Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a gestiona imaginea publică a companiei și a se asigura că mesajele transmise clienților și publicului sunt în acord cu noile legi de protecție a consumatorilor.
Patru proiecte legislative ce privesc împrumutații înregistrate în această toamnă în Parlament au primit astăzi un vot favorabil la Senat . Ele readuc în actualitate câteva chestiuni care, în esență, au mai fost propuse în ultimii ani, dar nu au reușit să devină legi. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative este interesat pentru a înțelege percepția publică și reacțiile la știrile economice, pentru a adapta mesajele companiei și pentru a gestiona relația cu publicul și alte entități importante.
România a primit miercuri o evaluare negativă de la una dintre cele trei agenții de rating internațional. Citește articolul
Pentru a înțelege ce interesează publicul larg (top căutări Google) și cum sunt percepute evenimentele sau știrile economice (precum scumpirile la alimente), ajutând la comunicarea eficientă și la gestionarea imaginii companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament este interesat de percepția publică și de modul în care fenomenul migrației forței de muncă poate influența imaginea companiei sau relațiile cu diverse părți interesate, inclusiv comunitatea.
După Revoluție, oamenii au fost asul din mânecă de care ne-am bătut însă joc. Din opt milioane de lucrători, mulți profesionişti, am trimis peste trei milioane în străinătate. Citește articolul
Articolul abordează subiecte de interes public larg, precum îmbunătățirea traficului urban și educația. Acest departament monitorizează astfel de știri pentru a înțelege contextul social și politic și pentru a gestiona comunicarea externă a companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament trebuie să comunice publicului și partenerilor eforturile companiei de a se conforma cu noile reguli privind plasticul și de a deveni mai sustenabilă, gestionând imaginea publică a firmei.
Nu mai puțin de cinci grame de plastic ajung săptămânal în organismul fiecărui locuitor al planetei prin aer, apă sau hrană. Acesta este principalul motiv pentru care Consiliul Uniunii Europene a decis să interzică o parte din produsele de plastic utilizate zilnic, începând din iulie 2021. Actorii economici precum restaurantele, lanțurile de magazine, cafenelele, barurile sunt forțați să identifice alternative biodegradabile pentru produsele care vor fi restricționate. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care o organizație comunică și este percepută, atât în interior, cât și în exterior. Articolul subliniază importanța unei comunicări empatice, a evitării etichetării negative și a validării. Aceste principii sunt cruciale pentru construirea unei reputații solide, gestionarea imaginii publice, elaborarea mesajelor corporative care inspiră încredere și înțelegere, și pentru a promova o cultură organizațională bazată pe respect și valorizare individuală.
Copiii indeciși. Copiii cu frici. Copiii fără voce. Copiii agitați. Copiii neatenți. Dezangajați. Plângăcioși. Agresivi. Retrași. Supărăcioși. Neprietenoși. Intoleranți. Neascultători. Opozitioniști. Încăpățănați. Obraznici etc. Citește articolul
Echipele de Relații Publice și Afaceri Corporative monitorizează știrile, percepția publică sau activitatea concurenței. Căutările precise îi ajută să identifice rapid informațiile relevante pentru comunicare.
Pe lângă căutările cu operatori booleeni, Google permite și filtrarea rezultatelor în funcție de poziția cuvintelor căutate în pagină. Nu doar atât, dar se pot limita rezultatele doar la un anumit tip de fișier sau la un singur website. Google mai poate face și recomandări de website-uri similare cu un anumit website. Despre toate acestea vei învăța în acest articol. Citește articolul
Articolul subliniază importanța comunicării clare și a capacității de a explica lucruri într-un mod simplu, dar și gestionarea opiniilor contrare, abilități fundamentale pentru a construi relații pozitive și a transmite mesajele companiei atât intern, cât și extern.
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Gestionarea corectă și transparentă a disciplinerii elevilor este importantă pentru imaginea publică a instituției și pentru o bună comunicare cu părinții și comunitatea.
Fie că vorbim de elevii școlilor publice sau particulare, toți copiii și adolescenții înscriși în sistemul de învățământ din România trebuie să se supună unor reguli, care dacă sunt încălcate atrag după sine o serie de sancțiuni, însă până la aplicarea acestora, procesul de evaluare trebuie să treacă de mai multe comisii. Cu toate acestea, Parlamentul este pe cale să adopte un proiect de lege prin care profesorul va avea putere de decizie asupra modalităților de sancționare privind abaterile disciplinare ale elevilor, eliminând celelalte organe de control. Citește articolul