Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipele de vânzări interacționează direct cu clienții, iar o imagine profesională bine pusă la punct, inclusiv prin alegerea corectă a accesoriilor, poate influența pozitiv încrederea și percepția clienților.
Bijuteriile cu perle sunt piese care nu se demodează, indiferent de trend-uri. Acestea se reinventează în fiecare sezon, adaugând cate un strop de modernitate design-ului. Sunt multe femei cărora le este greu să renunțe la bijuteriile cu perle și să opteze pentru alte tipuri de pietre sau modele. Pentru unele dintre ele, perlele au o însemnătate aparte care ține fie de simbolistică, fie de moștenire, iar pentru altele reprezintă un mod de a-și evidenția stilul. Citește articolul
Vânzările sunt direct influențate de prețurile pieței. O scumpire generală poate schimba strategia de prețuri, ofertele și modul în care produsele sunt vândute către clienți.
România a fost vicecampioană europeană la creșterea prețurilor, luna trecută. Potrivit Eurostat țara noastră a fost întrecută doar de Ungaria, la capitolul creșterea inflației. Citește articolul
O reducere semnificativă a comenzilor pe piață și pentru export impactează direct obiectivele și strategiile de vânzări ale companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Informațiile despre evoluția traficului de călători cu metroul și zonele aglomerate (ca Aurel Vlaicu) pot ajuta la identificarea celor mai bune locații pentru magazine, campanii de publicitate sau la înțelegerea pieței de consum.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Arată cum pot fi respectate regulile de protecție a datelor personale în campaniile de marketing și vânzări, pentru a nu risca amenzi mari.
O companie italiană ce furnizează gaz și electricitate a primit o amendă de 8,5 milioane de euro, din cauză că a prelucrat ilegal date personale, pe care le-a folosit pentru a face oferte promoționale. Amenda reflectă impactul prelucrării, durata neconformării cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și mărimea companiei, însă este un exemplu relevant cu privire la seriozitatea încălcării GDPR-ului, în scop de marketing. Citește articolul
Trebuie să înțeleagă cum se gestionează corectarea facturilor, mai ales după trimiterea lor către clienți, pentru a menține o relație bună și fără probleme cu aceștia.
Documentele financiar-contabile trebuie să fie lipsite de modificări sau ștersături, conform legislației în vigoare. În plus, nu este permisă nici lăsarea unor spații libere între operațiunile din actele contabile sau lăsarea unor file lipsă. Asta înseamnă că, atunci când au corecturi de făcut, contribuabilii trebuie să respecte anumite reguli stricte. Citește articolul
Echipa de vânzări are nevoie să înțeleagă când și cum sunt generate facturile pentru produsele sau serviciile vândute, inclusiv pentru avansuri, pentru a gestiona așteptările clienților și a colabora eficient cu departamentul financiar.
Facturile sunt acele documente și chiar acele mesaje tipărite sau electronice care, în sensul legii fiscale, îndeplinesc anumite condiții speciale. Facturile se emit, de principiu, pentru livrările de bunuri și prestările de servicii, iar ele stau la baza înregistrării în contabilitate a operațiunilor economice. În articolul de față, am zis că n-ar fi rău să vă prezentăm principalele aspecte în legătură cu facturarea în anul 2020. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe cum ar putea evolua economia pentru a-și ajusta strategiile de vânzări, obiectivele și pentru a înțelege cât de mult vor fi dispuși clienții să cumpere în viitor.
Directorul general al FMI, Kristalina Georgieva, a avertizat că economia globală riscă o revenire a Marii crize economice, alimentată de inegalităţi sociale şi de instabilitatea sectorului financiar, relatează The Guardian. Citește articolul
Echipa de vânzări interacționează direct cu clienții și trebuie să știe ce informații trebuie să culeagă de la aceștia și când o tranzacție sau o relație comercială nu poate fi inițiată din cauza regulilor de identificare a clienților.
Noua lege a combaterii spălării banilor, adică Legea 129/2019, a venit cu prevederi actualizate în domeniu pentru cunoașterea clientelei, raportarea tranzacțiilor și desemnarea unui responsabil cu aplicarea actului normativ. Astfel, am profitat de acest context pentru a explica cele trei mari obligații din perspectiva companiilor, mai ales pentru că, în spațiul public, există numeroase nelămuriri privind acest act normativ. Citește articolul
Inflația afectează puterea de cumpărare a clienților, iar tendințele imobiliare pot influența cererea pentru anumite produse sau servicii, informații importante pentru strategiile de vânzări și prețuri.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul