Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul prezintă dialoguri importante între guvern și mediul de afaceri despre cum sunt stabilite taxele. Departamentul este interesat să înțeleagă aceste discuții pentru a menține o relație bună cu autoritățile și a comunica eficient poziția companiei.
CursDeGuvernare.ro, cu sprijinul ASE și AMCHAM, organizează conferința "Buget și fiscalitate 2020: dinspre politica oficială spre mediul de afaceri", pe 27 noiembrie 2019, începând cu ora 09.00, în București, la Aula Magna a Academiei de Studii Economice, Piața Romană nr.6. Citește articolul
Misiunea acestui departament este să comunice eficient cu publicul larg, presa și partenerii, adaptând mesajele pentru a fi înțelese de audiențe diverse.
Honoré de Balzac, unul dintre cei mai mari scriitori francezi din istorie, e recunoscut pentru lungimea frazelor sale. Se întâmplă adesea ca o frază să pornească de la jumătatea unei pagini și să se termine undeva la începutul paginii următoare, conducând cititorul, printre virgule și paranteze nenumărate, până la izbăvirea unui punct de final. Citește articolul
Abilitățile de comunicare eficientă și de a vorbi în public, așa cum sunt prezentate în articol, sunt fundamentale pentru gestionarea relațiilor cu publicul și media, și pentru reprezentarea companiei în exterior.
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a firmei. O rechemare de produs necesită o comunicare atentă și transparentă pentru a proteja reputația companiei și încrederea clienților.
Atunci când un producător face publică decizia de a rechema sau retrage un produs, consumatorii ar trebui să înceteze să-l mai folosească, deoarece utilizarea în continuare a acestuia le poate pune sănătatea și chiar viața în pericol, potrivit unei campanii lansate de Comisia Europeană și promovată la nivel național de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care implicarea companiilor într-un proiect educațional, care oferă burse și ateliere de practică, contribuie la construirea unei imagini bune și la comunicarea pozitivă a acțiunilor companiei către public.
În încercarea de a atrage elevi, școlile de meserii oferă cazare în internate moderne și o trei mese pe zi. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele publice și politice, cum ar fi alegerile, pentru a înțelege contextul general în care operează compania și pentru a comunica intern sau extern aspecte relevante, mai ales dacă firma are o prezență internațională sau angajați expați.
Românii din afara granițelor țării ce vor să voteze în turul doi al alegerilor prezidențiale din acest an la secțiile de votare organizate în străinătate pot face acest lucru timp de aproape trei zile, și anume ei pot vota în perioada cuprinsă între 22 și 24 noiembrie, adică începând de azi. Citește articolul
Pentru a înțelege și a comunica poziția firmei legată de problemele de mediu din oraș, precum și pentru a gestiona imaginea publică a companiei în acest context.
Din 2020, cei care circulă prin București cu mașini poluante vor avea de plătit o taxă. De asemenea, accesul în anumite zone, pentru unele tipuri de mașini, va fi interzis (la început, doar în zona centrală și doar pentru cele mai poluante mașini, însă, până în 2024 va fi restricționat accesul în toată Capitala pentru mai multe tipuri de mașini). Nerespectarea acestor prevederi poate să atragă sancțiuni de cel puțin 1.500 de lei. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei; respectarea sau nerespectarea legilor de mediu poate avea un impact major asupra reputației și relațiilor cu publicul și alte părți interesate.
Anul 2020 aduce câteva obligații notabile în rândul firmelor care au obligații de mediu, prin prisma activității lor: vorbim de declarațiile la Fondul de mediu, de anumite taxe care se vor plăti diferit, de respectarea unui procent minim de ambalaje reutilizabile introdus pe piață și de autorizațiile de mediu, a căror valabilitate se constată diferit. Citește articolul
Acest departament este preocupat de cum este percepută compania în public, mai ales în urma unor decizii judecătorești importante care implică angajați, și cum trebuie comunicate informațiile pentru a menține o imagine pozitivă și a gestiona crizele de reputație.
Și articolele pe teme de interes profesional pot fi protejate sub umbrela dreptului la liberă exprimare, spune Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) într-un caz recent analizat. Concedierea unui salariat din cauză că scria articole pe o platformă din același domeniu cu cel în care lucra, pe motivul apărării intereselor business-ului care l-a angajat, este o măsură exagerată din perspectiva modului cum e apărată libertatea de exprimare. Citește articolul
Acest departament monitorizează informațiile publice care pot influența imaginea companiei sau moralul angajaților, iar subiectele legate de pensii sunt importante pentru percepția generală.
Numărul celor care au solicitat mutarea banilor de pensie privată (Pilonul II) la sistemul pensiilor la stat (Pilonul I) este de 397, într-o perioadă de cinci luni, potrivit datelor furnizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF). La sfârșitul anului trecut, legislația a fost modificată pentru a da posibilitatea persoanelor fizice să nu mai plătească nimic la pensiile private și să contribuie doar la pensiile de stat. Citește articolul