Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Este interesat de cum se dezvoltă legile și dezbaterile publice pe subiecte sensibile, pentru a gestiona comunicarea și reputația companiei și pentru a anticipa teme de interes public.
Ca principal organ de legiferare, este greu să privim Parlamentul ca adoptând legi neobișnuite. Practic, în afara conștiinței, a gândurilor și a emoțiilor, există puține aspecte ale vieții care nu au fost acaparate de activitatea legiuitoare, ceea ce face Legislativul un organ cu o activitate foarte largă și variată. Totuși, chiar și așa, există unele proiecte care pot fi considerate ușor atipice, fie pentru că nu le putem vedea impactul imediat, fie pentru că ele vizează unele schimbări radicale. Citește articolul
Cum să comunici public astfel de știri mari despre succesul unei companii și tranzacții importante pentru a menține o reputație bună.
O prezenţă uriaşă pe reţelele de socializare, o melodie de succes despre o familie de rechini şi o colecţie înfloritoare de vechituri auto sunt câteva dintre mijloacele care au permis acumularea unor averi impresionante în 2019, la nivel mondial. Citește articolul
Relațiile publice se bazează pe transmiterea mesajelor în mod eficient și credibil către public. Articolul oferă instrumente pentru a construi discursuri mai convingătoare și a evita capcanele de limbaj care pot afecta imaginea companiei sau a purtătorului de cuvânt.
Unele cuvinte au rolul de a-i face pe oameni să țină minte mai multe despre explicația pe care tocmai ai formulat-o. Altele, pe de altă parte, au puterea de-a bloca mintea celor care ascultă, obligându-i să le țină minte, ca un lipici verbal ce se prinde de memoria lor, împiedicând explicația ta să aibă vreo șansă reală de reușită. Citește articolul
Acest departament se ocupă de comunicarea publică și imaginea companiei. E-mailurile profesionale, clare și fără greșeli sunt cruciale pentru construirea și menținerea unei reputații solide, mai ales când este vorba de comunicate de presă sau mesaje corporative.
Astăzi, vorbim despre conținutul e-mailului, lucrul care detaliază, de fapt, ce ai început în subiect și care îl poate determina pe destinatar să ia o anumită decizie în privința propunerii pe care ai făcut-o tu prin e-mail. Ca de obicei, vom descompune acest conținut și vom discuta despre mai multe tipuri de abordări și probleme care te-ar putea ajuta să scrii e-mailuri mai bune. Citește articolul
Articolul subliniază că succesul este adesea o consecință a discuțiilor publice și a recunoașterii din partea celorlalți. Acest aspect este crucial pentru departamentul de Relații Publice, care se ocupă cu gestionarea imaginii și comunicarea performanțelor și succeselor companiei sau ale angajaților cheie către public.
Ni se servește des, mai ales în mass-media de business, ideea că X are succes. Nimic despre performanța lui X, ca și cum se subînțelege. În realitate, la cum văd eu lucrurile, succesul și performanța sunt două chestii diferite. Performanța e dată de atingerea unor ținte de afaceri (sau de alt fel), ținte care sunt, în mare, similare pentru toată lumea. Cu alte cuvinte, performanță e să vinzi de X lei, să ții oamenii lângă tine, zeci de ani, în procent de 99% etc. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative poate folosi acest tip de conținut pentru comunicări interne sau externe care subliniază valorile companiei legate de bunăstare, echilibru familial și consum responsabil. Promovarea unui astfel de mesaj poate contribui la o imagine pozitivă a companiei și la implicarea angajaților în comunitate.
Este un scenariu pe care îl cunoaștem cu toții. Ne petrecem săptămâni, dacă nu luni, gândindu-ne cu grijă și selectând acele jucării de Crăciun pe care le considerăm perfecte: să fie adecvate vârstei, să-i stimuleze intelectual, să fie interesante, surprinzătoare, palpitante. Citește articolul
O licitație de 1.67 miliarde lei pentru litoralul românesc este un subiect de interes public major, necesitând strategii de comunicare eficiente și gestionarea imaginii publice a entităților implicate.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul semnalează aspecte care pot influența modul în care compania este percepută de public sau de autorități, cum ar fi obligația de a afișa sancțiunile sau implicarea în inițiative de mediu.
Regimul legal al activității comercianților a suferit unele schimbări relevante în anul ce stă să se încheie. Printre altele, au apărut schimbări ce țin de serviciile de plată, secretele comerciale, drepturile consumatorilor sau folosirea automatelor de produse și servicii. Citește articolul
Acest departament urmărește știrile și evenimentele sociale importante, cum ar fi schimbările din educație, pentru a înțelege mai bine mediul în care operează compania și pentru a gestiona mesajele publice.
După ce doar în septembrie hotărâse că absolvenții clasei a VIII-a nu se vor mai putea înscrie la liceu decât dacă au media de admitere cel puțin cinci, Ministerul Educației elimină această limitare și le permite și celor cu medii sub cinci să se înscrie la liceu. Modificarea este conținută într-un ordin al ministerului, care a fost oficializat chiar azi. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi aceste sfaturi utile pentru a comunica intern către angajați sau extern către public, arătând preocuparea companiei pentru siguranța și bunăstarea familiilor, ceea ce contribuie la o imagine pozitivă și la o legătură mai bună cu oamenii.
Pentru cei care încă mai păstrează tradiția de a merge cu colindul de sărbători, Poliția Română a emis câteva avertismente de care părinții ar trebui să țină cont în cazul în care decid să-și lase copiii la colindat. Citește articolul