Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru monitorizarea modului în care autoritățile gestionează și comunică măsurile de siguranță pentru evenimente publice și cum pot fi preluate aceste practici în comunicarea internă și externă a companiei, în special în situații de criză.
La scrutinul de peste două săptămâni, în cadrul căruia ne vom alege reprezentanţii în Camera Deputaţilor şi Senat, se vor respecta, atât în țară, cât și în străinătate, măsuri sanitare speciale, ce au fost stabilite în contextul epidemiei de coronavirus. De principiu, așa cum apare într-un act normativ oficializat vineri, regulile sanitare după care se vor organiza alegerile în străinătate vor fi similare celor utilizate la toate alegerile din acest an. Citește articolul
Dacă firma este obligată să returneze ajutoare de stat, imaginea publică poate fi afectată. Acest departament trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea și reputația firmei.
Având în vedere că niciun stat european nu poate, ca regulă, să acorde ajutoare de stat fără aprobarea Comisiei Europene (CE), e important pentru cei ce vor să obțină finanțări din fonduri publice să se asigure că acea aprobare a fost obținută. Altcumva, există riscul ca acel ajutor de stat să fie considerat ilegal, iar Comisia Europeană să oblige statul (român, în cazul de față) să recupereze banii dați - cu tot cu dobândă. Vestea bună, însă, e că există baze de date publice, ușor accesibile, unde beneficiarii ajutorului de stat pot să se asigure că organul executiv al Uniunii Europene a permis acordarea acelui avantaj. Citește articolul
Departamentul poate folosi aceste informații pentru a promova cum firma investește în educație și în dezvoltarea tinerilor, îmbunătățind imaginea publică și reputația companiei.
Profitul investit de către companii în susţinerea învăţământului profesional-dual, prin acordarea de burse elevilor sau asigurarea pregătirii practice a acestora, va fi scutit de impozit, după ce azi a intrat în vigoare o lege ce operează o serie de modificări Codului Fiscal. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice are nevoie să înțeleagă informațiile publice despre vaccin și pandemie, precum și sentimentul general al populației, pentru a gestiona comunicarea externă și imaginea companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Articolul vorbește despre reputația personală și vizibilitatea angajaților, aspecte care contribuie direct la imaginea și credibilitatea generală a companiei în public și în relația cu partenerii.
În actualul context marcat de pandemie, perioade de carantină și presiune socio-economică, 49% dintre angajații între 25 și 45 de ani consideră că reputația personală este mai importantă pentru dezvoltarea carierei decât înainte de începutul crizei. Citește articolul
Acest departament trebuie să monitorizeze comunicările oficiale ale autorităților guvernamentale și să gestioneze mesajele către public, în special în contextul unor știri false sau a dezinformării legate de programe oficiale, pentru a proteja reputația companiei și a asigura o comunicare transparentă.
Programul Rabla pentru electrocasnice, ce le permite celor interesați să ceară bani de la stat pentru înlocuirea dispozitivelor electrice vechi cu unele care consumă mai puțină energie, nu este încă activ, lansarea lui urmând să fie anunțată de către autorități după stabilirea cadrului legal, potrivit unui comunicat de azi al Administrației Fondului pentru Mediu (AFM). Citește articolul
Informațiile despre ajutoarele de la stat pot fi folosite în comunicarea cu publicul sau cu partenerii, sau pur și simplu pentru a înțelege deciziile guvernamentale care afectează afacerea și imaginea ei.
Ordonanța care cuprinde suplimentarea fondurilor pentru granturile pentru capital de lucru și micile modificări privind condițiile de accesare a microgranturilor a apărut în Monitorul Oficial. În următoarele zile ar trebui să vedem anunțul privind reînceperea înscrierilor pentru microgranturi. Citește articolul
Departamentul de relații publice este interesat să înțeleagă discuțiile economice și sociale importante, precum cele despre buget și salarii, pentru a menține o imagine bună a companiei și a comunica eficient cu publicul și alte entități.
Economistul-şef al BNR, Valentin Lazea, susține că reducerea programului de lucru al bugetarilor, cu scăderea aferentă a salariului, reprezintă o soluție pentru reducerea deficitului bugetar, anul viitor. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să știe despre anunțurile referitoare la sprijinul pentru sectorul cultural pentru a comunica corect informațiile către public și parteneri.
Odată cu anunțarea unei scheme de ajutor de stat sub formă de granturi pentru sectorul cultural, celor interesați li s-a pus o precondiție esențială: să se înscrie, până miercurea viitoare, într-un registru recent operaționalizat - Registrul Sectorului Cultural. Citește articolul
Departamentul este responsabil de imaginea publică a companiei. Articolul arată că există o preocupare legată de taxarea companiilor, așa că acest departament trebuie să știe cum să comunice eficient poziția firmei și să gestioneze eventualele discuții publice pe tema politicilor fiscale.
Mai mult de jumătate dintre companiile de pe glob estimează că se vor confrunta cu o creștere a poverii fiscale aferente impozitului pe profit, ce este efectul implementării unor noi reguli anunțate, la începutul anului, de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) în zona taxării economiei digitale și aplicarea unui impozit minim pe profit, potrivit unui studiu realizat de către specialiștii în fiscalitate de la Deloitte. Citește articolul