Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Bateria promite un 'nivel de stabilitate care nu a fost văzut' și rezistență la 'sarcini mai mari de tensiune fără a înregistra o scădere a performanței', aspecte esențiale pentru calitatea și fiabilitatea produselor care vor folosi aceste baterii.
Cercetătorii au dezvoltat o baterie litiu-sulf extrem de eficientă care ar putea să-ți permită să nu-ți mai încarci telefonul în fiecare zi. Citește articolul
Departamentul de Calitate creează proceduri de lucru, rapoarte de neconformitate, fișe de control al calității sau rezultate ale testelor. Tabelele sunt fundamentale pentru a organiza aceste date, a urmări indicatorii de calitate și a asigura respectarea standardelor.
Tabelele sunt elemente foarte des utilizate în documentele folosite de companii. Pentru a putea accesa toate opțiunile pe care MS Word le oferă pentru tabele, trebuie mai întâi să introducem unul din meniu, secțiunea Insert/Table. Citește articolul
Cerințele de verificare a mașinilor la șase luni și de aptitudine a șoferilor (medical/psihologic) sunt aspecte importante pentru a asigura calitatea și siguranța serviciilor oferite, respectând standardele stabilite.
Anul 2019 a reprezentat anul schimbărilor pentru cei care fac taximetrie sub diverse forme, fie că vorbim de tradiționalele firme de taximetrie sau de noile metode de transport alternativ prin intermediul aplicațiilor precum Uber sau Yango. Taximetria ilegală este acum sancționată de la prima abatere, iar firmele de ridesharing sunt nevoite să intre în legalitate până la data de 1 februarie 2020. Mai mult, firmele de taximetrie și alți transportatori locali privați de persoane vor fi nevoiți să achiziționeze mașini electrice. O serie de probleme însă nu au fost încă reglementate, mai ales din punct de vedere fiscal. Citește articolul
Se asigură că toate procesele din firmă, inclusiv cele de completare și trimitere a documentelor, sunt făcute corect și la standardele necesare, chiar și fără ștampilă.
Începând de marțea care tocmai a trecut, ștampila a fost eliminată din relația dintre instituțiile publice și trezoreriile statului și Ministerul Finanțelor, conform unui ordin recent apărut în Monitorul Oficial. Citește articolul
Articolul vorbește despre verificările sanitare anticipate pentru saloanele de înfrumusețare, ceea ce este important pentru a asigura standardele de calitate și igienă în serviciile oferite clienților.
În cursul anului 2019, au existat câteva schimbări în privința controalelor pe care inspectorii de stat le fac la contribuabili. Însă, pentru a avea o imagine de ansamblu cât mai bună, ne-am uitat inclusiv la tendințele pe care le-au observat specialiștii în ultimele luni. Citește articolul
Acest departament este interesat de modificările legislative care privesc calitatea construcțiilor și responsabilitatea firmelor de consultanță, pentru a se asigura că proiectele respectă standardele impuse.
Subiectul autorizațiilor de construire a fost unul recurent anul acesta: de la o importantă decizie a Înaltei Curți, la modificări numeroase care au trecut de Parlament, altele puse în dezbatere și care s-ar putea oficializa anul viitor. Un lucru este cert însă: preocuparea parlamentară pentru aceste autorizații este constantă - cel mai recent proiect cu modificări a primit votul decisiv în Parlament chiar în ultimele săptămâni din an. Citește articolul
O parte din finanțare este destinată certificării sau recertificării sistemelor de management al calității, un domeniu direct de interes pentru acest departament.
Autoritățile au relansat un program de finanțare nerambursabilă destinat întreprinderilor mici și mijlocii (IMM), prin care se pot cere între 200.000 și un milion de euro. Totuși, programul este accesibil numai IMM-urilor din regiunile de dezvoltare din vest și nord-est, deoarece acolo au mai rămas bani de dat. Citește articolul
Departamentul de calitate trebuie să se asigure că produsele și serviciile (ex: scaune, mese, servirea băuturilor) sunt conforme cu standardele și nu cauzează incidente care pot duce la vătămări ale pasagerilor și la responsabilitatea companiei.
Companiile aeriene sunt răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate pasagerilor, atunci când produc moartea sau vătămarea corporală a acestora, a hotărât Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE). Însă răspunderea nu se limitează exclusiv la accidentele cauzate de riscurile activității specifice transportului aerian (felul cum este pilotat avionul, de exemplu), ci și la alte riscuri care ar fi putut la fel de simplu să se producă și în alte contexte (de exemplu, defecțiuni ale meselor din fața scaunelor). Citește articolul
Articolul vorbește despre ascultarea clienților pentru a afla ce anume funcționează și ce nu, informații cruciale pentru a îmbunătăți constant calitatea produselor sau serviciilor companiei.
Am un soi de obsesie pentru discuţia cu cititorii şi clienţii noştri. Şi cel mai bun exemplu pe care ţi-l pot da, chiar dacă e dus la extrem, e legat de 4.738 de e-mailuri. La un moment dat, am întrebat cititorii noştri ce le place şi ce anume ar schimba la modul cum facem noi lucrurile. Şi au început să curgă răspunsurile. 100, 500, 1000, 3000, 4.738. Am considerat că e important să le răspund personal tuturor acestor oameni şi să le mulţumesc pentru feedback. Mi-a luat 15 zile să răspund la toate mailurile, dar am aflat din această experienţă mai mult decât din toate studiile pe care le-ar fi putut face colegii mei de la marketing. Citește articolul
Departamentul de Managementul Calității este interesat deoarece recomandările ANPC reprezintă un standard minim de calitate și siguranță pe care companiile care oferă servicii de cazare, transport sau închiriere de echipamente trebuie să le respecte. Această informație ajută la evaluarea și îmbunătățirea continuă a serviciilor pentru a satisface cerințele legale și așteptările clienților.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a emis câteva recomandări pentru cei care plănuiesc să călătorească de sărbători. Recomandările autorității vizează cazarea, transportul și închirierea unor echipamente de agrement precum sănii, schiuri, patine sau alte obiecte specifice sezonului de iarnă. Citește articolul