Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul de Vânzări folosește datele clienților și trebuie să știe cum să le colecteze, stocheze și protejeze corect, pentru a nu încălca regulile de confidențialitate.
Firmele trebuie să se asigure că orice prelucrare de date personale se desfășoară în interiorul unui cadru de securitate care facilitează confidențialitatea și integritatea datelor prelucrate, conform Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Importanța acestei obligații este reflectată și în practica autorităților europene de protecție a datelor (inclusiv a celei române, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal), unde se pare că o parte însemnată din amenzile aplicate pentru încălcarea GDPR este pentru neasigurarea unui cadru adecvat de securitate. Citește articolul
Programul Rabla pentru electrocasnice stimulează achiziția de produse noi prin vouchere, fiind esențial pentru departamentul de vânzări al companiilor care comercializează astfel de articole să-și adapteze ofertele și campaniile.
În acest an, ca și anul trecut, cei interesați vor putea solicita, prin intermediul programului Rabla pentru electrocasnice, bani de la autorități pentru a cumpăra televizoare, mașini de spălat vase sau aparate de aer condiționat portabile, după cum reiese dintr-o declarație recentă a ministrului mediului. Citește articolul
Permite companiei să participe la licitații publice chiar dacă are datorii fiscale eșalonate, ceea ce poate aduce noi contracte și venituri importante.
Contribuabilii pot, în anumite situații, să obțină eșalonarea la plată a datoriilor lor fiscale, adică plata în rate a banilor pe care îi datorează Fiscului. Avantajul principal al acestui lucru este că, dincolo de posibilitatea de a-și gestiona mai bine datoriile, ei nu vor fi nici executați silit. Însă, cum spuneam, este necesară îndeplinirea anumitor condiții. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe exact cum are voie să contacteze clienții pentru oferte, cum să obțină acordul acestora (consimțământul) și cum să respecte cererile de a nu mai fi contactați, pentru a nu pune firma în pericol de a primi amenzi.
O companie a fost amendată recent de autoritățile italienești din domeniul protecției datelor personale pentru apeluri telefonice nesolicitate cu oferte comerciale. Practic, firma a sunat numeroase persoane fizice care fie nu-și dăduseră acordul să fie contactate telefonic cu oferte, fie ceruseră în mod explicit să nu mai fie sunate. Din acest motiv, dar și pentru alte încălcări ale Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR), amenda aplicată de autorități a ajuns la 27,8 milioane de euro. Citește articolul
Informațiile despre cererea robustă și inflație sunt importante pentru a ajusta prețurile produselor sau serviciilor, a înțelege puterea de cumpărare a clienților și a planifica strategiile de vânzare.
Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, a susținut, marți, o conferință de presă pentru prezentarea Raportului asupra inflaţiei. Citește articolul
Echipele de vânzări trebuie să înțeleagă cererea pe piață, cum fluctuează importurile și exporturile și cum evenimentele globale (cum ar fi o pandemie) pot afecta puterea de cumpărare a clienților sau disponibilitatea produselor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Vânzătorii trebuie să prezinte clienților produse sau servicii, adesea tehnice sau complexe. Analogiile îi ajută să facă oferta mai ușor de înțeles și mai atractivă, simplificând beneficiile și diferențiatorii cheie pentru potențialii cumpărători.
E complicat să definești un lucru raportându-te la altul. Și nu atât definiția e complicată, cât partea aceea, aproape magică, în care omul din fața ta, pus în fața unui concept care i se pare foarte familiar, începe să înțeleagă că acel concept seamănă foarte mult cu problema greoaie pe care tot încerci să i-o explici de ceva vreme. În minutele următoare, vezi cum fața i se luminează, îl vezi prins de explicație și bucuros că face parte din grupul „oamenilor care înțeleg”. Citește articolul
Pentru a proteja clienții de înșelăciuni care folosesc numele companiei și pentru a păstra încrederea în brand, evitând afectarea reputației prin asocieri cu fraude.
În materie de tehnici de fraudare, hackerii sunt mai creativi ca niciodată. Cea mai nouă metodă care te-ar putea lăsa fără bani direct de pe telefon este intitulată smishing și ar trebui să știi cum funcționează. Citește articolul
Interesat de metodele de a colabora mai eficient la materiale de vânzări, de a partaja documente cu clienții și de a eficientiza procesele de pregătire a ofertelor.
Imaginează-ți că lucrezi cu mai mulți colegi la un proiect. Nu ar fi mai simplu să organizați toate fișierele într-un singur loc și să lucrați pe ele simultan? Nu mai ești legat de dispozitivul pe care îl folosești, fișierele fiind disponibile oriunde ai acces la Internet, cât timp ai drept de utilizare a acestora. Citește articolul
Echipa de vânzări are nevoie să cunoască definițiile legale ale marketingului direct și ale comunicării comerciale pentru a se asigura că metodele lor de promovare și contactare a clienților respectă legea.
În piață, foarte mulți oameni vorbesc despre ideea de marketing direct. Doar că, în legislație, nu această definiție trebuie căutată, pentru a afla cum anume se pot trimite e-mailuri / sms-uri și altele către clienți, ci alta. Citește articolul