avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Activitate cripa40

Activitate cripa40

Buna ziua,as dori sa ma ajutati sa-mi clarific urmatoarea problema;sunt medic veterinar si functionez ca si Cabinet medical veterinar adica persoana fizica autorizata.Intrebarea mea este daca pot sa deschid o farmacie veterinara pe aceeasi forma de organizare sau este nevoie sa infiintez o societete comerciala?
Multumesc!
Va rog sa -mi raspundeti la o intrebare;Am platit retroactiv catre CASS suma de 17540 lei din care contributia era de12603lei,as dori sa stiu daca pot deduce aceasta suma ca si cheltuiala in anul 2011(am facut plata in 07/12/2011,iar suma reprezenta contributiile aferente anilor 2006,2007,2008,2009,2010 si 2011)Va multumesc!
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema;sotul meu este consilier local cu o indemnizatie de 180 lei lunar,socitatea la care a lucrat ca angajat la trimis in somaj.cei de la somaj spun ca nu poate primi ajutor de somaj pentru ca este consilier local.In baza carei legi refuza AJPOFM sa primeasca cererea de somaj?Va multumesc!
Discuție oug nr.117/2010
As dori sa stiu daca a fost publicata in MO legea de aprobare a OUG nr.117/2010.Inca nu stiu daca se deduce combustibilul in anul 2011 la persoanele fizice autorizate.Va multumesc!
In conditiile legislative actuale un cabinet medical veterinar cu un singur angajat se poate transforma in microintreprindere.? ce pasi trebuie urmati? Multumesc!
Intrbare:in cazul unei inspectii fiscale,inspectorul fiscal poate stabili si plata datoriilor restante catre casa de asigurari de sanatate?In baza carui act normativ?Multumesc!
Va rog sa-mi raspundeti la o intrebare;ce se intampla daca dintr-un sold achit numai debitul fara majorari si penalitati? Multumesc
va rog sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare#-o: obtin venituri din profesii liberale