Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Profesioniștii din Relații Publice sunt adesea 'fața' companiei în interacțiunile cu publicul larg și media. O ținută impecabilă și adecvată, incluzând bijuteriile, este crucială pentru a proiecta o imagine credibilă și coerentă a organizației.
Bijuteriile cu perle sunt piese care nu se demodează, indiferent de trend-uri. Acestea se reinventează în fiecare sezon, adaugând cate un strop de modernitate design-ului. Sunt multe femei cărora le este greu să renunțe la bijuteriile cu perle și să opteze pentru alte tipuri de pietre sau modele. Pentru unele dintre ele, perlele au o însemnătate aparte care ține fie de simbolistică, fie de moștenire, iar pentru altele reprezintă un mod de a-și evidenția stilul. Citește articolul
Este important să știe despre aceste reguli pentru a gestiona imaginea publică a firmei, mai ales dacă există evenimente sau situații care pot duce la deranjarea liniștii sau la interacțiuni cu poliția, evitând astfel probleme de reputație.
De la sfârșitul lunii ianuarie, vor apărea anumite schimbări în privința atribuțiilor polițiștilor, în special în ceea ce privește folosirea forței sau legitimarea persoanelor fizice. În plus, cei care își vor deranja vecinii în orele de liniște sau vor organiza evenimente gălăgioase vor avea de plătit amenzi mai mari decât era cazul, până acum. Citește articolul
O amendă mare sau o breșă de securitate a datelor poate afecta grav reputația companiei. Acest departament trebuie să fie la curent cu tendințele și riscurile pentru a pregăti strategiile de comunicare și a gestiona eventualele crize de imagine.
Persoanele care sunt interesate de felul cum le sunt protejate datele, în concret, se întreabă, probabil, cât de mult se conformează firmele cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și, mai ales, ce fac autoritățile în această privință. În acest context, societatea de avocatură DLA Piper a analizat aceste aspecte și a ajuns la cifre care arată că Regulamentul este, într-adevăr, un act normativ ce trebuie luat în serios. Citește articolul
Informațiile despre performanța economică și angajamentul față de sustenabilitate sunt esențiale pentru comunicarea publică și imaginea companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de știri pozitive despre orașe sau evenimente care primesc recunoaștere, deoarece astfel de informații pot fi folosite pentru a îmbunătăți imaginea publică și reputația companiei, mai ales dacă are legături cu locația respectivă.
Sibiul are șanse să devină cea mai bună destinație turistică europeană din 2020, după ce a fost în trecut capitală culturală europeană. Citește articolul
Îi ajută să înțeleagă riscurile de reputație asociate cu încălcările legilor privind protecția datelor și cum să comunice responsabil pentru a menține încrederea publicului.
O companie italiană ce furnizează gaz și electricitate a primit o amendă de 8,5 milioane de euro, din cauză că a prelucrat ilegal date personale, pe care le-a folosit pentru a face oferte promoționale. Amenda reflectă impactul prelucrării, durata neconformării cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și mărimea companiei, însă este un exemplu relevant cu privire la seriozitatea încălcării GDPR-ului, în scop de marketing. Citește articolul
Articolul conține declarații guvernamentale despre economie și un studiu despre inegalitatea globală, ambele subiecte de interes public care pot influența reputația companiei și modul în care aceasta comunică extern.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament monitorizează climatul general economic pentru a înțelege cum ar putea fi percepută compania în perioade de incertitudine și pentru a pregăti comunicări adecvate către public și parteneri.
Directorul general al FMI, Kristalina Georgieva, a avertizat că economia globală riscă o revenire a Marii crize economice, alimentată de inegalităţi sociale şi de instabilitatea sectorului financiar, relatează The Guardian. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct de imaginea publică a companiei. Articolul menționează evaluarea 'evenimentelor de PR, conferințelor de presă, activităților din social media', care sunt esențiale pentru Relații Publice. Monitorizarea comunicării îi ajută să măsoare succesul campaniilor și să adapteze strategiile pentru a construi o reputație bună.
Am vorbit în articolele trecute despre modul în care se concepe planul de comunicare, despre definirea audiențelor, stabilirea mesajelor care trebuie comunicate, indentificarea unor platforme prin intermediul cărora să se facă comunicarea. Astăzi, vorbim despre o parte la fel de importantă, deși ignorată de multe ori de către comunicatori: monitorizarea comunicării. Citește articolul
Un ajutor de stat semnificativ și un plan de restructurare pentru o companie națională importantă sunt știri de interes public, iar acest departament ar fi responsabil de comunicarea externă și de menținerea unei bune imagini a companiei în astfel de situații.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul