Departament: Managementul Calității (QA/QC)
UPDATE Stare de alertă: Regulile oficiale pentru restaurantele care livrează mâncare sau o dau la pachet
Acest departament este esențial pentru asigurarea siguranței alimentare, implementarea și revizuirea procedurilor HACCP și menținerea standardelor de igienă pentru producția, ambalarea și livrarea alimentelor.
În timpul stării de alertă, restaurantele pot funcționa numai dacă fac livrări de mâncare sau dacă dau mâncarea la pachet. Prin urmare, autoritățile au stabilit un set de reguli pe care trebuie să le respecte aceste companii, se arată într-un ordin comun emis de Ministerul Sănătății (MS) și de Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Citește articolul
Au început înscrierile pentru videoconferința "Resetarea sistemului de sănătate" care se va ține online pe 2 iunie
Discuțiile despre 'schimbările necesare' și 'Decalogul pentru Sănătate' se referă direct la îmbunătățirea calității serviciilor medicale, un aspect cheie pentru companiile din domeniu.
Premierul Ludovic Orban și ministrul Sănătății, Nelu Tătaru deschid în data de 2 iunie videoconferința online "#LecțiaCovid. Resetarea sistemului de sănătate", organizată de CursDeGuvernare.ro, cu sprijinul Asociației Române a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM). Evenimentul va trasa o hartă a principiilor de reformă a sănătății românești, pe care să fie configurate, cu precizie, atât soluțiile concrete, cât și legislația necesară implementării acestora. Citește articolul
Coronavirus
UPDATE Stare de alertă: Regulile oficiale pentru cabinetele stomatologice, modificate. Amenzi de zeci de mii de lei pentru nerespectarea lor
Stabilește standarde și proceduri detaliate de lucru (de igienă, de triaj, de utilizare a echipamentelor) care trebuie respectate pentru a asigura calitatea și siguranța serviciilor oferite.
Regulile aplicabile în starea de alertă pentru cabinetele stomatologice au fost recent modificate și sunt mult mai detaliate decât cele oficializate la jumătatea lunii. De pildă, noua formă a ordinului ce stabilește aceste reguli cuprinde norme detaliate cu privire la echipamentele obligatorii de purtat în cabinet. De asemenea, sunt specificate sancțiunile aplicabile, mai exact, amenzi ce pot ajunge de la câteva mii, la câteva zeci de mii de lei. Citește articolul
Măsuri de relaxare după 15 mai: Mască medicala sau non-medicală, obligatorie atunci când călătorim cu transportul în comun
Articolul stabilește noi standarde de curățenie, dezinfecție și organizare a spațiului de transport, aspecte esențiale pentru asigurarea calității serviciilor într-un context sanitar.
Atât Institutul Național de Sănătate Publică, dar și Ministerul Afacerilor Interne, în proiectele de documentele publicate astăzi spre consultare publică (ambele atașate prezentului articol), menționează obligația purtării măștii de protecție în mijloacele de transport în comun. În plus, mai sunt o serie de obligații, atât pentru călători, cât și pentru cei care organizează astfel de activități. Citește articolul
Măsuri de relaxare după 15 mai: Cum își vor putea desfașura activitatea saloanele de frizerie, coafură, manichiură, pedichiură și cosmetică
Pentru a se asigura că serviciile sunt oferite la standarde înalte de igienă și siguranță, contribuind la calitatea generală a experienței clientului și la reputația companiei.
Institutul Național de Sănătate Publică a elaborat o serie de Recomandări de sănătate publică pentru măsuri specifice ce vor fi dispuse de instituțiile competente privind reluarea activității în domenii specifice după încetarea stării de urgență. Iată, deci, ce obligații vor avea frizeriile, saloanele de cosmetică și toți ceilalți furnizori de servicii de îngrijire personală. Citește articolul
Știrile dimineții
Record de programări la frizerii. Ce măsuri au luat saloanele de înfrumusețare și ce obligații au clienții
Implementarea unor standarde stricte de igienă și a unui nou mod de servire a clienților (unul la unul) influențează calitatea serviciilor oferite.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Klaus Iohannis: Starea de urgență nu va fi prelungită. Din 15 mai intrăm în stare de alertă
Pentru firmele care redeschid sau care au legătură cu spații publice, respectarea condițiilor speciale de igienă și distanțare poate fi o parte importantă a calității serviciilor oferite.
Cu ocazia unei conferințe de presă ținute astăzi, președintele Klaus Iohannis a anunțat că starea de urgență nu va fi prelungită după 14 mai, dar va fi înlocuită cu starea de alertă, reglementată, de asemenea, prin lege. Măsurile se vor relaxa încetul cu încetul, din 15 mai, iar deplasarea în interiorul localității se va face fără declarație pe propria răspundere. Citește articolul
Biblioteca Bookster livrează cărțile acasă pe perioada stării de urgență (P)
Acest departament este interesat de modul în care o companie menține și chiar îmbunătățește calitatea serviciilor (ex: 'serviciu de livrare ireproșabil') și satisfacția clienților, chiar și în condiții de criză, prin adaptarea proceselor și asigurarea siguranței.
Săptămâna trecută, Bookster a lansat serviciul de livrare a cărților acasă, pe perioada stării de urgență în care mai multe companii lucrează de acasă. Serviciul de livrare acasă pe perioada stării de urgență este oferit gratuit tuturor companiilor care au un abonament la serviciile corporate oferite de Bookster (livrare, campanii de încurajare a lecturii, recomandări personalizate, etc.). La fiecare împrumut de carte, cititorii pot alege unde își doresc să fie făcută livrarea: acasă sau la birou. Citește articolul
România online
Cum poți să faci reclamații la ANPC, în această perioadă, dacă ai probleme cu un comerciant
Reclamațiile clienților sunt o sursă importantă de feedback despre calitatea produselor sau serviciilor. Înțelegerea procesului ANPC ajută la identificarea problemelor recurente și la îmbunătățirea continuă a standardelor de calitate.
Dacă vrei să faci o reclamație, în această perioadă, împotriva unui comerciant, poți să accesezi o platformă online pusă la dispoziție de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC). Însă, înainte de a depune această plângere trebuie să faci dovada că ai încercat să ajungi la o înțelegere cu respectivul comerciant, pe cale amiabilă. Citește articolul
Coronavirus
Finanțările prin PNDR pot fi gestionate exclusiv electronic
Digitalizarea, prin preluarea directă a datelor din surse oficiale și reducerea erorilor umane, contribuie la creșterea acurateței și calității informațiilor, aspecte cheie pentru managementul calității.
Beneficiarii Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 - 2020 (PNDR) pot interacționa cu autoritățile exclusiv electronic de ceva timp, a informat miercuri Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), referindu-se la o obligație recentă de a accepta documente semnate electronic. Citește articolul










