avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 625 soluții astăzi
Forum Activitate bluesky_c3

Activitate bluesky_c3

`Multumesc pentru link. Din pacate, in acel articol nu scrie ce trebuie sa fac, PFA fiind, sa co-asigur pe cineva. Unde trebuie sa merg si de ce acte am nevoie? Gasesc undeva informatiile astea? Multumesc.
PFA, vreau sa coasigur sotia

Nu gasesc niciunde ce proceduri trebuie sa urmez pentru a coasigura sotia pe PFA-ul meu. Ma poate ajuta cineva?

Multumesc.
Bună ziua,

Lucrez ca PFA, cu venituri lunare constante de mai bine de 5 ani. Soția a născut în urmă cu 2 săptămâni, iar întrebarea mea este — pot primi eu indeminzația pentru creșterea copilului dacă lucrez ca PFA? Desigur, suspend activitatea pentru doi ani dacă este nevoie.

Nu reușesc să găsesc informații clare pe internet și nu știu unde să mă adresez. Orice răspuns e bine-venit.

Am plătit în toți acești ani impozit pe venit, CAS și CASS.

Mulțumesc.
Am gasit informatii contradictorii si nu stiu care este valabila. Imi puteti spune, va rog, daca mai este valabila regula prin care la vanzarea unui imobil cu o valoare mai mica de 450000 de lei, vanzatorul nu plateste impozit pe venit?

Multumesc.
In seara asta am făcut greșeala să accesez spațiul virtual personal de pe site-ul ANAF și am solicitat informații despre obligațiile de plată. Menționez că lucrez de mai mult de 4 ani ca PFA fără întrerupere, sunt cu toate plățile la zi, însă sumele care apar acum pe documentul cu obligațiile de plată m-au șocat și nu mai pot dormi în noaptea asta.

Foarte pe scurt, imi apare ceva de genul "Total de plată pentru anul 2019: 18000 lei." Iar mai jos, apare "Sume neutilizate la stingere: -19000 lei".