Sa demaram invatatul puternic.X-(
Eu nu mai dau la sng pana cand se hotaraste, ca nu am nimic cert, ca si ceilalti colegi ai mei de pe forumul sng.X-(
Ramane inm ianuarie.
Deschid lupta pt invatat, repetat si hai sa intram odata, , poate acum reusim.!
=D>=D>
Cei care dau in august, cu drag ii asteptam sa participe la discutii.
Eu particip. Cine mai daruieste masa in ianuarie 2011? Hai ca m-am enervat, da rau de totX-(
. Dacă piesa ar fi reuşită, ar fi adaptată pentru un film sau ar fi jucată la Festivalul Deceniului. Dar nu are succes. Trebuie, din păcate, să concluzionăm că nici nu va deveni un film şi nici nu va fi jucată la Festivalul Deceniului.
Raţionamentul argumentului este viciat deoarece argumentul
(A) nu reuşeşte să tragă concluzia că piesa nici nu va fi adaptată pentru un film şi nici nu va fi jucată la Festivalul Deceniului, în loc de nici una nici alta.
(B) nu reuşeşte să explice de ce piesa nu are succes
(C) egalează valoarea estetică a piesei cu succesul ei comercial
(D) presupune, fără a da justificare, că nu mai există alte soluţii pentru piesă în afara adaptării pentru un film sau a prezentării ei la Festivalul Deceniului
(E) nu reuşeşte să recunoască că, dacă piesa nu satisface o condiţie suficientă, asta nu o împiedică să satisfacă o condiţie suficientă diferită în sensul adaptării ei pentru un film sau al prezentării la Festivalul Deceniului.
Critic: Mulţi istorici susţin că, atunci când îşi tratează subiectele, sunt foarte puţin afectaţi de prejudecăţile de natură morală sau estetică, ca şi cercetătorii din domeniul ştiinţelor naturale. Însă cu siguranţă nu putem accepta aceste susţineri ale obiectivităţii, pentru că e foarte uşor să găsim exemple de explicaţii istorice false, care conţin prejudecăţile autorilor, indiferent că sunt de natură ideologică sau nu.
Raţionamentul criticului este foarte vulnerabil în sensul că poate fi criticat pe baza faptului că
(A) acceptă fără tăgadă că modelul de obiectivitate oferit de ştiinţele naturale ar trebui să se aplice şi altor domenii
(B) oferă dovezi care subminează mai mult decât susţin concluzia la care ajunge
(C) nu reuşeşte să admită că mulţi istorici folosesc metode al căror scop este să dezvăluie şi să ofere o compensaţie pentru prejudecăţi
(D) acceptă fără tăgadă că anumite lucrări istorice care includ prejudecăţi sunt redactate de istorici al căror scop este să fie obiectivi
(E) nu reuşeşte să admită că nu toate explicaţiile istorice care includ ideologii sunt false
Sng 2011
renegation
M-am gandit ca mai sunt doar cateva zile din acest an si nu mai este nici o sansa ca SNG-ul sa afiseze vreo data pentru acest examen.
Va atasez mai jos ... (vezi toată discuția)