Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In Martie 2006 am incercat sa il reziliez, deoarece a aparut un concurent cu servicii mai bune. Tocmai pentru ca acel concurent lua clientii RDS-ului in cartierul Militari/Bucuresti, am fost plimbat luni in sir pentru rezilierea contractului; fara succes insa. M-am oprit din alergatura si nu m-am mai stresat cu rezilierea lui. Facturi oricum nu primeam, ma asteptam sa ma cheme sa platesc de urgenta sumele restante, moment in care ceream si reziliera contractului.
Dupa o perioada, RDS cumpara acel concurent incomod din zona si sunt fortat sa merg din nou sa semnez un contract de furnizare de servicii cu RDS, FiberLink, fara sa il fi reziliat pe cel precedent. La casierie, in momentul primei plati, am intrebat daca am si altceva de plata pe numele meu catre RDS - incercand sa vad daca mai e activ contractul sau a fost reziliat. Am primit drept raspuns "nu". Am considerat ca, asemeni Romtelecom, contractul va fi reziliat pe temei de neplata a facturilor. Mai mult, nicio companie nu semneaza un contract nou cu un client care este restant sau care nu si-a indeplinit clauzele contractuale.
A trecut aproape un an de cand am semnat al doilea contract cu RDS. Nu primesc niciodata niciun fel de factura, doar pe portalul intern al lor, lunar, apar facturi cu suma zero, iar odata la 6 luni apare o factura care cuprinde plata pentru 6 luni anterioare. Mai mult, ca sa fie distractiv pana la capat, pe ultima factura, pe langa cele 6 luni de plata, mi-a venit de plata si pentru contractul CableLink pentru perioada Martie 2006 - Ianuarie 2008.
Intre timp, de la RDS nu am primit absolut nicio factura TIPARITA pentru contractul CableLink.
Este o culpa comuna la mijloc. Pe de o parte, ma fac vinovat pentru ca nu am reziliat contractul. Pe de alta parte, ei sunt vinovati pentru netrimiterea de facturi si pentru ca mi-au spus ca nu am nimic de plata. Suma restanta in prezent este irelevanta, relevant este doar modul in care ei factureaza in 2008 niste servicii pe care nu le-au facturat in 2006, ceea ce din punct de vedere al contabilitatii este imposibil.
Pe cale amiabila sunt slabe sanse sa scap fara sa platesc sau sa platesc doar pentru o anumita perioada, mai ales cand vorbim cu un mastodont. Aveti cumva idee de vreo lege care m-ar putea ajuta in acest sens? Ceva de care sa ma leg pentru a putea reduce totusi puterea lor de negociere?
asa cum am mai postat, in contract scrie ca dupa 90 zile se rezilieaza de drept contractul din punctul lor de vedere, deci nu mai furnizeaza serviciile, dar totusi a sosit factura pe ultimii 3 ani fara o alta atentionare in acesti 3 ani, si la casierei raspunsul a fost ca nu am de platit cablu
NU prea am inteles situatia exacta...
Cand anume ati platit ultima factura acum 3 ani?
Cereti-le documentele care stau la baza facturii actuale, luati si contractul si mergeti sa vi le citeasca cineva, ca asa nu-mi prea pot forma o parere...
Am auzit cazuri de persoane care au reziliat contractul cu cei de la RDS, dar au primit peste un an, doi facturi pentru perioada in care nu au mai beneficiat de serviciile lor...asa ca totul este posibil cand vine vorba de aceasta companie.