Dacă se ia în considerare vânzarea unor active importante sau a unei unități de afaceri, acest departament trebuie să înțeleagă cum se estimează valoarea potențială de tranzacționare.
În situaţiile în care este necesară stabilirea unei noi durate de utilizare unei clădiri sau unui echipament aflat în patrimoniul societăţii, este recomandat ca, înainte de depunerea situaţiilor financiare anuale, să se facă o reevaluarea a acestor imobilizări corporale. Citește articolul
Departamentul de vânzări are nevoie de aceste informații pentru a înțelege dinamica piețelor internaționale, a ajusta strategiile de export și a estima vânzările, mai ales dacă vinde produse similare.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să știe despre creșterea prețurilor generale pentru a ajusta strategiile de preț ale produselor și serviciilor companiei și pentru a anticipa cum va reacționa piața.
Scumpirile vor reveni anul acesta pe lista de griji a românilor, potrivit celor mai noi proiecții făcute de Banca Națională. Inflația va fi cu un punct mai mare față de 2020. Citește articolul
Informațiile despre economia globală sunt importante pentru a înțelege puterea de cumpărare a clienților și cererea generală pe piață, ajutând la stabilirea obiectivelor și strategiilor de vânzări.
Lockdown-urile au lăsat o „gaură” de 10 mii de miliarde de dolari în economia globală, potrivit ONU. Citește articolul
Fluctuațiile cursului valutar pot afecta prețurile de vânzare și marjele de profit, în special pentru produsele importate sau exportate. Un declin economic general, cum ar fi scăderea vânzărilor de mașini, poate semnala modificări în puterea de cumpărare a clienților.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să fie la curent cu noile restricții privind comercializarea porcinelor vii, așa cum sunt stabilite de proiectul de lege, pentru a-și planifica activitatea și a respecta interdicțiile de vânzare.
Pentru a reduce numărul de îmbolnăviri cu pestă porcină africană, boală ce face probleme crescătorilor de porci din țara noastră de mai mulți ani, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor a pus marți în dezbatere un proiect de ordonanță, ce conține, de fapt, un plan de măsuri destinate supravegherii, prevenției și controlului acestei boli. Astfel, pentru a se asigura că nu li se îmbolnăvesc animalele, atât cei care cresc porci în propriile gospodării, cât și cei care au exploatații comerciale de porci vor trebui să respecte o serie de noi reguli. Citește articolul
Modificările la TVA influențează prețurile finale ale produselor și serviciilor vândute online către clienți, precum și strategia de vânzări, mai ales la nivel internațional.
În continuarea unor măsuri fiscale adoptate la nivel european și aplicabile din 2019, jumătatea acestui an aduce alte noutăți pentru cei care vând online bunuri și furnizează servicii către persoanele fizice din Uniunea Europeană (UE). În mare, vorbim de măsuri menite să simplifice situația furnizorilor în materia colectării și declarării TVA, prin extinderea aplicării ghișeului unic (despre care ANAF ne-a anunțat recent că e în stadiu avansat de implementare) și aplicarea unor regimuri fiscale speciale. Citește articolul
Sistemul One Stop Shop (OSS_RO) pentru TVA în comerțul electronic este relevant pentru companiile care vând online în Uniunea Europeană, influențând modul în care gestionează taxele pentru aceste vânzări și strategia de preț.
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat marți planul proiectelor pe care urmează să le implementeze anul acesta și până în 2024. Conform strategiei, sunt aproape gata sistemele SAF-T, One Stop Shop - cel care va implementa noile norme europene privind comerțul electronic - și Trafic Control, iar printre promisiuni regăsim și simplificarea procedurilor vamale și a formularelor fiscale folosite în prezent. Citește articolul
Acest departament este responsabil de relația comercială cu clienții, inclusiv de încasarea facturilor. Incapacitatea de a deconecta clienții care nu plătesc afectează direct strategiile de colectare și generează provocări în gestionarea portofoliului de clienți.
Așa cum s-a stabilit în mai 2020, în contextul pandemiei de coronavirus, pe perioada stării de alertă, furnizorii de curent, gaze, apă, canalizare și salubritate nu pot debranșa clienții în nicio situație. Totuși, pentru că mulți clienți, cu precădere cei din zona non-casnică, profită de această situație și nu-și plătesc facturile, autoritățile intenționează să modifice legislația, a declarat luni Niculae Havrileţ, secretar de stat în Ministerul Energiei. Citește articolul
Datele despre scăderea lucrărilor de construcții și creșterea celor inginerești sunt importante pentru a înțelege piața și a ajusta strategiile de vânzări ale produselor și serviciilor specifice.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul