2 octombrie. Reunind cele mai de interes subiecte pentru comunitatea de afaceri locala, dezbatute de speakeri de top romani si straini, acesta le ofera, totodata, participantilor multiple oportunitati de networking si creare de parteneriate. Iasi Business Days va fi organizat in cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall. Citește articolul
Acest departament este interesat de menținerea unei imagini pozitive a companiei și de gestionarea reputației, iar rezolvarea amiabilă a conflictelor cu clienții sau partenerii, prin mediere, contribuie la percepția de corectitudine și bunăvoință.
Medierea, prin natura ei, este un instrument care ajuta la rezolvarea unei situatii conflictuale, dupa cum se arata si in legislatia nationala. Practic, in baza prevederilor legale, toti cei care se afla intr-un conflict cu o persoana fizica sau juridica au posibilitatea, inainte de a se adresa instantei de judecata, de a incerca mai intai solutionarea amiabila a situatiei in care se afla. Dar, poate medierea rezolva inclusiv "datoriile la banca"? Cu alte cuvinte, pot datornicii apela la un mediator sa rezolve in locul lor o disputa cu banca? La toate aceste intrebari, si nu numai, au raspuns mai multi specialisti contactati de AvocatNet.ro. Citește articolul
Problemele legate de discriminare pot provoca daune majore imaginii și reputației unei companii. Acest departament trebuie să fie informat despre riscurile și implicațiile legale pentru a gestiona eficient comunicarea publică și a proteja brandul.
Discriminarea reprezinta unul dintre cele mai sensibile si actuale subiecte, atat la nivel international, dar si national, fiind un fenomen intalnit in multe arii de activitate, inclusiv in relatiile de munca, in ciuda eforturilor legislative de combatere a fenomenului, se arata intr-un document de presa al societatii de avocatura Musat si Asociatii remis redactiei noastre. Citește articolul
Articolul menționează dreptul companiei de a aduce la cunoștința publicului sponsorizarea, promovând numele și imaginea. Acest departament are nevoie să știe cum se poate face această comunicare în mod legal și etic, pentru a maximiza impactul pozitiv asupra imaginii companiei.
Sponsorizarea este actul juridic prin care doua persoane convin cu privire la transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri materiale sau mijloace financiare pentru sustinerea unor activitati fara scop lucrativ desfasurate de catre una dintre parti, denumita beneficiarul sponsorizarii. Care este tratamentul fiscal al cheltuielilor de sponsorizare, precum si cum se aplica in practica prevederile fiscale, aflati din materialul de mai jos. Citește articolul
Event-ul este o ocazie excelentă pentru a stabili relații cu reprezentanți ai ambasadelor, consulatelor și altor organizații internaționale, precum și cu personalități din lumea afacerilor, contribuind la imaginea și reputația companiei.
A 16-a editie a Business Days, cel mai amplu eveniment de afaceri din Romania, va avea loc la Iasi in perioada 1-2 octombrie. Reunind cele mai de interes subiecte pentru comunitatea de afaceri locala, dezbatute de speakeri de top romani si straini, acesta le ofera, totodata, participantilor multiple oportunitati de networking si creare de parteneriate. Iasi Business Days va fi organizat in cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall. Citește articolul
Monitorizează evenimentele culturale importante, cum ar fi un concurs internațional de prestigiu, și știrile din piața de business legate de parteneriate comerciale și servicii noi, pentru a înțelege contextul de piață și posibilele oportunități de comunicare sau sponsorizare.
La Fantana este sponsor si furnizorul de cafea al Concursului George Enescu, una dintre principalele competitii muzicale internationale. Sustinerea logistica a Concursului succede preluarea de catre La Fantana a distributiei Lavazza in Romania pentru HoReCa si companii.Editia a XIV-a a concursului sedesfasoara in perioada 6-27 septembrie si marcheaza o premiera, fiind pentru prima oara cand acesta este organizat separat de Festivalul George Enescu. Concursul reuneste 240 de artisti din 36 de tari de pe 5 continente si muzicieni recunoscuti pe plan mondial. Citește articolul
Atunci când se discută despre vânzarea unor părți importante din companie sau despre schimbarea proprietarului majoritar, este esențială o comunicare clară și eficientă cu publicul, mass-media și partenerii, pentru a menține o imagine bună a companiei.
Fondul Proprietatea (FP) este dispus sa vanda participatiile pe care le detine la companiile de distributie de electricitate controlate in Romania de Enel, in contextul planurilor grupului italian de a renunta la aceste subsidiare, a declarat, marti, managerul Fondului Proprietatea, Greg Konieczny. Citește articolul