avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 407 soluții astăzi
Acasă Subiect: call center anaf
Subiect: call center anaf
ACCES GRATUIT

ANAF le reamintește contribuabililor că au la dispoziție call center-ul pentru îndrumare și asistență în zona fiscală

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
7 Iulie 2022 | 0 | 316 | Timp de citire: 1 min.

Call center-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) este accesibil tuturor contribuabililor care vor să afle informații generale despre drepturi sau obligații pe care le au din zona fiscală (și care îi vizează în mod direct sau pe cei cărora le oferă consultanță), mai puțin însă informații cu caracter contabil. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Call center-ul, dezvoltat

Practică unitară: ANAF a luat măsuri pentru a evita soluțiile contradictorii la asistența telefonică

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
28 Octombrie 2021 | 0 | 830 | Timp de citire: 2 min.

Asistența fiscală telefonică este asigurată, de puțin timp, exclusiv de către Call center-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), prin preluarea acestei activități de la administrațiile județene ale finanțelor publice, reiese dintr-un raport publicat marți de instituție. Totodată, capacitatea de primire a apelurilor prin Call center a fost crescută. Dezvoltarea Call center-ului era unul dintre dezideratele ANAF încă de acum doi ani. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Call center-ul ANAF e nefuncțional. Ce alte variante ai pentru a relaționa cu Fiscul de la distanță?

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
26 Octombrie 2021 | 0 | 1549 | Timp de citire: 2 min.

În contextul în care, de luni, persoanele fără certificat verde privind COVID-19 pot relaționa numai la distanță cu personalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), Call center-ul instituției a cedat în această dimineață. În aceste condiții, iată ce alte variante au la dispoziție persoanele nevaccinate, netestate sau nevindecate pentru a relaționa cu Fiscul. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Interacțiunile contribuabililor cu Fiscul se vor muta tot mai mult online. Ce măsuri și-a asumat Guvernul prin PNRR

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
3 Iunie 2021 | 0 | 1311 | Timp de citire: 5 min.

Unul dintre obiectivele majore ale Guvernului pe zona fiscală, din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), este reducerea interacțiunii în persoană a contribuabililor cu reprezentanții Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). Acest lucru se va face prin creșterea interacțiunii la distanță, odată cu digitalizarea ANAF. Practic, Guvernul va primi bani de la autoritățile europene pentru îndeplinirea obiectivelor din PNRR, astfel că măsurile depind în mică măsură de bugetul României și, teoretic, pot fi implementate mai ușor. Citește articolul

ACCES PREMIUM

ANAF analizează posibilitatea de a oferi noi servicii prin call center, inclusiv informații care sunt supuse acum secretului fiscal

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
18 Februarie 2021 | 0 | 728 | Timp de citire: 2 min.

Anul trecut, a început să se pregătească dezvoltarea call center-ului Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), conform raportului bugetar pe perioada 2021 - 2024, ce a fost publicat recent de Ministerul Finanțelor (MF). Printre altele, autoritățile fiscale vor să introducă noi servicii telefonice pentru contribuabili, printre care se numără chiar furnizarea de informații supuse secretului fiscal. Citește articolul

ACCES PREMIUM
România online

Cum poți cere asistență fiscală fără să te duci la ghișeele ANAF

avocatnet.ro în Taxe și impozite
18 Martie 2020 | 0 | 1621 | Timp de citire: 3 min.

Contribuabilii se pot folosi de call-center-ul Fiscului în această perioadă pentru a obține informații fiscale, dar și de formularele de contact puse la dispoziție, în contexul în care este recomandată evitarea pe cât posibil a interacțiunii la ghișeu, din cauza riscului epidemiei de coronavirus. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Gata cu răspunsurile contradictorii? Soluțiile date telefonic de ANAF vor fi aceleași în toată țara

Simona Voiculescu în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
3 Octombrie 2019 | 0 | 1793 | Timp de citire: 2 min.

Asistența contribuabililor prin call-center se va face, în viitor, prin direcția generală de asistență a contribuabililor, nu și prin direcțiile teritoriale. Planul de dezvoltare a call-centerului la nivel național a fost prezentat recent de șefa Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), care propune o practică unitară aici, fără informații de la direcțiile fiscale teritoriale. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Reminder Ghid practic: Cum faci ca să primești telefonic de la Fisc, în 2016, informații despre taxe și impozite

Eduard Popescu în Contabil și fiscal
Redactor, avocatnet.ro
7 Ianuarie 2016 | 1 | 9850 | Timp de citire: 4 min.

Toţi contribuabilii care vor să obţină informaţii generale în domeniul fiscal, precum şi îndrumare în domeniul IT, pot apela un număr unic la nivel naţional, pus la dispoziţie de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) de la 1 octombrie anul trecut.  Citește articolul

ACCES PREMIUM

De la 1 octombrie, nu vei mai putea suna la Finantele locale pentru informatii. Fiscul va oferi asistenta telefonica doar la un numar unic national

Roxana Neagu în Taxe și impozite
Director Editorial, avocatnet.ro
15 Septembrie 2015 | 7 | 4787 | Timp de citire: 2 min.

Incepand cu 1 octombrie, contribuabilii care vor sa obtina informatii fiscale si indrumare in ceea ce priveste taxele si impozitele nu vor mai putea suna la numerele de telefon ale administratiilor financiare de care apartin, ci vor trebui sa apeleze un numar unic la nivel national. Citește articolul