Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament se ocupă de imaginea firmei. Ei trebuie să știe despre astfel de cazuri pentru a gestiona mesajele publice și a proteja reputația companiei în cazul unor acuzații sau amenzi.
Două companii au fost sancționate, recent, de către Consiliul Concurenței (CC) pentru trucarea unei licitații cu amenzi care, cumulate, ajung la aproape 100.000 de euro. În esență, cele două companii au schimbat informații sensibile între ele, care le-au ajutat să trucheze licitația, prin coordonarea comportamentelor lor cu privire la acea licitație. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să cunoască reglementările din transportul alternativ, mai ales dacă firma este implicată în acest domeniu sau folosește aceste servicii, pentru a gestiona imaginea publică și comunicarea.
Recent, Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI) a publicat lista aplicațiilor de ridesharing avizate tehnic. Astfel, Yango se alătură celorlalte patru aplicații de transport care dețineau deja astfel de documente. Pentru că la finalul anului trecut, reglementările s-au modificat, ocazie cu care avizul de funcționare pentru aplicațiile de ridesharing și-a dubat valabilitatea, Yango a obținut autorizarea pe 2 ani, spre deosebire de Uber și Bolt, spre exemplu, care au primit aviz valabil un singur an, autorizarea lor făcându-se pe regulile dinainte de modificare. Citește articolul
Acest departament dorește să știe cum pot fi rezolvate disputele cu partenerii importanți, cum ar fi băncile, într-un mod civilizat și amiabil, pentru a menține o imagine bună a companiei în public și în rândul partenerilor de afaceri.
Atunci când au un litigiu cu banca, românii pot apela la mecanismul concilierii, ca o formă alternativă de soluționare a diferendelor. Exemple de avantaje practice pentru consumatorii care folosesc acest mecanism apar tot mai des - chiar recent, au fost șterse datorii record, de către o bancă, de 300.000 de lei, respectiv 52.000 de franci elvețieni (CHF). Citește articolul
Un focar de boală precum gripa aviară necesită o comunicare atentă cu publicul și autoritățile, iar departamentul de relații publice monitorizează astfel de știri pentru a pregăti răspunsuri și a menține reputația companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
O amendă mare sau o problemă cu datele personale poate afecta imaginea publică a companiei. Acest departament trebuie să știe cum să comunice și să gestioneze percepția publicului în astfel de incidente.
Autoritatea română de protecție a datelor (ANSPDCP) a aplicat, recent, amenzi de mii de euro pentru unele fapte contrare Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Într-un caz a fost vorba de trimiterea unor e-mail-uri nesolicitate (spam) și continuarea trimiterii acestora, deși emițătorului i s-a cerut să nu mai continue trimiterea de e-mail-uri. În celălalt caz, a fost vorba de trimiterea de date personale, în mod eronat, pe adresa de e-mail a unei alte persoane. Citește articolul
Trebuie să știe ce situații pot afecta imaginea firmei și cum să comunice corect pentru a evita scandaluri legate de discriminare față de clienți.
Comercianții care vor limita sau chiar bloca accesul persoanelor din străinătate la informațiile online privind produsele sau serviciile oferite vor fi sancționați cu amenzi ce pot ajunge până la 50.000 de lei, potrivit unor norme care se aplică de mâine. De asemenea, aceștia vor putea primi amenzi și pentru discriminări bazate pe naționalitate sau locul de domiciliu atunci când vine vorba de produsele și serviciile oferite sau metodele de plată. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar putea utiliza acest articol pentru a crea conținut pozitiv și angajant pe platformele de social media ale companiei sau în comunicate de presă legate de evenimente comunitare. Este un mod de a construi o imagine publică pozitivă și de a arăta o latură mai 'umană' a companiei, prin promovarea educației și divertismentului pentru copii.
Îți propunem câteva ghicitori grele pentru copii, pentru că mintea lor are nevoie de stimulare continuă pentru a se dezvolta armonios. Joaca, jocul, jucăriile sunt cei trei „J” pe care un părinte implicat trebuie să-i aibă mereu în buzunar. Citește articolul
Modul în care este gestionată atragerea fondurilor europene poate influența imaginea publică, reputația și relațiile cu partenerii sau autoritățile. Acest departament este interesat de cum este percepută această performanță în spațiul public.
România va primi anul acesta mai puțin de trei miliarde de euro, bani de la Uniunea Europeană. Citește articolul
Dacă o companie desfășoară activități care pot genera zgomot (ex: campanii promoționale, evenimente în aer liber) sau dacă are interacțiuni publice, este important să cunoască aceste reguli pentru a menține o imagine pozitivă și relații bune cu comunitatea, evitând situațiile de conflict sau reclamațiile.
Cei care tulbură liniștea vecinilor în mod repetat vor avea de achitat, din această lună, amenzi mai mari decât în prezent, potrivit unei legi care a fost oficializată spre sfârșitul anului trecut și care va intra în vigoare la sfârșitul lunii ianuarie. Amenzile pentru cei care își deranjează în mod repetat vecinii vor porni de la 2.000 de lei. Citește articolul
Aceste informații despre direcția economică și fiscală a țării sunt importante pentru a înțelege mediul de afaceri, pentru a comunica eficient cu partenerii, clienții și publicul larg, și pentru a modela imaginea companiei în contextul economic actual.
Deficitul nu va depăşi în acest an 3,6% din PIB şi taxele nu vor fi majorate, indiferent de situaţie, a declarat, marţi seară, la Realitatea Plus, ministrul Finanţelor Publice, Florin Cîţu. Citește articolul