avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... ABUZ Telekom Romania
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

ABUZ Telekom Romania

Buna seara,

Am sa va dau copy-paste la plangerea ce vreau sa o depun la Telekom Romania.

Dupa ce cititi, accept un sfat/parere asupra acestei spete - si in special ma intereseaza daca este cineva interesat sa ma reprezinte in instana . As vrea sa cerem 100.000 EURO daune, si sa le facem 50-50 indiferent de ce suma obtinem de la ei fiindca eu sunt 100% convins ca suntem in castig de cauza.

Citez reclamatia:

" RECLAMATIE: CARTELA NELIMITAT PE VIATA, TELEKOM

In atentia TELEKOM Romania Communications S.A. cu adresa postala Piaţa Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, et. 7-18, Sector 1, 013702, Bucureşti (Cod Fiscal: RO427320).
Detin urmatoarele numere de telefon TELEKOM, PrePay cu oferta valabila NELIMITAT (pe viata):
0784317XXX
0784317XXX
0784338XXX
0784338XXX
0784406XXX
0784406XXX

Numerele au fost achizitionate in urma reclamei TV.
Doua (2) au fost cumparate din Carrefour Orhideea, si inca patru (4) din CORA Militari.
Mentionez ca inainte de achizitie mi s-a confirmat faptul ca pot sa sun nelimitat dupa ce activez optiunea promotionala, ce va fi valabila in fiecare luna la reincarcare.
Mai mentionez faptul ca nu mi-au fost prezentati termeni sau conditii in magazin inainte de achizitie, si nici nu am semnat nimic pentru a le folosi dupa bunul plac.
Treptat, am primit mesajul “Pentru efectuarea de trafic abuziv si incalcarea termenilor si a conditiilor de utilizare a serviciului PrePay, serviciile de conferinta si apel in asteptare vor fi restrictionate pe termen nelimitat.”.
Numerele 0784338XXX si 0784338XXX au fost blocate definitiv, incat nu mai pot nici macar efectua apel iar pentru numerele 0784317XXX, 0784317XXX, 0784406XXX, 0784406XXX a fost restrictionat serviciul de apel in asteptare si conferinta.

Pe data de 19.1.2016 am sunat la Serviciul Clienti TELEKOM „1234” in jurul orei 20:00-20:30 si am discutat cu o domnisoara/doamna al carui nume nu il cunosc deoarece in primul rand fara sa ma intrebe de situatia mi-a spus din prima ca ce am patit este din cauza traficului abuziv, fara macar sa imi ceara numerele apoi cand i-am cerut explicatii ori sa vorbesc cu un manager/supervizor a tipat la mine (clientul) si mi-a inchis telefonul in nas – pur si simplu.
Am sunat inca o data la 10-15 minute diferenta de timp si am vorbit cu Andrei care mi-a spus ca datorita procedurilor nu imi poate comunica numele colegei.
Solutia a fost sa ma duc intr-un magazin TELEKOM sa depun o sesizare scrisa.

Prin urmare, pe data de 19.01.2016 am trimis mail in limba engleza catre: mediarelations@telekom.ro miroslav.majoros@telekom.ro miroslav.majoros@telekom.com telekomro@mailam.custhelp.com timotheus.hottges@telekom.du timotheus.hottges@telekom.comtimotheushottges@telekom.com miroslavmajoros@telekom.com miroslavmajoros@telekom.ro

Din pacate, nu am nimerit adresele celor doi CEO, Miroslav Majoros ori Timotheus Hottges dar pe data de 20.01.2016 mi-au raspuns cei de la mediarelations@telekom.ro si mi-au cerut numerele de telefon.
In aceiasi zi am raspuns cu numerele de telefon.
Pe data de 21.01.2016 timp in care nu am primit niciun raspuns, mi-au cerut numerele inca o data cei de la telekomro@mailam.custhelp.com .
Le-am raspuns inca o data, apoi am primit raspunsul lor; citez:

Răspuns Telekom Romania Suport (01/21/2016 01:23 p.m.)
Stimate domnule Dutu,

In urma verificarilor efectuate, numerele de telefon 0784338285 si 0784338286 au fost restrictionate datorita incalcarii termenilor si conditiilor de utilizare a serviciilor preplatite prin efectuarea de trafic abuziv.

Ati avut trafic permanent catre numere de Vodafone iar acest lucru a afectat functionalitatea retelei Telekom. Suspendarea s-a facut in baza Articolului 10.1 xi din Ghidul de utilizare prepaid disponibil aici[ link extern ] .

Pentru numerele de telefon 0784317XXX, 0784317XXX, 0784406XXX, 0784406XXX serviciile de conferinta si apel in asteptare au fost restrictionate pe termen nelimitat, pentru efectuarea de trafic abuziv si incalcarea termenilor si conditiilor de utilizare a serviciului prepaid.

