Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
gabialbu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pasii sunt urmatorii: 1. Va alegeti forma sub cade doriti sa functionati: ONG, SRL sau alta forma - fiecare are avantaje si dezavantaje. le putem discuta separat. 2. se alege categoria de beneficiari: varstnici sau persoane cu dizabilitati - ultima categorie este mai greu de acreditat dar are avantaje intrucat statul a inceput sa scoata "la licitatie" pe SEAP beneficiari (momentan internarile in centrele publice sunt oprite) / pe varstnici se poate obtine o subventie lunara pe beneficiar de la Ministerul Muncii. 3. Acreditare ca si furnizor - documentatie speciala de depus la Ministerul Muncii. 4 Acreditare serviciu social (conformitatea cu Standardele de Calitate) - in functie de serviciul ales din Nomenclatorul serviciilor sociale. Pana anul trecut aceasta documentatie continea si restul autorizatiilor necesare (DSP, ISU, etc) dar din 2020 ele se fac separat. Nu de toate este nevoie (de exemplu daca se procura hrana prin Catering nu este nevoie de autoriz DSV).
Procedura este urmatoarea: de la pasul 3 aveti nevoie de Asistent social (poate fi si contractat ca libera practica - cabinet sau Societate Civila Profesionala de Asistenta Sociala cum suntem noi) pentru realizarea Evaluarii nevoilor beneficiarului, a Planurilor de servicii, a gradelor de dependenta, etc. Acreditarea ca furnizor este piesa de dosar in pasul 4. Dupa depunerea documentatiei (de la pasul 4) se poate deschide Caminul / Azilul. Se primeste o autorizatie provizorie cu valabilitate de 1 an, timp in care Inspectia Sociala va veni obligatoriu in teren pentru conformitatea totala! a standardelor de calitate. in cazul fericit se primeste o autorizatie finala cu valabilitate de 5 ani, la sfarsitul careia se verifica iar daca se mentin standardele de calitate.
va stam la dispozitie cu toate detaliile. Am infiintat mai multe camine si lucram in prezent cu peste 10 camine in 3 judete. Gabriel Albu. Albu si Asociatii. caminedebatrani.org
Va contactez in urma vizualizarii siteului Albu si Asociatii.
Sunt interesata de infiintarea unui azil de batrani, intr-un imobil care functioneaza ca hotel, deci locatia exista si este amenajata.
As vrea sa stiu care sunt pasii de urmat din punct de vedere acte si autorizatie de functionare, ce dotari si amenajari specifice trebuie sa avem, ce personal si cu ce calificare este nevoie permanent, si varianta de angajare cu contract de colaborare , etc.
Va rog sa-mi spuneti daca oferiti consultanta, si daca va pot contacta direct pentru discutii concrete.
este o discutie mai ampla. Din pacate noi nu urmarim acest site. Luati datele de contact de pe site-ul nostru (caminedebatrani.org) si discutam in privat
Buna ziua
Numele meu este Andreia. Vreau sa imi deschid o casa de batrani.Am mare nevoie de sfaturile Dv.Va rog daca puteti sa imi scrieti pe email: mihaila_madalina90@yahoo.com.Va multumesc
Camin de batrani
lasculuca947
As dori o parere avizata in privinta atragerii unor fonduri europene ptr amenajarea si dotarea la standarde europene a unei vile in camin de batrani situata ... (vezi toată discuția)