Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru Relații Publice și Afaceri Corporative, articolul oferă perspective asupra modului în care personalitatea (încredere, calm, carismă) influențează percepția publică și comunicarea eficientă, mai ales în situații delicate.
Doctorul Kevin Dutton este cercetător la Departamentul de Psihologie Experimentală - Universitatea Oxford. Cartea sa, scrisă în colaborare cu Andy McNab, își propune să ne convingă că în fiecare dintre noi zace un psihopat. Totul e să-l descoperim, să ni-l asumăm, înţelegem şi, în ultimă instanţă, să-l folosim în dobândirea succesului. Citește articolul
Articolul menționează importanța de a nu avea "un scandal de imagine", subliniind cum atitudinea managerului impactează reputația publică a companiei, aspect central pentru departamentul de Relații Publice.
Cum definești un business de succes? Nu este mereu vorba despre cifra de afaceri, listarea la bursă sau profitul pe care-l obții la sfârșitul anului. Majoritatea antreprenorilor definesc un business de succes prin două mari condiții: acea afacere a adus un produs sau serviciu care a făcut o diferență în comunitatea în care activează și totodată a creat locuri de muncă și echipe care au îmbunătățit viața acelor angajați. Citește articolul
Articolul poate fi utilizat în comunicările interne (newsletter-uri pentru angajați) sau externe (pe rețelele sociale ale companiei, în campanii de imagine) pentru a promova creativitatea, valorile familiale și implicarea responsabilă, contribuind la o imagine pozitivă a companiei.
Activități creative. Imaginația nu are limite, știai asta, nu? Stimulează-ți copilul încă de mic să fie creativ, să-și dezvolte potențialul artistic și lucrați împreună cele mai invetive „opere”. Îți propunem 11 idei de activități pe care le puteți face la orice vârstă și deloc costisitoare. Ingredientul cel mai important îl aveți deja: cretivitatea. Spor la fabricat artă și distracție plăcută alături de copilul tău! Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu potențialele probleme de imagine sau cu deciziile autorităților (cum ar fi ANPC) care pot afecta reputația companiei, pentru a gestiona comunicarea publică și relațiile cu clienții.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) avertizează că practica service-urilor auto de a le cere clienților să își lase mașinile în service până la plata integrală a cheltuielilor din deviz este ilegală. Proprietarii mașinilor, când li se cere așa ceva, pot să scoată în evidență caracterul ilegal al unor asemenea practici și faptul că o astfel de pretenție, din partea reparatorului, ar putea fi sancționată inclusiv cu amendă din partea ANPC. Citește articolul
Departamentul de PR gestionează imaginea publică a firmei. Informațiile despre nediscriminare și hărțuire sunt vitale pentru a asigura o reputație bună și pentru a comunica angajamentul firmei față de tratamentul corect al angajaților.
Discriminarea la locul de muncă poate îmbrăca diverse forme, fiind un fenomen destul de răspândit. Se manifestă pe criterii de sex, naționalitate, etnie, handicap, îmbracă uneori forma hărțuirii - sexuale, morale. Angajatorii ignoră faptul că sunt responsabili de asigurarea unui mediu în care astfel de comportamente nu au loc și, chiar dacă nu se pot transforma în gardienii fiecărui salariat în parte, trebuie să le arate că astfel de comportamente nu sunt permise și că vor fi sancționate. Citește articolul
Articolul abordează modul în care deciziile economice și politice sunt percepute de public și cum acestea pot influența relațiile cu autoritățile, aspecte cheie pentru comunicarea și reputația unei companii.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Monitorizează modul în care deciziile de concediere pot afecta reputația companiei și imaginea sa publică, pentru a preveni situațiile negative sau scandalurile.
În esență, potrivit legislației momentului, un angajator poate concedia un salariat din motive ce țin de acesta sau din motive total independente de persoana lui. Totuși, chiar dacă salariatul urmează să fie concediat din vina lui, angajatorul trebuie să respecte anumite condiții procedurale pentru a-l putea concedia efectiv pe acesta. Mai mult, dacă un salariat este concediat ilegal, din presupuse motive ce țin sau nu de persoana lui, el poate să ceară în instanță, printre altele, și reintegrarea în cadrul vechiului loc de muncă și plata salariilor pierdute. Citește articolul
Este important pentru a comunica corect și transparent către angajați și public despre măsurile de sănătate și siguranță adoptate de companie, în linie cu reglementările oficiale.
Persoanele care au coronavirus dar sunt asimptomatice sau prezintă forme ușoare ale bolii pot să iasă din spital după zece zile de externare, se arată într-un ordin al Ministerului Sănătății (MS) publicat astăzi în Monitorul Oficial. Ordinul cu noile reguli de internare sau externare pentru pacienții depistați cu coronavirus apare în contextul în care numeroși specialiști, inclusiv Avocatul Poporului, solicită ministerului de ceva vreme deja un set de reguli privind situația pacienților fără simptome de COVID-19. Citește articolul
Dacă o companie oferă pensii facultative sau ocupaționale, acest lucru reprezintă un beneficiu important pentru angajați și poate fi comunicat public pentru a îmbunătăți reputația companiei și pentru a atrage talente.
Pe lângă pilonul I de pensii, adică cele publice, în România mai există și pensii private, care sunt de mai multe feluri: pilonul II (cu contribuție obligatorie) și pilonul III (cu contribuție opțională). În plus, de anul acesta, angajatorii pot oferi salariaților un alt patrulea tip de pensie - pensia ocupațională, un veritabil pilon IV. În articolul ce urmează puteți afla mai multe informații despre fiecare pilon în parte. Citește articolul
Informațiile despre programe sociale importante lansate de guvern, cum este acest call center pentru persoane vulnerabile, sunt relevante pentru a înțelege contextul social și pentru a comunica eficient despre contribuțiile companiei la societate, precum și pentru a gestiona relațiile cu autoritățile.
La finalul săptămânii trecute a fost inaugurată o linie telefonică dedicată persoanelor vârstnice și celor cu dizabilități aflate în izolare, din cauza epidemiei de coronavirus. Aceste persoane pot solicita sprijin pentru cumpărarea de medicamente sau pentru întocmirea unor acte, apelând numărul de telefon 021 9998, cu tarif normal. Citește articolul