Este interesat de contribuția economică și impactul pe piața muncii al acestor sectoare, pentru a formula mesaje corporative relevante și pentru a înțelege contextul de business.
Industria serviciilor pentru afaceri va depasi 1,5 miliarde de euro in 2014, ca urmare a cresterii accelerate inregistrate pe parcursul ultimilor ani, estimeaza Asociatia Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din Romania (ABSL). Citește articolul
Articolul descrie un eveniment public cu impact pozitiv și implică personalități cunoscute. Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de modul în care astfel de evenimente pot construi o imagine bună pentru o companie și pot comunica valorile acesteia către public, gestionând vizibilitatea și reputația.
Bilantul imbucurator al celor 5 zile de Conferinte practice BookLand Evolution este dovada clara a nevoii tinerilor pentru o asemenea initiativa: 1.500 liceeni bucuresteni au venit sa afle povestile de succes ale speakerilor. Citește articolul
Pentru a evalua cum pot afecta procesele pe imaginea companiei și pentru a urmări deciziile guvernamentale cu impact major asupra afacerilor.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
O veste despre pierderi semnificative generate de o dispută contractuală poate afecta imaginea publică a companiei, iar acest departament se ocupă de transmiterea mesajelor corecte către public și media.
Firma elvetiana EFT, din grupul britanic EFT, a chemat Hidroelectrica in instanta, la Curtea de Arbitraj din Berna, pentru a recupera daune de 80 milioane euro cauzate de denuntarea, de catre producatorul de electricitate controlat de stat, a contractelor bilaterale de vanzare-cumparare a energiei. Citește articolul
Această echipă se ocupă de imaginea companiei și de relațiile cu publicul. Subiecte precum brandingul personal și comunicarea eficientă sunt esențiale pentru a construi o imagine pozitivă și pentru a stabili conexiuni valoroase.
Anna Heijker, specialist in comunicare si Owner Pitches & Presentations S.R.L., este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 7 octombrie 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. In cadrul evenimentului vei afla "Cum sa-ti construiesti brandul personal de la zero". Citește articolul
Departamentul de relații publice ar fi interesat de știri despre premii și recunoaștere în industrie, pentru a înțelege cum pot fi comunicate succesele și cum poate fi îmbunătățită imaginea publică a companiei.
Marketizator, platforma de optimizare a ratei de conversie lansata in iulie 2013, a fost desemnat castigator al premiului I la categoria “Utility” din cadrul conferintei de social media Webstock 2014. Juriul a fost compus din 18 din experti in online marketing si advertising iar criteriile de jurizare au luat in calcul relevanta, originalitatea, desginul, navigagilitatea si interactivitatea websiteului. Citește articolul
Articolul, prin referințele culturale și citatele inspiraționale ale unui scriitor celebru, poate fi folosit pentru a îmbogăți comunicarea internă sau externă a companiei. Poate servi la crearea de conținut pentru bloguri, buletine interne sau campanii de imagine care promovează valori precum profunzimea, gândirea critică sau inspirația.
"Omule, admira balena si straduieste-te sa-i semeni! Ramai si tu cald printre gheturi! Traieste si tu in aceasta lume fara sa-i apartii". Sunt cuvintele scriitorului american Herman Melville care a ramas cunoscut in literatura internationala prin romanul "Moby Dick" si de la a carui moarte astazi se implinesc 123 de ani. Citește articolul
Articolul oferă o poveste pozitivă și inspirațională despre educația copiilor prin lectură, utilă pentru campanii de imagine, conținut pentru public sau mesaje care susțin valorile familiale și educația.
Stiti cum e sa te trezeasca in miezul noptii, cand e somnul mai dulce, o mare bufnitura? Stiti cum e sa sari din pat si in doua fractiuni de secunda sa iti treaca cele mai negre ganduri prin cap, de la explozie pana la “au intrat hotii”? Pentru ca mai apoi sa te tarasti inapoi in pat, inca tremurand, si sa realizezi ca nu e nimic din ceea ce ti-ai inchipuit, ci doar o carte! O carte groasa, cu coperti cartonate, cazuta din patul suprapus in care doarme odorul mamei… Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei și de modul în care aceasta se implică în comunitate. O campanie virală de caritate oferă o platformă pentru a comunica valorile companiei și a gestiona percepția publică, evidențiind atât beneficiile de imagine, cât și riscurile asociate cu participarea la astfel de evenimente.
Multe persoane publice sau oameni obisnuiti s-au alaturat din vara acestui an campaniei "Ice bucket challenge", turnandu-si o galeata cu apa si gheata in cap si donand o suma de bani catre o asociatie care lupta impotriva unei maladii grave. In plus, i-au provocat si pe altii sa faca acelasi lucru, "jucand leapsa pe donatii". Avem insa nevoie de o galeata cu apa si gheata care sa ne trezeasca la realitate si care sa ne determine sa donam bani pentru o cauza nobila? Citește articolul
Articolul prezintă o poveste pozitivă despre un tânăr român cu experiență internațională. Acest departament ar fi interesat să promoveze astfel de exemple, să înțeleagă percepțiile tinerilor asupra societății și educației și să construiască o reputație bună, atrăgând talente și aliniindu-se cu valorile unei generații deschise spre schimbare.
Are 23 de an si studiaza la Copenhagen Business School, fiind anul doi la master. In timpul liber, ii place sa asculte muzica si sa danseze, sa isi petreaca timpul cu prietenii si sa descopere orase noi. Este vorba despre Silvia Burciu, unul dintre oamenii frumosi cu care va invit sa faceti cunostinta in aceasta sambata. Citește articolul