Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul arată cum tichetele cadou pot fi utilizate pentru protocol sau în cheltuieli de reclamă și publicitate, aspecte relevante pentru imaginea companiei și relațiile cu publicul.
Biletele de valoare, adică tichetele de masă, de creșă, culturale, tichetele cadou și voucherele de vacanță, se acordă numai în condițiile legii. Din perspectivă fiscală, taxarea lor se face în funcție de anumite valori prevăzute de lege și a altor condiții. Citește articolul
Acest departament este interesat de știrile despre evenimentele locale de succes și creșterea turismului, deoarece acestea pot influența imaginea companiei, relațiile cu comunitatea și pot semnala un mediu de afaceri local dinamic.
Târgurile de Crăciun şi-au închis porţile, iar organizatorii îşi fac bilanţul. Multe oraşe se pot lăuda cu mai mulţi vizitatori şi încasări mai mari. Dar au fost şi târguri cu vânzări mici, iar responsabilii spun că vor învăţa din greşeli. Citește articolul
A fi la curent cu astfel de știri economice majore ajută la înțelegerea climatului general și la adaptarea mesajelor pe care compania le transmite publicului și partenerilor, astfel încât să fie relevante și informate.
Banca Naţională a României (BNR) a anunţat că rezervele valutare administrate de banca centrală erau, în 31 decembrie 2019, de 32,926 miliarde euro, cu 891 milioane euro mai mici decât în 30 noiembrie 2019. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă semnalele venite de la guvern și discuțiile importante la nivel național, cum ar fi evaziunea fiscală sau finanțarea europeană, pentru a gestiona imaginea publică a firmei și relația cu autoritățile.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Chiar dacă se vorbește de vânzări, articolul atinge subiecte importante despre cum să faci compania sau produsele cunoscute de cât mai mulți oameni și cum să construiești o imagine bună, aspecte esențiale pentru comunicarea cu publicul larg.
Pentru marketingul online, organizarea unei campanii presupune stabilirea mai multor coordonate: produsul pentru care se face campania, publicul țină și abordarea acestuia, perioada campaniei, unde se face promovarea, implicarea altor departamente sau resurse, obiectivele generale ale campaniei. Desigur, lucrurile sunt interconectate și deciziile nu se pot lua separat, pentru fiecare punct în parte. Haideți să vedem cum putem aborda procesul de organizare a unei campanii. Citește articolul
Acest departament are nevoie de prezentări clare, moderne și de impact pentru a comunica eficient cu publicul, partenerii și media, în cadrul evenimentelor sau campaniilor de imagine. Funcționalitățile avansate descrise în articol ajută la crearea unor materiale profesionale.
Când ne gândim la suita Office, automat ne gândim la treimea documente – tabele - prezentări. Pentru primele două am prezentat opțiuni în lecțiile anterioare. A venit acum momentul să vedem ce opțiuni avem când avem de făcut o prezentare de afaceri, un format popularizat de Microsoft PowerPoint care refuză să facă loc altor modalități moderne de a condensa informația într-un format ușor de digerat. Citește articolul
O astfel de știre, despre cum o companie își îmbunătățește protecția datelor utilizatorilor, este relevantă pentru imaginea publică a firmei. Departamentul de Relații Publice comunică aceste mesaje pentru a construi încredere și a arăta că firmei îi pasă de clienți.
Facebook și protejarea datelor nu sunt două concepte care se potrivesc prea bine împreună, însă compania încearcă să demonstreze contrariul. Citește articolul
Chiar dacă nu este direct despre PR, riscul de a prejudicia 'prestigiul unității instituției' prin faptele profesorilor este un aspect pe care departamentul de relații publice ar trebui să-l înțeleagă, pentru a gestiona imaginea publică și a reacționa la eventuale situații negative.
O modificare adusă Legii educației naționale, care a devenit efectivă de joi, va face ca profesorii din mediul preuniversitar să răspundă disciplinar mult mai strict pentru încălcarea atribuțiilor lor de serviciu. În esență, nu mai este nevoie ca profesorii să își fi încălcat atribuțiile cu intenție sau din culpă (adică să fi existat vinovăție), cum era până acum, ci este suficientă încălcarea în sine, pentru a se atrage răspunderea. Acest lucru mai este cunoscut și ca „răspundere obiectivă”. Citește articolul
Obligația de a afișa placheta ANPC și existența cazierului contravențional pot afecta reputația companiei și modul în care este percepută de public. Este important pentru gestionarea imaginii publice.
De la începutul anului trecut, numeroase acte normative au intrat în vigoare aducând pentru firmele din România noi obligații, dar și eliminând unele dintre ele, în relația cu statul: de la domeniul combaterii spălării banilor, al francizei, al obligațiilor de mediu și de protecția consumatorului. Iată, în mare, cele mai importante noutăți în 2019 în raport cu autoritățile centrale și locale: Citește articolul
Acest departament este interesat de cum sunt percepute noile reguli de către public și de modul în care compania comunică aceste schimbări către clienți, pentru a menține o imagine pozitivă și a gestiona eventualele critici.
Cei ce doresc să cumpere și să folosească cartele telefonice preplătite trebuie să știe că, în cursul anului 2019, legislația din domeniu a fost modificată, aceștia fiind nevoiți, din aprilie 2020, să furnizeze magazinului anumite date personale. Totodată, cei care au cumpărat cartele preplătite fără să prezinte actul de identitate le vor mai putea folosi doar până în septembrie 2020. Citește articolul