Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Este important pentru a pregăti comunicarea internă către angajați (privind noile reguli de lucru) și externă către clienți, parteneri și public, despre modificările operaționale ale companiei.
Guvernul a adoptat în ședința de astăzi un proiect de lege privind măsurile de prevenire și control pentru răspândirea coronavirusului, care se vor aplica odată cu trecerea la starea de alertă, din data de 15 mai 2020. Întregul conținut al proiectului de lege, care va ajunge acum la Parlament pentru a fi dezbătut este ataștat articolului. Citește articolul
Are grijă de imaginea publică a companiei și poate comunica eforturile companiei de a combate ambrozia, evitând astfel o imagine negativă sau gestionând corect situația în cazul unor amenzi.
Autoritățile locale se ocupă în luna mai de inventarierea terenurilor infestate cu ambrozie, o buruiană cu flori al cărui polen provoacă alergii la oameni. După inventariere, autoritățile vor trimite somații către firmele și persoanele fizice care au terenuri, pentru a lua măsuri de distrugere a buruienii. În caz contrar, în urma controalelor, amenzile vor putea ajunge până la 20.000 de lei. Citește articolul
Pentru a înțelege cum se organizează comunitățile online pentru promovarea produselor și cum pot fi construite relații bune cu publicul și alte afaceri într-un mod colaborativ.
Criza din sănătate i-a afectat pe mulți antreprenori, care s-au văzut nevoiți să se reinventeze ca să își salveze afacerile. Citește articolul
Utile pentru a înțelege cum Guvernul comunică măsurile sale economice și cum acestea sunt percepute sau afectează realitatea de afaceri.
Guvernul a adoptat săptămâna trecută posibilitatea reducerii cu până la jumătate a impozitelor pe clădiri pe 2020 pentru proprietarii marilor spații comerciale care au redus chiriile în perioada aceasta. Desigur, decizia în sine de a aplica reducerea și procentul aparține fiecărei autorități locale. Prin asta, Guvernul spune că speră să ajute chiriașii, însă e posibil ca decidenții să ignore anumite practici din piață cu privire la plata acestor impozite. Citește articolul
Noile reguli și recomandări trebuie comunicate clar și eficient publicului (pasagerilor) și partenerilor, iar imaginea companiei poate fi influențată de modul în care sunt gestionate aceste măsuri.
Atât Institutul Național de Sănătate Publică, dar și Ministerul Afacerilor Interne, în proiectele de documentele publicate astăzi spre consultare publică (ambele atașate prezentului articol), menționează obligația purtării măștii de protecție în mijloacele de transport în comun. În plus, mai sunt o serie de obligații, atât pentru călători, cât și pentru cei care organizează astfel de activități. Citește articolul
Pentru a comunica publicului și partenerilor eforturile companiei de a asigura un mediu sigur și sănătos, contribuind la o imagine bună și la încrederea clienților.
Institutul Național de Sănătate Publică a elaborat o serie de Recomandări de sănătate publică pentru măsuri specifice ce vor fi dispuse de instituțiile competente privind reluarea activității în domenii specifice după încetarea stării de urgență. Iată, deci, ce obligații vor avea frizeriile, saloanele de cosmetică și toți ceilalți furnizori de servicii de îngrijire personală. Citește articolul
Pentru a comunica publicului, angajaților și partenerilor modul în care firma asigură siguranța și sănătatea, menținând astfel o imagine bună și transparență în fața tuturor părților interesate.
Ce măsuri de relaxare vor fi impuse, dar și ce obligații vor avea angajatorii după 15 mai? Măsurile de prevenire și control a răspândirii coronavirusului sars-cov-2, propuse pentru a intra în vigoare începând cu starea de alertă, din data de 15 mai 2020, conțin câteva precizări în acest sens. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative ar fi interesat de acest articol, deoarece respectul în relațiile cu angajații, clienții și publicul larg este esențial pentru reputația companiei și pentru construirea unei imagini publice pozitive și de încredere.
Constatarea zilei e legată de respect. Știți, ideea pe care societatea noastră a pus-o pe un piedestal în ultimii ani, deși, în realitate, pe la spate, o aruncă zilnic la coșul de gunoi. Doleanța pe care mai toți oamenii o au de la ceilalți, dar pe care puțini o oferă, la rândul lor. Construcția care stă la baza unor partide politice, unor programe electorale, unor grupuri de companii sau de oameni, dar care, în realitate, dispare subit în acțiunile lor dictate doar de oportunism, nevoia de expunere media sau lăcomie. Citește articolul
Anunțurile guvernamentale și politicile publice sunt importante pentru comunicarea companiei cu publicul și pentru imaginea sa.
Persoanele vulnerabile definite prin Legea privind venitul minim garantat ar putea primi măști gratuit din partea statului român, a anunțat joi premierul Ludovic Orban. Așa cum se arată în actul normativ precizat este vorba despre familiile și persoanele singure, însă premierul a cerut o definiție clară a acestor categorii vulnerabile din partea ministrului muncii, Violeta Alexandru. Citește articolul
Departamentul trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea externă și imaginea companiei pe fondul unei economii incerte.
Ne confruntăm cu riscul unei contracţii economice cu o magnitudine şi cu o viteză nemaivăzute în timp de pace, a afirmat, luni, Adrian Vasilescu, consultant de strategie la BNR. Citește articolul