Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Urmărește informațiile despre poluare și taxe auto pentru a înțelege cum ar putea fi percepută compania în public, în special dacă are un rol în transport sau logistică, și pentru a pregăti răspunsuri la eventualele discuții.
Autoritățile de mediu nu intenționează să propună introducerea unei noi taxe auto în acest an, iar taxele auto sub forma celor care au existat în trecut nu vor mai fi folosite niciodată, potrivit ministrului mediului, Tánczos Barna. Citește articolul
Facilitează comunicarea clară și transparentă către angajați și publicul larg despre poziția companiei față de vaccinare și măsurile de siguranță, contribuind la imaginea publică.
Strategia naţională de vaccinare împotriva COVID-19, ce a fost elaborată de Guvernul României, a primit mai multe modificări, după ce o hotărâre a fost oficializată joi. Mai exact, sunt incluse noi categorii de persoane ce pot fi vaccinate în etapa a doua, care se află acum în derulare. Citește articolul
Decizia Google are un impact semnificativ asupra relațiilor dintre companiile de tehnologie, media și autorități, influențând reputația și modul în care sunt gestionate afacerile corporative.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Citește articolulAcest departament monitorizează schimbările din legislație și din societate care pot influența percepția publică asupra companiei sau care pot fi relevante pentru comunicarea externă, mai ales dacă firma are inițiative sau se asociază cu subiecte legate de bunăstarea animalelor.
Potrivit unui proiect de ordonanță de urgență, publicat, în 19 ianuarie, în dezbatere publică la Autoritatea Sanitară Veterinară, cei care au animale nu vor mai putea să le administreze acestora medicamente fără implicarea medicului veterinar. Implicarea nu înseamnă, neapărat, că medicul veterinar va supraveghea administrarea medicamentelor întotdeauna, ci și că își va asuma responsabilitatea. Citește articolul
Informațiile despre ratele de vaccinare și discuțiile la nivel UE, precum și contextul economic (prețul grâului), pot influența comunicarea publică a companiei, imaginea și relațiile cu părțile interesate.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Citește articolulReclamațiile legate de hărțuire și deciziile instanțelor pot afecta imaginea publică și reputația companiei. Acest departament trebuie să fie informat pentru a gestiona comunicarea și a proteja brandul, promovând în același timp un mediu de lucru etic.
Relația de muncă presupune, printre altele, un raport de subordonare între salariat și angajatorul său, iar cel din urmă are dreptul să-și organizeze activitatea, să stabilească atribuțiile salariaților, să dea dispoziții cu caracter obligatoriu pentru aceștia, dar și să verifice modul de îndeplinirea al acestora și să aplice sancțiuni, fără a depăși cadrul legal. Acest raport de subordonare are astfel și o limită, cea pe care dispozițiile legale o impun, fiind evidentă necesitatea unei reglementări stricte în acest sens. Astfel, în Constituția României, printre valorile supreme enumerate vom regăsi și demnitatea omului, drepturile și libertățile sale, dar și libera dezvoltare a personalității umane. Citește articolul
Articolul explorează complexitatea libertății de expresie și impactul său asupra interacțiunilor și percepțiilor publice. Înțelegerea acestor dinamici este vitală pentru Relații Publice, care gestionează imaginea publică a companiei, comunicarea responsabilă și modul în care mesajele sunt primite în societate.
Noi, oamenii, avem un obicei interesant, atunci când ne plac anumite lucruri. Le adoptăm imediat, le creștem și ne mândrim cu ele, ni le punem la gât, de încheietura mâinii ori în piept, iar apoi, pe măsură ce lucrurile acelea devin mai importante în gura noastră decât în mintea noastră, le transformăm în jucării goale pe dinăuntru, seci și lipsite de strălucirea pe care o aveau la început. Citește articolul
Furnizarea de informații corecte și demontarea miturilor dăunătoare legate de sănătate poate îmbunătăți imaginea publică a companiei, arătând preocupare pentru bunăstarea generală și promovând o abordare bazată pe fapte în societate.
Sigur v-au ajuns la ureche, de-a lungul timpului, multe din superstițiile legate de sarcină, naștere sau îngrijirea bebelușului. Unele sunt amuzante, altele inofensive, dar există unele cu adevărat periculoase. Am vorbit cu Anca Bălășoiu, moașă licențiată și expert în alăptare. Iată răspunsurile ei la întrebările legate de acest subiect: Citește articolul
Gestionează imaginea publică a firmei, iar respectarea obligațiilor sociale și sprijinirea persoanelor cu dizabilități pot îmbunătăți reputația companiei.
Firmele private și entitățile publice cu peste 50 de angajați au obligația de a angaja un anumit număr minim de persoane cu handicap, iar, dacă nu fac asta, ele datorează lunar statului o sumă de bani calculată raportat la salariul minim brut. Creșterea salariului minim, din ianuarie 2021, antrenează, prin urmare, o creștere și a acestei contribuții, alături de alte cheltuieli care depind direct de valoarea salarizării minime. Citește articolul
Acest departament monitorizează climatul economic și percepția publică asupra mediului de afaceri. Articolul oferă un context important despre provocările cu care se confruntă sectorul privat, utile pentru comunicarea externă și pentru înțelegerea dinamicii sociale.
Pandemia mărește decalajul între salariile angajaților de la stat și privat. Citește articolul