Pentru partea cu fabrica de ciocolată, accentul pus pe 'foarte multă atenție' și 'migală' în producție, în special pentru produse destinate copiilor, este esențial pentru asigurarea calității și conformității produselor alimentare și pentru satisfacția clienților.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Dacă produsele sunt returnate pentru că nu funcționează, este un semnal important legat de calitatea acestora, iar acest departament este responsabil de îmbunătățirea și controlul calității.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru firmele din domeniul alimentar, controalele sanitare sunt cruciale pentru a se asigura că produsele respectă standardele de igienă și siguranță.
Bugetarii se vor bucura anul acesta, în perioada Crăciunului, de o minivacanță de cinci zile, iar același lucru este posibil să se întâmple și în cazul salariaților din mediul privat. Astfel, în perioada 22-26 decembrie 2018, se vor înregistra creșteri în vânzările de bunuri și servicii, motiv pentru care inspectorii de stat își vor intensifica verificările la companii. Citește articolul
Articolul subliniază importanța angajaților bine pregătiți și motivați pentru a asigura o calitate superioară a produselor și serviciilor, care să satisfacă așteptările clienților.
Se pare că există o legătură clară între fericirea angajaților la locul de muncă și satisfacția clienților față de produsele și/sau serviciile companiei. Citește articolul
Verificările inspectorilor sanitari în unitățile de alimentație publică și în cele care vând produse de origine animală sunt relevante pentru a garanta calitatea și siguranța produselor și serviciilor oferite de firmă.
Cu ocazia Sfântului Andrei și a Zilei Naționale a României, există premise pentru intensificarea controalelor desfășurate de autorități la companii. Cele două sărbători legale asigură în acest an o minivacanță de trei zile pentru salariați, preconizându-se creșteri ale vânzării de bunuri și servicii. Citește articolul
Este responsabil cu monitorizarea și îmbunătățirea standardelor de calitate ale serviciilor oferite, problemă centrală abordată în acest articol.
50.000 de locuri de muncă sunt disponibile în hotelurile şi restaurantele din ţară, doar că, în negocierea dintre angajatori şi potenţialii angajaţi, nimeni nu vrea să cedeze. Citește articolul
Articolul este o critică directă la adresa calității serviciilor, a eficienței proceselor și a satisfacției clienților. Departamentul de Managementul Calității are ca scop îmbunătățirea continuă a acestor aspecte, prin identificarea problemelor și implementarea de soluții pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți.
"Androide, cu cât ai da, mă, telefonu ăsta?", se aude un glas în mulțime. În spate, o bătrână care de abia poate păși își târșâie picioarele spre ghișeu, în încercarea de a străbate marea de oameni din fața ei. Un glas disperat strigă undeva peste câteva capete mai în față: "Dar nu se poate, Doamnă, mă plimbați de trei zile de la o Poștă la alta". Și Androidu' se foiește, semn că nu-i obișnuit să stea în mulțime fără să dea din mâini. Îmi ridic privirea spre cer și nu-l văd pe Dumnezeu. E doar o gaură mare într-un tavan fals pus de mântuială, prin care pare că s-au scurs de-a valma apă, fire și fier forjat, într-o încercare eroică de a evada din locul acela de nebuni. Pe un perete stă scris cu litere de aur "Noi avem cheia afacerii dumneavoastra". Citește articolul
Pentru a înțelege standardele de calitate necesare pentru produse și cum influențează defectele sau neconformitățile obligațiile companiei față de clienți și modul de gestionare a garanțiilor.
Garanția legală de doi ani și dreptul de a returna produsele achiziționate sunt, după cum stabilește legislația în vigoare, principalele drepturi ale cumpărătorilor. Dar, pe lângă acestea, cumpărătorii ar trebui să știe și că ar trebui să verifice produsele la livrare, că nu au nevoie de ambajul original al produsului pentru a beneficia de garanție sau că vânzătorii trebuie să le pună la dispoziție o serie de informații. În contextul în care Black Friday 2018 are loc chiar în această perioadă, prezentăm azi o serie de informații ce pot ușura misiunea celor ce vor să facă cumpărături în perioada reducerilor de preț. Citește articolul
Departamentul de calitate trebuie să înțeleagă exact ce înseamnă un 'produs defect' din punct de vedere legal, pentru a se asigura că produsele companiei respectă standardele de siguranță și calitate și pentru a preveni apariția problemelor.
Perioada de Black Friday poate să ducă la creșterea vânzărilor cu mult peste ceea ce se vinde în mod obișnuit. Din această cauză, existând mai multe produse cumpărate într-o anumită perioadă, pot crește șansele ca unele dintre acele produse să fie defecte și să producă pagube cumpărătorilor. Astfel, ce pot face aceștia dacă produsele cumpărate de ei cauzează asemenea pagube? Împotriva cui se pot îndrepta? Citește articolul
Acest departament este interesat de identificarea și prevenirea problemelor de calitate la produse, pentru a reduce numărul de retururi și pentru a asigura livrarea de produse care corespund standardelor.
În acestă lună are loc Black Friday, evenimentul ce aduce în fiecare an reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. De aceea, prezentăm astăzi ce ar trebui să facă un cumpărător în cazul în care produsele comandate ajung la acesta deteriorate sau prezintă vreun defect. Citește articolul