Va rugam sa va adresati unui magazin Telekom/partener, sa depuneti o reclamatie scrisa in care sa mentionati cum utilizati serviciile. Reclamatia trebuie trimisa catre Telekom si trebuie sa fie insotita de copia CI-ului. Trimiterea reclamatiei nu va implica reconectarea serviciilor. Cazul va fi analizat punctual, iar rezolutia va va fi transmisa prin SMS/apel/scrisoare la adresa din CI. „

Am trimis mail dupa mail, socat fiind si amenintand cu ANPC, ECC si cu instanta dar fara sa mai primesc vreun raspuns.
Dupa ce am platit, am ramas cu banii dati, cu prejudiciile create continuu pana in ziua de astazi 26.01.2016 fara o solutie.
In mod abuziv si nelegal mi-au fost inrerupte serviciile pentru care am platit iar compania TELEKOM nu mai imi raspunde nici macar la e-mail dupa ce Serviciul Clienti mi-a vorbit agresiv, rastit si mi-au inchis si telefonul in nas in Romania, Bucuresti 2016.
Va aduc la cunostinta faptul ca imi cunosc drepturile de cetatean si de consumator dar si drepturile de cetatean EUROPEAN.
Conform termenilor si conditiilor primite in fiecare plic al cartelei TELEKOM PrePay scrie:
• “15. Teleconferinta (5+1) Acest serviciu iti permite sa comunici cu pana la 5 persoane simultan, indifferent de retea, fiecare apel initiat fiind taxat ca un apel normal” pagina 14.
• “17. Apel in asteptare / apel retinut pe linie
Serviciul “Apel in Asteptare iti permite preluarea unui nou apel in timp ce esti angajat intr-o alta convorbire Telefonica. Serviciul Apel Retinut pe Linie iti ofera posibilitatea de a intrerupe temporar primul apel pentru a raspunde celui de-al doilea. Poti alterna cele doua apeluri de cate ori doresti.” Pagina 14.
• 22. Termeni si conditii (…) b. (…) Telekom Romania Mobile. In cazuri exceptionale (cum ar fi ratiuni impuse de autoritatile competente si/sau de functionare a Serviciilor), Telekom Romania poate schimba/retrage numarul de telefon, informand Utilizatorul in acest sens (prin oricare dintre mijloacele de comunicare de mai sus) cu cel putin 30 de zile in prealabil. (…)” Pagina 16.

In DEX, termenul de nelimitat este descris foarte clar:
NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite sau margini; foarte mare, imens, nemăsurat.
NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. – Pref. ne- + limitat.
NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. – Ne- + limitat.

Dispretul, bataia de joc, lipsa de interes dar in primul rand ABUZUL incetarii serviciilor pentru care am platit mi-au adus prejudicii morale si materiale ce daca nu vor fi solutionate pe cale amiabila conform cerintelor mele – voi actiona Compania TELEKOM Communications Romania S.A. in instanta in aceiasi masura in care voi depune plangere la ANPC si ECC.
Pentru solutionarea amiabila accept sase (6) telefoane Apple iPhone 6s noi, trei (3) gold si alte trei (3) rose-gold primate sub forma de oferta exclusiva pentru clientul Catalin Dutu (eu); cate un telefon pentru fiecare cartela.
Mentionez ca daunele pe care le voi cere la judecata sunt de o suta de mii de EURO ( 100.000 EURO ).
Mai vreau sa mentionez si ca pe langa toate procedurile legale prin care am sa ma lupt cu TELEKOM Romania pentru aceasta nedreptate, voi recurge si la toate mijloacele mass media interne si externe pentru a face publica povestea mea dar si social-media pentru a face cunoscuta experienta mea. "

Am incheiat citatul reclamatiei.

Astept opinii.

O seara frumoasa va doresc!

Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:54, 30 Ianuarie 2016
Nu subliniati nimic nou fata de primul mesaj :)
Si nici nu vreti sa luati in considerare ce mai scrie prin ghidul acela, sunt si niste cuvinte cum ar fi frauda, utilizare abuziva... insa na, dvs. nu vi se pare nimic neobisnuit sa folositi o retea pentru a face trafic alteia.
Pe la 9. Drepturile si obligatiile utilizatorului ati citit? De exemplu:

9.4. Utilizatorul nu va folosi in mod abuziv Serviciile preplatite sub sanctiunea suspendarii sau
incetarii Serviciilor preplatite conform art. 10 de mai jos.
9.5. Utilizatorul intelege si accepta ca oricare din modurile de utilizare a Serviciilor preplatite
conform prezentului articol sunt considerate a fi utilizari abuzive si sunt complet interzise
Utilizatorului:
[...]
(ii) folosirea Serviciilor preplatite in scopul savarsirii unor Fraude;


Definitia fraudei in contract este:

“Frauda” reprezinta orice actiune sau inactiune a Utilizatorului care (i) constituie o incalcare sau o tentativa de incalcare a obligatiilor sale de utilizare sau legale, cu intentia de a produce fie companiei Telekom Romania Mobile fie unui tert, un prejudiciu de orice natura sau de a obtine un folos necuvenit pentru sine sau pentru altul sau (ii) are drept consecinta producerea unui asemenea prejudiciu sau obtinerea unui asemenea avantaj.

