Articolul oferă context despre politicile economice guvernamentale, declarațiile oficialilor și direcțiile strategice ale țării, informații utile pentru comunicarea externă și relațiile cu publicul ale companiei.
Parlamentul a adoptat, joi, proiectul legii bugetului de stat, anunta Camera Deputatilor pe site-ul propriu. Printre masurile pentru stimularea cresterii economice, cuprinse in document, se numara cresterea veniturilor disponibile ale populatiei prin indexarea pensiilor cu 4% sau intrarea in plata a cresterii de 7,4% bugetari. Vezi in articol textul integral al legii, in forma pregatita pentru promulgare. Citește articolul
Permite evaluarea climatului social și economic, esențial pentru comunicarea externă a companiei, pentru gestionarea imaginii publice și pentru relațiile cu factorii decizionali.
Numarul total al somerilor inregistrati in evidentele agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca a fost de peste 500.000 de persoane la sfarsitul lunii ianuarie 2013, cu aproape 20.000 mai mult decat in decembrie 2012, informeaza Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca (ANOFM). Astfel, rata somajului a ajuns la 5,82%, mai mare cu 0,23% decat cea din ultima luna a lui 2012. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de comunicările oficiale ale Ministerului Educației privind examenele de certificare, deoarece aceste informații pot influența imaginea publică, relațiile cu comunitatea și strategia de comunicare a organizației, mai ales dacă aceasta activează în sectorul educațional.
Anul acesta s-au inscris peste 8.000 de candidati la examenul national de definitivare in invatamant, anunta Ministerul Educatiei Nationale pe site-ul propriu. Candidatii vor avea de trecut doua inspectii la clasa, iar apoi de sustinut o proba scrisa. Citește articolul
Pentru a menține o imagine bună și a comunica eficient, compania va trebui să înțeleagă și să interacționeze cu noile autorități regionale și cu părțile interesate din fiecare regiune.
Romania va avea 8 regiuni - Bucuresti-Ilfov, Centru, Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest, Sud si Sud-Est, fiecare dintre acestea fiind formata din doua sau mai multe judete. In plus, regiunile vor avea competente exclusive sau partajate cu cele ale statului, un buget multianual si un presedinte, transmite Mediafax, citand un proiect de lege care prevede acest lucru. Citește articolul
Articolul menționează că 'jucătorii de pe piață' salută decizia, dar cer modificări. Acest departament ar fi interesat de opiniile industriei și de modul în care compania își poate comunica poziția față de această taxă către public și autorități.
Taxa clawback a reintrat in atentia opiniei publice dupa ce Curtea Constitutionala a decis ca incasarea TVA simultan cu aceasta taxa este nelegala. Citește articolul
Acest departament monitorizează modul în care sunt percepute subiectele economice și guvernamentale de interes public, cum ar fi marile proiecte controversate sau deciziile fiscale, pentru a gestiona imaginea companiei și relațiile cu autoritățile.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Departamentul de comunicare este interesat de subiectele care stârnesc discuții în societate, cum ar fi acest apel al ONG-urilor. Ei trebuie să înțeleagă ce preocupă publicul și cum ar putea afecta asta imaginea companiei sau relația cu statul.
Peste 20 de ONG-uri cer Parlamentului sa opreasca finantarea cultelor religioase "cu aproximativ 540 de milioane de euro pe an, suma echivalenta cu 0,4 la suta din PIB", iar fondurile respective sa fie redirectionate catre educatie, cercetare si sanatate. Citește articolul
Departamentul de relații publice este interesat de știrile din piață și de activitatea altor companii mari, mai ales a concurenței sau a partenerilor, pentru a-și poziționa mai bine propria companie și a gestiona comunicarea externă.
Investitia unor companii intr-un logo sau rebranding face parte dintr-o strategie de pozitionare pe piata si se impune atunci cand, indirect, industria si publicul o cer. Rebrandingul a fost vazut drept solutia salvatoare si in piata de asigurari din Romania, indiferent daca a fost vorba de intrarea unui jucator international sau doar de o redefinire a identitatii companiei. Astfel, ultimul deceniu a adus si 10 procese de rebranding de renume. Citește articolul
Informațiile despre starea economiei, inflație, corupție și utilizarea fondurilor publice pot influența imaginea publică a companiilor și modul în care acestea comunică cu publicul și cu autoritățile.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Dacă o companie decide să se implice și să sprijine public acest caz, departamentul de Relații Publice ar fi responsabil cu gestionarea comunicării externe, a imaginii companiei și a modului în care implicarea este prezentată publicului. Aceștia sunt interesați de povești cu impact social care pot construi o imagine pozitivă.
Cezar-Iulius Dumitrescu este judecator la Curtea de Apel Suceava. In 2006 a fost diagnisticat cu o tumora pe creier care dupa multe tratamente s-a vindecat. Din pacate, 5 ani mai tarziu boala a recidivat. Iata mai jos mesajul lui Cezar. Citește articolul