avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 841 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Acasă Departament: Managementul Calității (QA/QC)

Departament: Managementul Calității (QA/QC)

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

ROBOR la 3 luni scade la cel mai redus nivel din ianuarie

Responsabil de implementarea și monitorizarea standardelor de siguranță și calitate pentru toate produsele, prevenind astfel incidente precum cel descris.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
8 Noiembrie 2019 | 710 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Pregătirea contabililor pentru viitor: Ce trebuie să se schimbe în activitatea lor în următorii zece ani

Articolul este relevant pentru că se concentrează pe îmbunătățirea modului în care se fac lucrurile în companie, asigurându-se că procesele sunt eficiente și aduc valoare, ca un expert care optimizează fluxurile de lucru.

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
5 Noiembrie 2019 | 5290 | Timp de citire: 3 min.

Contabilii trebuie să își adapteze munca de zi cu zi pentru a rămâne esențiali, în următorii zece ani, pentru companiile la care lucrează, scrie într-un articol recent al Federației Internaționale a Contabililor (IFAC). Practic, reprezentanții federației au identificat, în baza experiențelor anterioare și a interacțiunilor cu clienții, câteva roluri financiare și contabile la care trebuie să se adapteze fiscaliștii în viitorul apropiat. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cui i se adresează planul tău de comunicare? Definirea audiențelor

Obținerea 'feedback-ului permanent de la clienți' este esențială pentru îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor, asigurând astfel calitatea acestora.

Inteligo.ro în Weekend
3 Noiembrie 2019 | 1142 | Timp de citire: 3 min.

Mă gândeam cu ceva vreme în urmă că rolul meu, ca antreprenor, era să comunic permanent cu peste șapte audiențe diferite. Poate părea copleșitor, dar ideea centrală se menține în orice formă de plan de comunicare, oricine ar fi persoana (antreprenor, specialist comunicare etc.) care își dorește să comunice lucruri intern sau extern. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Companiile care excelează la capitolul inovare tehnologică îşi dublează veniturile

Articolul pune accent pe calitatea și fiabilitatea datelor, care sunt esențiale pentru a lua decizii corecte în afaceri și pentru a asigura standardele de calitate la nivel de companie.

Portal HR în Weekend
2 Noiembrie 2019 | 1244 | Timp de citire: 4 min.

Un studiu Accenture a analizat peste 8.300 de organizații pentru a stabili corelaţia dintre adoptarea tehnologiei și creșterea afacerilor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Economisește timp și resurse folosind MS Word: Formatarea paragrafelor

Pentru a asigura calitatea, acest departament creează și menține proceduri, manuale de lucru și instrucțiuni. O formatare clară și consistentă este crucială pentru ca procesele să fie respectate corect și pentru audituri.

Inteligo.ro în Weekend
2 Noiembrie 2019 | 1288 | Timp de citire: 3 min.

Paragrafele delimitează între ele diferite idei sau argumente. Această separație oferă un ritm expunerii și face documentul mai simplu de parcurs și de înțeles. Tehnic, paragrafele sunt delimitate prin apăsarea tastei Enter (se introduce un simbol “carriage return” ascuns în mod normal). Citește articolul

ACCES GRATUIT

Instrumente practice care te ajută în vânzări: Contactarea clienților

Articolul pune accent pe crearea și respectarea unui 'ghid de proces' pentru activitatea de vânzări, monitorizarea acțiunilor și tragerea de concluzii pentru îmbunătățire, ceea ce este esențial pentru asigurarea unei calități constante și eficiente a procesului de vânzare.

Inteligo.ro în Weekend
2 Noiembrie 2019 | 2471 | Timp de citire: 3 min.

Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Lumea Inteligo. Recomandările săptămânii

Formarea profesională | Inteligența socială | Marketing pentru produse și servicii vândute online

Asigură că produsele și serviciile livrate îndeplinesc standardele și așteptările, punând accent pe rezultatele finale și pe modul în care relațiile interumane influențează calitatea muncii.

Inteligo.ro în Weekend
2 Noiembrie 2019 | 1023 | Timp de citire: 2 min.

Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună.  Citește articolul

ACCES PREMIUM

Atenție la datele pacienților! Recomandări GDPR pentru cabinete medicale, stomatologice și alți furnizori de servicii medicale

Asigură că procedurile interne legate de prelucrarea datelor sunt clare, documentate și respectate, contribuind la un serviciu de calitate și conform legii.

Alexandros Bakos în GDPR & Protecția datelor personale
Redactor, avocatnet.ro
1 Noiembrie 2019 | 4975 | Timp de citire: 4 min.

Cabinetele medicale (precum cele de pediatrie sau stomatologice, de exemplu), clinicile sau spitalele se află într-o situație specială când vine vorba de felul cum colectează și utilizează datele personale ale pacienților. Dincolo de faptul că cei care le gestionează trebuie să înțeleagă diferența dintre consimțământul pacientului dat pentru serviciul medical și cel dat pentru prelucrarea datelor, ei trebuie să mai ia și măsuri active de a asigura protecția și integritatea datelor personale ale pacienților cu care intră în contact. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Hotelurile vor trimite fișa de cazare electronic, iar autorizațiile turistice vor fi gestionate online

Acest departament ar fi interesat de modul în care implementarea unui sistem informatic integrat și eficientizarea controlului contribuie la îmbunătățirea calității generale a serviciilor turistice, un aspect important pentru reputația și succesul unei afaceri din turism.

Dragoș Niculescu în Aspecte juridice
Redactor coordonator, avocatnet.ro
31 Octombrie 2019 | 3262 | Timp de citire: 2 min.

Hotelurile și pensiunile din țara noastră vor trimite autorităților fișele de cazare completate de turiștii ce le trec pragul în format electronic, potrivit unei declarații recente a ministrului turismului, Bogdan Trif. Declarația a fost făcută la semnarea unui contract de finanțare europeană a unui proiect ce vizează eficientizarea și digitalizarea activității Ministerului Turismului. Citește articolul

ACCES GRATUIT

VoiceNews.ro: știri pentru noua generație

Departamentul de Managementul Calității poate fi interesat de modul în care alte organizații își perfecționează produsele bazate pe feedback-ul utilizatorilor și asigură o îmbunătățire continuă a soluțiilor tehnologice, având în vedere că articolul menționează optimizări constante ale platformei.

Parteneriat media în Știri & Revista presei
29 Octombrie 2019 | 1332 | Timp de citire: 3 min.

Într-o piață media asaltată de tot mai multe surse greu de verificat, fake news și timp din ce în ce mai limitat pentru a confrunta informațiile, o nouă platformă oferă știri verificate din surse de încredere, accesibile de pe calculator, mobil, smartTV, smart speaker sau orice alt dispozitiv smart care poate fi controlat prin voce. Voicenews.ro oferă ”news for the new generation” (știri pentru noua generație – n.red.). Citește articolul