Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul de Relații Publice este interesat de declarațiile oficiale guvernamentale privind economia și de inițiativele la nivel european (precum taxele sau măsurile de stimulare), deoarece aceste informații sunt cruciale pentru comunicarea externă a companiei și pentru gestionarea percepției publice.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul abordează modul în care sunt percepute principiile și valorile. Este relevant pentru a construi o imagine publică autentică și credibilă, bazată pe principii reale, nu doar pe declarații menite să 'dea bine' în ochii publicului sau ai partenerilor.
Când vorbim despre principii, ne raportăm (inconștient, poate) exclusiv la ale noastre. Personale. Individuale. Doar că le considerăm ca fiind general valabile, iar efectul este blamarea celor care nu le respectă sau, mai bine zis, care nu le adoptă ca fiind și ale lor. Uneori (a se citi "de cele mai multe ori") le confundăm, în schimb, cu altceva. Cu egoismul. Susținem o cauză sau un concept doar pentru că ne afectează în mod special. Nu mă înțelegeți greșit, asta nu este neapărat un lucru rău, doar că sunt de părere că ar trebui să definim puțin termenii înainte să îi folosim. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu modul în care instituția comunică publicului regulile de siguranță și îi asigură pe vizitatori că sunt luate toate măsurile necesare pentru protecția sănătății lor.
În Monitorul Oficial nr. 460 din 29 mai 2020 a fost publicat un Ordin comun al Ministerului Sănătății și Ministerului Culturii, prin care se menționează măsurile de relaxare ce vor fi aplicate în muzee și galerii de artă, începând de săptămâna viitoare. Iată care sunt acestea: Citește articolul
Este interesant pentru a înțelege cum percepția publică și modul în care comportamentul este interpretat pot influența reputația companiei, ajutând la o comunicare mai eficientă și la gestionarea imaginii.
Dacă te-ai uita la un episod dintr-un serial de comedie cu sonorul oprit, ai înțelege fără probleme intențiile personajelor. Ochii mari și gura căscată te duc cu gândul imediat la uimire, iar când vezi pe cineva încruntat, care gesticulează energic, îți imaginezi că este nervos. Dar viața bate filmul. În realitate, se pare că ne supraestimam abilitățile de a interpreta reacțiile și intențiile străinilor. Citește articolul
Articolul prezintă o poveste inspirațională despre depășirea percepțiilor negative și construirea unei reputații solide prin performanță, fiind util în comunicarea mesajelor cheie și gestionarea imaginii publice a companiei.
Constatarea zilei: ”Nu-i bine s-o iei personal”, se spune. Nu trece provocările prin suflet. Sunt doar ținte ce trebuie atinse și atât. Eu n-am reușit niciodată să fac asta. Întotdeauna am avut nevoie să iau lucruri personal. Asta mă motivează. Citește articolul
Știrile despre relaxarea măsurilor și revenirea treptată la normalitate sunt cruciale pentru modul în care compania comunică cu publicul, clienții și partenerii, influențând imaginea și mesajele corpului.
De la 1 iunie urmează o serie de relaxări ale măsurilor dispuse pentru starea de alertă, inclusiv posibilitatea de a ieși din localitate fără declarație sau deschiderea teraselor. Schimbările sunt conținute în Hotărârea Comitetului Național pentru Situații de Urgență (CNSU) nr. 26/2020. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice trebuie să știe ce se discută în spațiul public despre aceste aplicații pentru a înțelege cum poate fi afectată imaginea companiei și pentru a pregăti comunicări publice, dacă e cazul.
Guvernele lumii, adică inclusiv ale UE, au început planurile de monitorizare a răspândirii noului coronavirus, monitorizând prin telefoanele mobile deplasările și întâlnirile cetățenilor, prin așa numitele generic Corona-Apps, într-un mod mai strict decât o fac pentru combaterea terorismului. Citește articolul
Acest departament este interesat de vizitele unor oficiali guvernamentali de rang înalt, deoarece aceste evenimente contribuie la imaginea publică pozitivă a companiei și la cultivarea relațiilor cu decidenții.
Guvernul pregătește un set de măsuri pentru întreaga industrie auto din România, industrie care înseamnă, 7% din exportul românesc și 3%, din produsul intern brut, a anunțat premierul. Citește articolul
Acest departament urmărește dezbaterile publice și legislative, chiar și despre proiecte de lege respinse, pentru a înțelege mai bine starea de spirit din societate și cum ar putea fi afectată percepția publică sau relația companiei cu comunitatea.
Pentru anumite infracțiuni, judecătorii ar fi putut să dispună și închisoarea la domiciliu, cu brățară electronică sau, măcar, în weekend, potrivit unui proiect de lege care a trecut în aprilie de votul senatorilor, iar acum câteva zile a fost respins definitiv la Camera Deputaților și nu va mai ajunge să se aplice. Inclusiv recidiviștii ar fi putut beneficia de acest regim de executare a pedepsei și inclusiv pentru fapte de furt. O tentativă însă deloc nouă de legiferare în Parlamentul român - au mai existat și alte proiecte cu obiect similar, dar care nu au ajuns în vigoare, de cele mai multe ori, datorită Curții Constituționale. Citește articolul
Este important să știe ce mesaje vin de la Guvern, Ministerul Sănătății și asociațiile de pacienți, pentru a gestiona imaginea publică și comunicarea coerentă a companiei în spațiul public.
Premierul Ludovic Orban și ministrul Sănătății, Nelu Tătaru deschid în data de 2 iunie videoconferința online "#LecțiaCovid. Resetarea sistemului de sănătate", organizată de CursDeGuvernare.ro, cu sprijinul Asociației Române a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM). Evenimentul va trasa o hartă a principiilor de reformă a sănătății românești, pe care să fie configurate, cu precizie, atât soluțiile concrete, cât și legislația necesară implementării acestora. Citește articolul