Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament este responsabil cu imaginea publică și reputația companiei, iar articolul explică cum informațiile fiscale ar fi putut afecta încrederea publicului și a partenerilor.
Datele despre riscul fiscal al firmelor nu vor apărea pe site-ul Fiscului. Astfel reiese din Legea nr. 295/2020, care aduce anumite modificări Codului de procedură fiscală, printre care și prevenirea apariției unor asemenea informații pe pagina de internet a autorităților fiscale. Până la modificare, Codul de procedură fiscală prevedea că rezultatele analizei de risc, în privința clasei/subclasei de risc a unui contribuabil, urmau să fie publicate pe internet (deși, în practică, această măsură nici nu a ajuns să fie aplicată). Schimbarea vine în contextul în care inclusiv redacția avocatnet.ro a atras atenția, în 2019, asupra problemelor ridicate de publicarea unei astfel de informații, în special în ceea ce privește reputația firmelor vizate. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu schimbările politice și cu persoanele cheie din guvern, cum ar fi premierul desemnat, pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a gestiona comunicarea externă. De asemenea, sondajul privind obiceiurile românilor oferă informații despre starea de spirit a publicului.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Plângerile legate de mirosuri pot afecta imaginea publică a companiei. Acest departament trebuie să fie la curent cu modul în care compania gestionează aceste aspecte pentru a comunica transparent cu publicul și a preveni crizele de imagine.
Firmele a căror activitate poluează olfactiv vor fi obligate în curând să-și întocmească un plan de gestionare a disconfortului olfactiv. Obligația a fost introdusă astă-vară prin lege, dar abia luni a apărut în dezbatere proiectul de hotărâre care prevede ce va trebui să conțină efectiv acel plan. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care se formează guvernul și cine sunt liderii din Parlament, pentru că aceste informații ajută la înțelegerea contextului politic general și la gestionarea relațiilor cu publicul și cu alte instituții.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Articolul prezintă o solicitare publică a unei asociații de retaileri către autorități, ceea ce ține de comunicarea cu instituțiile statului și de gestionarea imaginii publice a industriei.
Avocatnet.ro şi Dgi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
O scurgere de date și o amendă publică pot afecta grav imaginea firmei, iar acest departament este responsabil să gestioneze comunicarea și reputația companiei.
O amendă recentă, de 100.000 euro, dată unei bănci din România, pentru dezvăluirea ilegală a datelor unui client a ajuns să fie, probabil, cel mai discutat subiect legat de protecția datelor. Motivul discuțiilor, însă, e informația ce apare în documentul care a ajuns să fie făcut public: o explicitare, în detaliu, a unor activități pur personale ale clientului vizat, ce include planuri de a vizita Olanda - pentru a merge la prostituate și pentru a consuma droguri. Dincolo de comicul situației, însă, apare o problemă serioasă pentru firme - pregătirea și instruirea angajaților în ceea ce privește păstrarea confidențialității datelor personale, pentru că din neglijența acestora a ajuns pe internet documentul cu „planurile” clientului. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu politicile fiscale ale firmei și cu respectarea lor, deoarece problemele fiscale pot afecta imaginea publică și reputația companiei.
Companiile mai au timp până la 31 ianuarie 2021 să analizeze toate tranzacțiile pe care le-au realizat cu partenerii din alte state în intervalul 1 iulie - 31 decembrie 2020 și să le documenteze, astfel încât, la momentul unei inspecții, să poată justifica decizia de a le raporta sau nu autorităților fiscale. Citește articolul
Ei se ocupă de imaginea firmei și de comunicarea cu publicul, așa că este important să știe cum trebuie anunțate public proiectele finanțate din granturi și ce cerințe de vizibilitate există.
Având în vedere că suntem în plină procedură de înscrieri la măsura 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 130/2020 - granturile pentru investiții - Ministerul Economiei a venit cu un set de răspunsuri la problemele ridicate de cei interesați până acum. Astfel, au fost lămurite aspecte legate de cheltuielile eligibile - autoturisme, site-uri, cheltuielile de promovare etc. - , de achizițiile de terenuri, plafonul pentru cheltuielile de consultanță și depunerea unor documente. Citește articolul
Această veste este importantă pentru a pregăti comunicări interne și externe către angajați sau public, privind impactul vaccinării asupra companiei.
Vaccinarea împotriva COVID-19 va începe în Uniunea Europeană în zilele de 27, 28 şi 29 decembrie, a anunţat joi preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen. Citește articolul
Este esențial să fim la curent cu cine este la conducere și cum s-a format noul Parlament, pentru a menține relații bune cu autoritățile și a înțelege mesajele publice.
Deputaţii şi senatorii care vor forma noul Legislativ vor trebui să se prezinte luni în plenul Parlamentului, după ce, astăzi, a apărut în Monitorul Oficial (nr. 1239) decretul prin care preşedintele Klaus Iohannis a convocat noii aleşi. Citește articolul