Black Friday a trecut, cel puțin calendaristic, iar cei mai mulți dintre cei care au vrut să cumpere produse la reduceri au făcut-o deja. Dar dacă produsele primite nu se ridică la așteptările lor, sunt importante de reținut o serie de aspecte legale privind returul și garanția acestora. Citește articolul
Practica unora dintre comercianți de a ridica prețurile produselor doar pentru a oferi un preț mai mic cu ocazia reducerilor de Black Friday și care, în realitate, nu indică nicio schimbare a prețului respectiv poate fi reclamată de către consumatorii și sancționată de către autorități. Chiar marți, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a amendat cu 50.000 lei Altex România pentru produsele promovate ca fiind cu reducere pe site-ul companiei, care aveau, de fapt, prețul neschimbat sau chiar mai mare decât cel mai mic din ultima lună. În acest context, iată cum poate fi reclamată această practică a magazinelor care încearcă să-și păcălească clienții. Citește articolul