avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 628 soluții astăzi
Forum Activitate Grigore Carmen

Activitate Grigore Carmen

Beneficiez de o modificare a programului de lucru, respectiv intre orele 12-20. Odata cu schimbarea directorului general, acesta solicita sefului meu de serviciu justificarea activitatilor in acest timp orar. Ma poate cineva ajuta cu idei in acest sens, pentru ca seful mi-a pasat mie aceasta sarcina. Va multumesc...
Nu anulati anuntul, ci procedura de atribuire. Aveti rubrica pentru anularea procedurii si mentionati motivele care au stat la baza acestei decizii.
Răspuns la discuția Achizitie pt institutie publica
Veti intocmi o documentatie pentru atribuirea unui contract de lucrari si, tinand cont de faptul ca acele panouri solare trebuie si instalate pentru a deveni functionale, avand in vedere si prevederile art. 5 alin.2 din OUG 34/2006 potrivit carora "Contractul de achizitie publica ce are ca obiect principal furnizarea de produse si, cu titlu accesoriu, operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune a acestora este contract de furnizare", veti avea in vedere si un contract de furnizare.
Răspuns la discuția Urgent!!! Cod CPV
Cod CPV 35115000 - 3 Structuri plutitoare
Răspuns la discuția remunerare comisie de achizitii
Comisiile care participa la desfasurarea unei proceduri de achizitie publica desfasoara o munca voluntara. Nu este normal, dar asa stau lucrurile. Din pacate, nicio prevedere legala nu impune obligativitatea remunerarii unei asemenea activitati.
Răspuns la discuția intrebare scurta si la obiect!
In anul 2009, OUG 34/2006 a fost modificata prin:
- Legea 84/2009 pentru respingerea OUG nr. 72/2007 privind unele masuri derogatorii de la OUG 34/2006;
- OUG 19/2009 privind unele masuri in domeniul legislatiei referitoare la achizitiile publice;
- OUG nr. 72/2009 pentru modificarea OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.
Răspuns la discuția Selectie de oferte
Sectiunea a 7-a din OUG 34/2006 si Sectiunea a 6-a din H 925/2006 fac referire la aspectele precizate de dumneavoastra (praguri valorice diferentiate pe tipuri de contracte, invitatii de participare, anularea procedurii etc.)
Potrivit art. 165 din OUG 34/2006, inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta are obligatia de a realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.
Invitatia trebuie sa precizeze data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.
Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile.
Aveti in vedere si dispozitiile art. 166 - 169 din OUG 34/2006. Oricum, inainte de licitatia electronica se va incheia un raport intermediar prin care stabiliti care sunt ofertele admisibile, iar apoi transmiteti invitatiile operatorilor economici cu respectarea prevederilor legale mentionate.
Juristul care este presedinte al Comisiei de evaluare pentru atribuirea unui contract de achizitie publica poate acorda viza de legalitate pe acel contract? Nu se poate interpreta ca acesta poate favoriza un anumit operator economic? Exista argumente legale in acest sens? Va multumesc...
Răspuns la discuția institutor sau prof I?
V-am mai raspuns si anterior. Cautati in Legea 330/2009, la Anexa II / 1.2, pozitiile 9, 10 sau 11, in functie de vechimea si gradul didactic avute.