Asteptati raspunsul la sesizare, poate ei considera ceea ce ati facut dvs. ca fiind frauda.

Am inteles care este nemultumirea dvs., faptul ca eu o consider sau nu intemeiata nu va ajuta pentru ca aici e forum. Nu-i nici ANPC, nici ANCOM, nici instanta, deci nu puteti fi ajutat concret.
Poate apare cineva cu spirit american, mai asteptati.
Buna seara,

Apreciez ca v-ati rapit din timpul dumneavostra pentru a imi raspunde, totusi - eu sunt un client abuzat aici, nu infractor, nu fac fraude.

Eu am platit niste bani si am ramas si fara bani si fara cartele in Romania, 2016.

Cu alte cuvinte, haideti sa infiintam societati comericale, persoane juridice si sa vindem la toata lumea chestii pe care dupa 3 zile de utilizare le spune: stiti, ati incalcat termenii si conditiile pe care nu vi le-am comunicat, le gasiti pe site - si daca e ... ramanem noi cu banii, si dvs. ramaneti fara bani si fara serviciu.

Cred ca pe mentalitatea asta ne-am imbogati toti. Multumesc mult pentru idee.

Eu nu fac frauda si o dam din civil in penal, eu sa reclam un abuz al unei companii si ce credeti, ANPC imi va spune - nu nu, tu mergi la puscarie esti infractor ca ai incercat sa suni in alta retea - abuziv.

Nu, eu am cumparat cartele cu oferta NELIMITAT (conform DEX) si nelimitat vreau sa vorbesc, nu este treaba nimanui in ce RETEA, si CAT TIMP vorbesc. Vreau sa vorbesc 24/7 in orice retea vreau, ca de aceea le-am cumparat - altfel nu le mai cumparam.

Nu eu am facut reclama la TV, nu eu mi le-am vandut mie.

Daca faceti referire la Vodafone ca fac concurenta neloiala, da, probabil da - dar asta nu e vina mea nu ma intereseaza si nici priveste sa se dea in judecata unii pe altii.

Eu daca vreau sa vorbesc non stop cu 5+1 prieteni in conferinta de pe cartelele TELEKOM nelimitat pe viata, o fac - fiindca de aceea le-am cumparat - nu fac fraude, folosesc ceea pe ce am dat banii.

Se pare ca lucrati la TELEKOM, nu ma sperii sa nu depun plangere ca ma acuza de frauda, este absurd dar multumesc pentru sfat.

O seara buna va doresc.

Ultima modificare: Marți, 26 Ianuarie 2016
Ares-3, moderator
Ce nu intelegeti dvs. este ca operatorii platesc pentru interconectare. Daca dvs. ati fi ''vorbit'' in reteaua lor nu cred ca ar fi fost nicio problema sa le folositi pe post de walkie-talkie. Cat de de corecta publicitatea pe care si-au facut-o folosind cuvantul nelimitat si cat de (i)legala e decizia de a limita pierderile provocate de clienti care au folosit serviciile lor ca sa aiba beneficii in alta retea vor stabili altii.


Vreau sa vorbesc 24/7 in orice retea vreau, ca de aceea le-am cumparat - altfel nu le mai cumparam.

:)
V-as intreba daca ati cumparat cartelele inainte sau dupa ce si-a inceput Vodafone campania... dar lasati.

Interventie moderator
Va rog nu mai citati mesajele anterioare, apasati pe Raspunde, nu pe Citeaza.
Multumesc.
E irelevant inainte de ce le-am cumparat.

Le-am cumparat de la data X si vreau sa le folosesc, indiferent ce dupa cum am platit.

Ce trebuie sa facem, sa desfiintam Vodafone? Exista oricum, cu sau fara promotie - eu am nelimitat in orice retea.
Va enervati degeaba. La fel a fost si la RDS. Nelimitat insemna in limita a 3000 min pe luna. Si in definitiv e normal. A vorbii peste 100min pe zi e de domeniul SF si al fiicei mele minore intr-o perioada, dar am intervenit ca era deja aberant. Abuzul se constata chiar simplu analizand informatiile transmise pe linie. Daca a-ti lasat pur si simplu telefoanele deschise se poate verifica prin traficul inregistrat.

Alte discuții în legătură

Reziliere abuziva contract de telefonie mobila dgeorgescu dgeorgescu Acum 3 luni am incheiat un abonament nelimitat la un operator de telefonie mobila. In contractul incheiat intre mine si ei se specifica faptul ca sunt minute ... (vezi toată discuția)
Roaming ic ic Buna ziua, Sotul meu sta plecat cate o luna in olanda si 1 saptamana revine in romania.Pentru a putea comunica foloseste o cartela de la Vodafone ... (vezi toată discuția)
Furnizorul de telefonie ameninta cu suspendarea serviciului de telefonie si plata dublului taxelor de interconectare SorinRO SorinRO Salut! Am abonament OPTIM NELIMITAT. Pe site-ul furnizorului scrie asa: \"Beneficii: NELIMITAT convorbiri in ORICE retea nationala, fixa sau ... (vezi toată discuția)