Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul trebuie să știe aceste informații pentru a comunica corect cu publicul, angajații și partenerii despre impactul pandemiei și măsurile luate de companie.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante subiecte ale dimineţii. Citește articolul
Gestionarea imaginii publice a companiei este esențială, iar amenzile GDPR sau scurgerile de date pot afecta grav reputația și necesită o comunicare strategică pentru a menține încrederea.
Autoritatea română de protecție a datelor (ANSPDCP) a sancționat, cu 1.000 euro, o firmă care a trimis e-mail-uri unui număr de 295 de persoane, cu adresele tuturor destinatarilor vizibile în mesajele primite. Problema imediată a ținut de lipsa măsurilor adecvate de securitate, prin care să fie asigurată confidențialitatea datelor personale ale persoanelor vizate (în cazul acesta, adresele de e-mail ale destinatarilor). În esență, însă, problema era pregătirea insuficientă a angajaților firmei, pentru a conștientiza regulile aplicabile în domeniul protecției datelor și a evita situații de genul celor de mai sus. Citește articolul
Interesul departamentului Relații Publice vine din necesitatea de a fi informat despre campaniile naționale de sănătate publică, pentru a putea comunica corect și eficient cu angajații și publicul, gestionând imaginea companiei în contextul unei crize sanitare.
Vaccinarea împotriva coronavirusului a debutat în ţara noastră la două zile după Crăciun, în prima etapă fiind vizat personalul medical. Autorităţile au lansat, conform strategiei de vaccinare, şi o platformă de înregistrare prin intermediul căreia să se facă programările pentru vaccinare, dar şi una pentru raportarea reacţiilor adverse apărute. Citește articolul
Articolul abordează subiecte de interes public larg – infrastructura națională, decizii guvernamentale privind veniturile cetățenilor și acorduri internaționale majore. Acestea sunt esențiale pentru monitorizarea imaginii publice a companiei, comunicarea externă și relația cu autoritățile.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante subiecte ale dimineţii. Citește articolul
Este util pentru a înțelege politicile publice care vizează anumite categorii de cetățeni și poate fi folosit în strategiile de comunicare externă sau pentru a demonstra implicarea companiei în probleme sociale.
În luna iulie, autoritățile au stabilit că persoanele cu dizabilități pot decide dacă se deplasează pe baza biletelor gratuite la transportul public sau cu mașina proprie, caz în care beneficiază de decontarea costului cu combustibilul consumat în acest scop. Acum, printr-o hotărâre oficializată luni, se completează legislația privind transportul gratuit de care beneficiază persoanele cu handicap, astfel încât acestea să poată beneficia efectiv de măsura stabilită în vară. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat să înțeleagă sentimentul publicului legat de sănătate și vaccinare. Acest lucru ajută la crearea de mesaje coerente către angajați sau publicul larg și la menținerea unei imagini pozitive a companiei, arătând preocupare pentru sănătatea comunității.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante subiecte ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament are nevoie să cunoască persoanele cheie din Guvern și structura ministerelor pentru a menține relații bune cu instituțiile publice și pentru a gestiona comunicarea externă a companiei.
Cabinetul prim-ministrului desemnat Florin Cîțu și programul său de guvernare au primit miercuri votul de învestitură al Parlamentului. În cursul aceleiași zile, noul Guvern, care are 18 miniștri și doi vicepremieri fără portofolii, a depus jurământul la Palatul Cotroceni, iar hotărârea pentru acordarea încrederii acestuia (ce conține și programul de guvernare) și decretul prezidențial de numire au fost oficializate. Citește articolul
Dacă activitatea companiei generează mirosuri neplăcute, pot apărea plângeri din partea publicului și probleme de imagine. Acest departament este responsabil cu gestionarea comunicării și a reputației companiei.
Începând din vară, prin Legea mirosurilor, firmele care poluează olfactiv au căpătat, cel puțin teoretic, obligații suplimentare, inclusiv monitorizarea permanentă a disconfortului olfactiv, dar și întocmirea unui plan de gestionare a acestuia. Acum, pentru a completa cadrul legal și pentru a se putea aplica efectiv noile reguli, Ministerul Mediului a pus în dezbatere publică un proiect de hotărâre ce conține, printre altele, și metodologia pentru stabilirea nivelului de disconfort olfactiv. Citește articolul
Acest departament este interesat de percepția publicului și de imaginea companiei. O decizie a unei autorități sau o problemă legată de prelucrarea datelor poate afecta reputația și relația cu clienții sau partenerii, chiar dacă exemplul este din alt domeniu.
Direcţia Generală de Poliţie Locală din Cluj-Napoca a fost sancţionată cu avertisment de către Autoritatea română de protecție a datelor (ANSPDCP) din cauza camerelor video purtate de poliţişti, pe fondul încălcării unor principii legate de prelucrarea datelor cu caracter personal stipulate în Regulamentul general privind protecţia datelor (GDPR). Citește articolul
Este interesat de crearea sau îmbunătățirea site-ului companiei, văzându-l ca un instrument important pentru a comunica cu publicul și a-și îmbunătăți imaginea.
Întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-uri) care activează în afara domeniului IT&C vor putea primi până la 100.000 de euro prin intermediul schemei de ajutor de minimis pentru digitalizare, după ce condiţiile şi criteriile de acordare a acestui ajutor au fost publicate în Monitorul Oficial de marţi. Citește articolul