Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Doresc un raspuns si o lamurire la urmatoarea situatie:
Ca persoana fizica detin o locuinta P+1 in suprafata totala de 187mp(93.5 parter si 93.5 etaj).La parter desfasor o activitate de comert cu contor electric pe societate.La etaj locuim familia cu utilitati pepersoana fizica.Pana anul acesta plateam impozit pe cladire 187 mp ca si persoana fizica,Ce se intampla din ianuarie 2016,cum si ce trebuie sa fac pentru plata impozituluI pe locuinta?Ce documente depun ?Nu am cadastru pe casa(casa din 1995 in mediu rural mai precis la sat).
rog sa fiu lamurita si sfatuita ce trebuie sa fac in cazul urmator:
am primit de la CNAS doua decizii:
1 Decizie de impunere din oficiu care arata asa:
Obligatie de plata: contributie asig.sociale de sanatate
perioada raportare: 2007
venit declarat: 3047
venit baza de calcul:4680
procent calcul CASS:6.5
contrib. stabilita din oficiu: 304 lei
si 2.Decizie referitoare la obligatiile de plata accesorii :
perioada de rap. pt care s-au stabilit din oficiu obligatiile de plata: 2007
valoare contributie stabilita: 304 lei
termen plata :25.01.2008
suma accesorii:a) majorari de intarz/dobanzi:380 lei
b) penalitati de intarziere: 46 lei
In 2008 am depus la fisc d205 privind impozitul retinut pe venit cu regim de retinere la sursa pe beneficiari de venit anul 2007 iar in acea declaratie baza de calcul a impozitului a fost de 3047 lei si impozit retinut
487 lei
Nu inteleg de ce pana acum nu m-a instiintat nimemi ca as avea ceva de plata? Ce sa fac, ce sa platesc sau ce sa nu platesc? Nu lucrez , nu am venituri,dividente am incasat in calitate de asociat.
Daca se poate sa ma scoata din ceata cineva la situatia urmatoare:
O firma care este in inactivitate temporara si are in evidenta imobile(constructii) a facut reevaluarea la 31.12.2011.
Cum inregistreaza in evidenta contabila reevaluarea facuta avand in vedere ca pe perioada suspendarii activitatii nu se fac inregistrari contabile?
- un imobil este vandut din proprietatea unei familii unei persoane( tatal sau mama unuia dintre cei doi soti coproprietari);
- persoana care cumpara, doneaza acel imobil unui copil minor al familiei care a facut vanzarea.
intrebare:
- in cazul in care ar aparea un sechestru asigurator asupra bunului vandut (ulterior actului de vanzare cumparare), in ce fel ar putea fi atacata vanzarea sau donatia;
- sechestul ar putea fi pus si asupra bunului primit ca donatie tinand cont ca unul din parinti este tutore al copilului minor?
Doresc sa stiu ce sanse sunt ca un pv de contraventie circulatie sa fie anulat in instanta si carei instante trebuie sa ma adresez) avand in vedere urmatoarea situatie:
-PV este incheiat in localitatea Bacau
-seria C.I. este corecta nr. C.I. este incorect
-in relatarea celor intamplate apar cuvinte suprapuse citez,,a condus auto... pe directia.........iar la intersectia cu str..... s-a incadrat pe banda de mers catre stanga iar la culoarea verde a semaforului electric si-a continuat deplasarea pe directia inainte" peste cuvantul ,,stanga" este trecut cuvantul ,,dreapta"
-fapta este incadrata la art 107/1 din hg 1391/2001 si sanctionata de art 101/1/16 oug 195/2002
-martor trecut din mintea lor probabil
-la randul contravenientul refuza sau nu poate senma nu este bifata nici o casuta
-la randul alte mentiuni este trecut ,,contravenientul refuza sa semneze
-randul vehiculul nr.... asigurat cu polta..... valabilla pana la data de ...nu este complectat nimic
-in partea de jos a pv exemplarul 2 care l-am primit in termen si prin posta unde se afla instiintarea de plata este complectata cu pix si in CNP exista o cifra siprapusa peste alta iar seria si nr C.I este trecuta corect.
Avand in vedere cele prezentate mai sus ce trebuie facut si cum?
in cazul in care imp datorat aferent trim IV 2010(390 lei) este mai mic decat cel aferent trim III 2010 (1075 lei)mai avantajos(din punct de vedere financiar) este sa nu depunem d 100/ trim IV 2010 pana pe 25.01.2011 si sa depunem pana la data de 25.02.2011 cele doua dec 101 ceea ce inseamna si definitivarea inchiderii exercitiului pt. 2010 pana la 25.02.2011. In acest caz pana la ce data se depune bilantul pentru 2010?
cum trebuie procedat sau mai bine ce trebuie facut daca mi-au fost furate din masina documente(carte de identitate, permis conducere, carduri) infara faptului ca am declarat la politie si cei de acolo m-au pus sa declar ca am pierdut documentele in imprejurari necunoscute.
Cel mai tare imi este teama sa nu-mi fie folosita carte de identitate undeva pe afara(Anglia, Italia etc.) la cine stie ce infractiuni.