Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipa de vânzări trebuie să cunoască limitele maxime pentru încasările în numerar de la clienți, indiferent dacă sunt persoane juridice sau fizice, pentru a procesa corect vânzările și a se asigura că respectă legea când primește bani.
Firmele trebuie să facă plăţi sau încasări doar prin instrumente de plată fără numerar, potrivit legislaţiei în vigoare, însă există o serie de excepţii de la această regulă. Atunci când fac sau acceptă plăți în numerar, firmele trebuie să respecte anumite plafoane, nerespectarea acestora putând să le aducă amenzi de mii de lei. Citește articolul
Pentru a stabili prețurile corecte ale locuințelor și a oferi informații clare clienților despre costul final, echipa de vânzări trebuie să înțeleagă cum se aplică TVA-ul redus sau standard.
Vânzarea de imobile în scopul obținerii de profit trebuie să ne ducă cu gândul neapărat și la perspectiva unor obligații fiscale în materia taxei pe valoarea adăugată (TVA). Dacă nu sesizăm faptul că tranzacțiile încheiate fac din noi, din punct de vedere fiscal, ceva mai mult decât un cetățean obișnuit care vinde azi un apartament, mâine, o casă și poimâine, terenul de la țară, Fiscul nu va avea nicio problemă în a impune obligații legate de TVA, pe lângă impozite ș.a.m.d. Discuția legată de TVA-ul pe care ar trebui sau nu să-l percepem la anumite tranzacții imobiliare pe care le încheiem a fost deschisă cu ocazia unei recente conferințe de specialitate organizate de avocatnet.ro. Citește articolul
Echipele de vânzări pot utiliza platforma pentru a lansa produse noi, a face prezentări către clienți potențiali și existenți, a găzdui standuri virtuale în zona expo și a participa la sesiuni de networking pentru a genera noi oportunități de afaceri.
InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online, anunță lansarea IC Events, cea mai nouă soluție business-to-business pentru organizarea și participarea la evenimente online. Platforma virtuală permite utilizatorilor să genereze o pagină proprie de eveniment, să invite participanți, să interacționeze cu aceștia și să difuzeze materiale live sau înregistrate, în funcție de specificul fiecărei companii în parte.
Citește articolulScăderea PIB-ului și potențiala criză alimentară globală pot afecta puterea de cumpărare a clienților și cererea pe piață, fiind informații importante pentru estimarea vânzărilor și ajustarea strategiilor comerciale.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Citește articolulDacă firma activează în domeniul imobiliar sau în servicii financiare conexe (ex: credite imobiliare), echipa de vânzări are nevoie să înțeleagă riscurile fiscale la care se pot expune clienții (persoane fizice sau chiar investitori). Această cunoaștere îi ajută să ofere sfaturi mai bune și să vândă mai eficient.
Fiscul are pârghii prin care poate vedea dacă o persoană a încheiat mai multe tranzacții imobiliare într-o perioadă de timp fără să datoreze statului taxe și impozite ca „afacerist”, iar nu ca simplu cetățean. Prin informațiile care sunt necesare încheierii tranzacțiilor la notar, mai exact, și modul în care sunt ele înregistrate în evidențele autorităților. Citește articolul
Departamentul care generează venituri din vânzări online trebuie să înțeleagă riscurile fiscale asociate cu aceste operațiuni și să se asigure că metodele de vânzare sunt transparente și conforme.
Controalele fiscale la comercianții online se vor intensifica în anul 2021, conform unui document publicat recent de autorități, astfel încât avem o confirmare a faptului că operațiunea „Mercur” (începută în 2020) continuă în noul an. Mai exact, în cadrul Direcției Generale Antifraudă Fiscală a Fiscului funcționează o direcție specializată în verificări la comercianții online, care se ocupă de acest domeniu. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este interesat de condițiile economice generale care influențează cererea pentru produsele sau serviciile companiei, atât pe piața internă, cât și pe cea externă. Scăderea exporturilor și a importurilor poate semnala schimbări în puterea de cumpărare sau în concurența de pe piață.
Deficitul balanţei comerciale (FOB/CIF) s-a adâncit în anul 2020, ajungând la 18,387 miliarde de euro, mai mare cu 1,088 miliarde de euro decât cel înregistrat în anul 2019. Citește articolul
Informațiile despre starea economiei (cum ar fi situația turismului) și comportamentul de consum sunt importante pentru a anticipa cererea de produse sau servicii și pentru a-și adapta strategiile de vânzări.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Citește articolulEchipele de vânzări colectează adesea date de la clienți și potențiali clienți. Articolul le arată ce informații trebuie să ofere acestor persoane despre cum vor fi folosite datele lor, pentru a evita problemele legale.
Pentru că nu afișa pe site-ul propriu o politică de confidențialitate, o firmă din Spania a fost amendată recent cu 5.000 de euro, pentru încălcarea obligațiilor de informare din Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Chiar dacă Regulamentul nu menționează nicăieri, în cuprinsul său, conceptul de „politică de confidențialitate”, deja se poate spune că s-a conturat o practică a firmelor ce prelucrează date de a-i informa pe cei care le accesează site-urile cum respectă legislația din domeniu, prin redactarea și publicarea unor politici de confidențialitate. Citește articolul
Oferă o perspectivă asupra puterii de cumpărare a clienților și a potențialului de creștere a vânzărilor pe piață, în funcție de evoluția economică generală.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Citește articolul