Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Monitorizarea tendințelor economice, a politicilor europene și a acțiunilor de protecție a consumatorilor este importantă pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a adapta mesajele externe.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipele de Relații Publice folosesc intensiv rețelele sociale pentru a comunica. Acestea trebuie să înțeleagă riscurile încălcării drepturilor de autor și cum să utilizeze corect conținutul pentru a proteja imaginea companiei și a evita problemele legale.
De multe ori vedem câte o poză reușită în timp ce navigăm pe internet și nu ne gândim de două ori înainte de a o distribui pe profilele noastre personale, fie că vorbim despre Facebook, Instagram sau orice alt canal de social media. Dar cât de legală este această simplă distribuire a unei poze/a unei întregi postări, care de cele mai multe ori, nu ne aparține? Citește articolul
Articolul reflectă schimbări în procedurile publice și impactul unei situații de criză (epidemia de coronavirus) asupra societății. Un departament de Relații Publice poate folosi aceste informații pentru a înțelege mai bine contextul social și a adapta comunicarea companiei.
Odată ce vor fi terminat cu susținerea examenelor de evaluare națională, absolvenții de gimnaziu se vor înscrie la liceu. Înscrierea se va face la începutul lunii iulie 2020, la fel ca anul trecut, însă elevii vor avea patru zile în plus să depună dosarele de înscriere la liceele la care au fost repartizați. De asemenea, înscrierile se fac tot în două etape, numai că cea de-a doua etapă va începe cu trei zile mai târziu, față de cum fusese stabilit. În același timp, se modifică și datele de înscriere pentru elevii care au de susținut probe de aptitudini, de exemplu, sau pentru cei care vor aplica pentru învățământ seral sau cu frecvență redusă. Nu în ultimul rând, completarea fișelor de înscriere se va putea face și online, dat fiind contextul epidemiologic cauzat de coronavirus. Citește articolul
Ei trebuie să știe cum să vorbească cu angajații și cu publicul despre revenirea oamenilor la muncă și despre ajutoarele de la stat, pentru a menține o imagine bună a companiei.
Revenirea din șomaj tehnic înseamnă reactivarea contractului de muncă ce a fost suspendat conform Codului muncii - același contract dintre angajat și angajator își continuă însă existența, cu aceleași prevederi, același salariu, aceleași atribuții, același program. Citește articolul
Acest departament este interesat să mențină o imagine bună a companiei în public și să evite situațiile de discriminare care ar putea afecta reputația firmei.
În cadrul relațiilor de muncă funcționează principiul egalității de tratament față de toți salariații, orice discriminare fiind interzisă. Chiar și în contextul actual, acest principiu rămâne în picioare. Prin măsurile pe care le iau în contextul sanitar și economic actual, angajatorii trebuie să fie prudenți în respectarea acestuia, cu atât mai mult în privința salariaților care se întorc la muncă vindecați de coronavirus, în privința cărora există riscul de stigmatizare și discriminare. Citește articolul
Este important pentru acest departament să monitorizeze deciziile guvernamentale semnificative și evenimentele sociale majore care pot afecta angajații și imaginea companiei, pentru o comunicare internă și externă eficientă.
Cei care termină liceul în 2020 susțin examenul de bacalaureat în această vară. Deși inițial urmau să fie două sesiuni de examen, Ministerul Educației a decis să lase o singură sesiune, în contextul epidemiei de coronavirus. Citește articolul
Comunicarea externă legată de politicile de călătorie, siguranța angajaților sau gestionarea percepției publice în sectoarele afectate (agricultură, aviație).
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
O schimbare atât de radicală a direcției companiei necesită o comunicare foarte clară și transparentă către public, parteneri și angajați, pentru a explica noua viziune și cum va fi abordată transformarea.
Criza Covid va produce mutații atât de profunde în ecuația economică a lumii și, implicit, a Uniunii Europene, încât a nu ține pasul înseamnă nu rămânerea pe loc, ci prăbușirea în groapa trecutului subdezvoltat. Citește articolul
Modificările legislative privind promovarea produselor pentru bebeluși pot genera discuții în public sau în presă. Acest departament este interesat să gestioneze imaginea companiei și să comunice eficient noile strategii de marketing sau poziția firmei.
Începând cu această lună, ar fi trebuit să nu mai fie posibilă promovarea în magazine sau la radio și TV a înlocuitorilor laptelui matern, mâncarii pentru bebeluși și a mai multor produse destinate hrănirii sugarilor, dar legea care conținea aceste măsuri a fost abrogată recent, prin intermediul unui act normativ emis de Executiv. De-a lungul timpului, măsura ce ar fi trebuit să se aplice din această lună a fost cuprinsă, într-o formă aproape identică cu cea din lege, și în două proiecte ce aveau ca scop armonizarea legislației locale cu cea europeană, dar care nu au mai ajuns să se aplice. Citește articolul
Acest departament are nevoie de informații despre măsurile de sănătate publică și deciziile guvernamentale pentru a gestiona comunicarea externă a companiei și pentru a înțelege percepția publică în contextul pandemiei.
Persoanele defavorizate vor primi gratuit câte 25 de măști, timp de două luni, se arată într-o ordonanță de urgență a Guvernului, publicată vineri în Monitorul Oficial. Pentru achiziționarea acestor măști, Executivul a acordat 230 de milioane de lei. Citește articolul