avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Activitate lorella

Activitate lorella

Vă mulțumesc pentru răspuns.
Bună, avocatnet! Oare cum funcționează partea asta de trimitere mesaje în forum? De ex chiar și acum, când scriu acest mesaj, NU apare și posibilitatea să -mi aleg forumul de discuții unde să -mi apară. Am scris un mesaj mai devreme care, nu știu prin ce procedee, a ajuns în Forumul Juridice- probleme penale. Am avut o întrebare din domeniul juridic, dar nu penal. Iar dacă mă duc pe mesaj să -l modific, din păcate nu am și opțiune de a modifica Forumul. Nu mai vorbesc că dacă intru în stg paginii avocatnet, la Categorii Forum, îmi apare Forum Juridic, dar mai departe, deși știu că și acesta are niște subcapitole, printre care și acesta cu ”penalul”, NU le văd! De asemenea, nu înțeleg ce legătură are, în Contul meu, pagina de Profil cu Mesajele. TOT Mesaje văd că le spuneți și acelor mesaje ”private”, primite/ trimise din Contul Meu. Poate ar fi bine ca Mesajele trimise în Forumuri și mesajele acestea ”private” să le denumiți diferit, căci vă spun sincer că se face confuzie. Plus că, repet, nu înțeleg de ce mesajele de pe forumuri apar în pagina de Profil din Contul Meu ( unde te- ai aștepta să vezi: nume, ocupație etc...) și mai ales, că, cele mai multe accesări ale site- ului se fac pentru a pune întrebări pe Forum. Sincer, nu știuu dacă acest mesaj o să -mi apară în forumul ” Suport tehnic”, unde sunt acum, sau în altă parte și să deranjez comunitatea aiurea.... Mulțumesc! :)
Nu există nicio regulă pt numerotarea OP-urilor. Puteți numerota continuu, de la 1 la infinit, fără să țineți cont de trecerea de la un an la altul. Dar dar în general la documentele financiar- contabile se numerotează începând în fiecare an altă numerotare, e mai practic. Nu se recomandă desigur numerotarea d ela lună la lună, că așa se dublează numerele în același an fiscal și nu este corect.
Oare cum pot cere penalitati cf contract unui furnizor care a întârziat lucrarea și nici nu a terminat-o? Numai în instanță? Nu-mi dau seama dacă se poate și altfel, având în vedere că eu sunt persoană fizică și nu pot emite facturi. Mulțumesc.
Răspuns la discuția Donatii pt afaceri
Se pare că există și în România site- uri de crowfunding și deci se pare că sunt legale- e o prestare de servicii, prin care pui la dispoziție o platformă pe care să se întâlnească antreprenorii și potențialii investitori. Nu știu însă cât de viabilă este afacerea în România, că unele se pare că sunt deja închise.
[ link extern ] /
Un ONG organizează un eveniment la care participanții vor plăti contribuții bănești pentru acoperirea cheltuielilor de organizare ( masa în principal, precum și transportul formatorilor). O patre din participanți aparțin altui ONG. Poate acest din urmă ONG să achite contribuția pentru membrii săi? Sau trebuie fiecare participant individual? Mulțumesc.
Răspuns la discuția Filiala cu sucursale
Mulțumesc mult.
Bună ziua, poate o filială din România a unei entități din România să aibă sucursale? :)) . Se prevede a fi o filială regională, cu mai multe puncte de lucru într- o anumită regiune a țării. Mulțumesc!
Bună ziua, am o situație cu care nu m- am mai întâlnit până acum și poate de aceea am ceva suspiciuni legate de ea: un ONG a primit o finanțare de la o instituție de stat și a beneficiat de servicii de la aceeași instituție, în cadrul aceluiași proiect. Pe factura emisă de instituție scrie ” cazare cf. ctr finanțare nr.....” (?). ONG-ul avea linie de buget cu această cheltuială și în această sumă, dar nu era specificat furnizorul în proiect/ contractul de finanțare. Eu m- am uitat în legea în baza căreia instituția acordă finanțările, precum și în L. priv. conflictele de interese, chiar și în L. sponsorizării și nu am găsit că ar fi vreo neregulă, dar mi se pare cam ciudat ca insitutția respectivă să acorde și serviciul respectiv și să și verifice documentele justificative legate de proiect. Ce părere aveți?
E veche discutia, dar inca de actualitate. Tot vad pe net ( si mai nou si "pe viu", in cadrul unei asociatii infiintate in baza OG 26/2000) aceasta procedura a "descarcarii de gestiune" a presedintelui/ administratorului asociatiei. In afara de cazul asociatiilor de proprietari, care- s obligate prin actul normativ in baza carora functioneaza, sa faca aceasta "descarcare", precum si a SA-urilor, eu nu am vazut alta reglementare care sa prevada descarcarea de gestiune ( in cazul asociatiilor si fundatiilor). M- ati putea ajuta cu un astfel de act normativ? De asemenea, eu cred ca acest raport , definit in reglementarile contabile ( OMFP 3103/2017) ca Raportul Administratorului, ar trebui sa fie mai degraba al directorului executiv. Acesta il elaboreaza ( intrucat raspunde de gestionarea patrimoniului ), iar CD il aproba. Asa se specifica de altfel si in OMFP mai sus- amintit. Nu se specifica intr-adevar in OMFP cine este "administratorul", dar, atat timp cat nu CD/Presedintele raspund direct, ci acestia au delegat raspunderea patrimoniala catre directorul executiv, nu vad cum/ de ce sa intocmeasca acest raport CD/ Presedintele. Multumesc, astept cu interes parerera dvs.