Acest departament este preocupat de asigurarea standardelor înalte de îngrijire medicală și de prevenirea erorilor care pot duce la malpraxis, monitorizând calitatea serviciilor oferite pacienților.
În fiecare an, mulți pacienți tratați în spitalele din țara noastră depun notificări împotriva medicilor care i-au tratat pentru presupuse cazuri de malpraxis. În acest context, medicii, dar și pacienții, ar trebui să știe cum se stabilește responsabilitatea medicului și a unității medicale privind actul medical, precum și informații despre cum se pot asigura medicii împotriva malpraxisul și cum pot ataca aceștia sancțiunile primite în instanțele de judecată. Citește articolul
Comportamentul civilizat al turiștilor și respectarea regulilor contribuie la calitatea generală a serviciilor oferite și la experiența plăcută a tuturor clienților, lucruri de care se ocupă acest departament.
După atât de lungi așteptări, vom avea în sfârșit o Lege a turismului în România. Un proiect de lege în acest sens se află în proces de finalizare la Ministerul Turismului și împarte drepturi și obligații nu doar pentru firmele din turism și autoritățile publice, ci și pentru turiști. Iar valoarea amenzii pentru cei care merg în vacanță și nu respectă anumite reguli pornește de la un salariul minim pe economie în sus. Citește articolul
Informațiile despre nemulțumirile clienților (sub formă de reclamații) sunt esențiale pentru a identifica deficiențe la produse sau servicii și pentru a implementa îmbunătățiri, asigurând astfel o calitate superioară.
În interacțiunea comerciant-client pot apărea, mai ales în perioadele în care volumul produselor vândute este mare, adică în perioadele cu reduceri de preț, diverse neînțelegeri sau chiar probleme, care nu-și găsesc întotdeauna o rezolvarea rapidă și facilă. Astfel, în cazul în care comerciantul nu a rezolvat situația apărută, cumpărătorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Citește articolul
Articolul abordează cum se asigură calitatea proiectelor de învățământ dual și a pregătirii elevilor, ceea ce este esențial pentru departamentul de Managementul Calității, pentru a se asigura că viitorii angajați au competențele necesare și respectă standardele companiei.
Știați că aproape unul din şase tineri români cu vârsta cuprinsă între 15 şi 24 de ani, adică 376.000 de persoane, nu sunt elevi sau studenţi şi nici nu lucrează? Sau că 136.834 dintre tinerii cu vârste între 15 și 24 de ani erau, în 2014, șomeri care nu au lucrat niciodată? Sau că din 140.000 absolvenți de liceu numai 111.544 participă la bacalureat, dintre aceștia promovează aproximativ 86. 813? Citește articolul
Oferă informații despre standardele legale la care un produs trebuie să se conformeze, ajutând la asigurarea calității și la reducerea numărului de produse defecte.
În situația nefericită în care produsul cumpărat prezintă un defect, cumpărătorul are dreptul, după cum stabilește legislația din țara noastră, la repararea ori înlocuirea produsului și, în anumite situații, chiar la returnarea banilor plătiți comerciantului. Tocmai de aceea, în condițiile în care mai mulți comercianți importanți din România au anunțat reduceri mari ale prețurilor de Black Friday din acest an, ne-am gândit să prezentăm toate detaliile legate de garanția legală de conformitate și de drepturile cumpărătorilor în raport cu această garanție. Citește articolul
Articolul pune accent pe importanța menținerii unei calități ridicate a învățământului dual, prin planuri de formare detaliate, feedback continuu și evaluare, fiind responsabil de standardele de pregătire și de rezultatele obținute.
Toți cei patru actori din sistemul de învățământ dual influențează calitatea unui astfel de program: elevii, compania, școala și unitatea administrativ teritorială. Relațiile dintre aceste entități sunt foarte importante, dar aici vom vorbi despre cum se asigură calitatea de către fiecare participant în parte. Citește articolul
Pentru acest departament este importantă diferența de calitate între șofran și șofrănel, mai ales legată de aromă, pentru a se asigura că produsele respectă standardele și așteptările clienților.
Șofranul, cel mai scump condiment din lume, numit și “aurul roșu”, a colorat și în această toamnă câmpurile de la noi. Citește articolul
Pentru a se asigura că serviciile de combatere a dăunătorilor sunt de cea mai înaltă calitate și respectă standarde recunoscute, contribuind astfel la menținerea calității produselor sau serviciilor proprii ale companiei.
În cursul lunii septembrie 2018, Compania DDD a devenit primul și singurul furnizor de servicii deratizare, dezinsecție, dezinfecție din Romania ce deţine standardul european CEPA - CEN EN 16636. Certificarea a fost obținută în urma unui proces de audit extrem de laborios, pe care Compania DDD l-a parcurs în 2018. Citește articolul
Pentru a livra servicii de asigurare de calitate și a asigura că polițele sunt autentice și respectă reglementările, acest departament trebuie să fie informat despre fraude și practici ilegale care afectează calitatea serviciilor.
Noua lege privind distribuția de asigurări a adus o serie de schimbări în chestiuni precum informarea beneficiarului, astfel încât acesta să se bucure de informații relevante, sau obligarea distribuitorului de asigurări să acționeze obiectiv și în favoarea clientului. Totuși, schimbările nu sunt limitate la astfel de elemente. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să se asigure că noul sistem de facturare este corect, transparent și îmbunătățește calitatea serviciilor oferite clienților, eliminând surprizele legate de facturile de regularizare.
Contoarele de curent electric montate în casele românilor ar putea fi citite lunar, iar facturile lunare primite de aceștia de la furnizorii de energie electrică ar putea avea valori apropiate, nu așa cum se întâmplă în prezent, când facturile lunare la electricitate pot avea diferențe între sumele de plată și de câteva sute de lei. Măsura este prezentă într-un act normativ înregistrat recent la Senat pentru dezbatere și care ar putea elimina practica emiterii facturilor estimative și a facturilor de regularizare, documentele ce sunt folosite în prezent pentru plata serviciilor de furnizare a energiei electrice. Citește articolul