Buna ziua! M-am angajat de aproape 2 saptamani la o firma si am apucat sa semnez un contract de munca, dar ieri mi-am dat demisia cu acordul ambelor parti,fara preaviz....doamna contabila mi-a zis sa vin sa semnez o cerere de incetare sau de incheiere a contractului de munca...e obligatoriu sa semnez ceva sau sa urmez niste etape...???....si as mai vrea sa ma lamuresc in ce caz pot depune dosarul pentru somer... astept un raspuns...multumesc
As mai avea o intrebare vizavii de situatia mea....In cele din urma am semnat o decizie de incetare a contractului de munca...Ce se intampla mai departe?..astept sa mi se dea nota de lichidare sau trebuia sa mi se dea in momentul in care am semnat decizia?...Imi cer scuze ca pun astfel de intrebari, numai ca sunt tanara si e prima oara cand m-am angajat si mi-e teama sa nu cumva cei de la fostul loc de munca, sa abuzeze de acest lucru...pentru ca banii pe acele zile de munca eu nu i-am luat , si nici ei nu spun nimic...
Avand in vedere cererea inaintata de Dl.(D-na) ......................pentru incetarea contractului de munca ca urmare a acordului partilor, inregistrata la socoetatea si nr..../..... si tinand seama de dispozitiile legale in materie, administratorul societatii,
DECIDE:
Art.1 Incepand cu data de....... inceteaza raporturile de munca cu salariatul(a) ............, conform cu prevederile art.55 lit.b din Codul Muncii.
Art.2 Prezenta decizie va fi comunicata salariatului in termen de 5 zile calendaristice de la data emiterii.
Art.3 Prezenta decizie va fi inregistrata la ITM Mun.Bucuresti in termen de 5 zile de la data perfectarii acesteia.
Art.4 prezenta decizie poate fi contestata in termen de 30 zile calendaristice de la data comunicarii la Judecatoria sectorului 2 Bucuresti.
Administrator, Am primit 1 exemplar,
Numele si prenumele..........
Semnatura.....................
Data...................................