Modul în care o companie comunică și se comportă cu clienții îi influențează direct reputația. Respectarea acestor reguli ajută la menținerea unei imagini bune în ochii publicului și la evitarea problemelor de imagine.
Legea nr. 33/2015 pentru modificarea Legii nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, precum si pentru completarea art. 32 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2001 privind reglementarea productiei, circulatiei si comercializarii alimentelor a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 170 din 11 martie 2015. Citește articolul
Reglementările despre publicitate sau practicile comerciale pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică extern.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 168, 169 si 170 din 11 martie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Responsabilii cu relațiile publice trebuie să se asigure că modul în care firma își face publicitate la medicamente este transparent, etic și respectă regulile, pentru a menține o imagine bună în ochii publicului și a autorităților.
Ordinul ministrului sanatatii nr. 194/2015 privind aprobarea Normelor pentru evaluarea si avizarea publicitatii la medicamentele de uz uman a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 168 din 11 martie 2015. Citește articolul
Articolul anunță lansarea unei noi aplicații de către AvocatNet.ro, în parteneriat cu Facturis. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative monitorizează știrile despre lansări de produse/servicii, parteneriate și inițiative digitale din piață, mai ales cele care implică interacțiunea cu publicul, pentru a înțelege tendințele și strategiile de comunicare.
AvocatNet.ro si serviciul de facturare Facturis au lansat o aplicatie online care ii anunta pe utilizatori daca s-au numarat printre castigatorii Loteriei bonurilor fiscale, concurs organizat de Ministerul Finantelor incepand din acest an. Aplicatia este gratuita si foarte usor de folosit: utilizatorii nu trebuie decat sa inregistreze in sistem suma si data inscrise pe bonul fiscal. Citește articolul
Este important pentru a ști cum să comunice clienților sau publicului larg despre eventualele schimbări în metodele de plată acceptate sau despre beneficiile aduse de costurile reduse, menținând o imagine pozitivă a companiei.
Noi reguli aplicabile la nivel Uniunii Europene, care vor stabili limite pentru comisioanele aplicate de banci comerciantilor care ofera servicii de plata cu cardul, au fost aprobate marti de Parlamentul European, se mentioneaza intr-un comunicat publicat pe site-ul institutiei. Limitele aplicabile platilor nationale si internationale prin card vor putea duce la reducerea costurilor pentru utilizatorii de carduri, explica europarlamentarii. Citește articolul
Subiectul 'Employer rebranding' este de interes pentru acest departament, deoarece impactează imaginea publică a companiei ca angajator și modul în care aceasta este percepută în piață.
In aceasta primavara, HR Summit ajunge in Cluj-Napoca si Timisoara, cu doua editii la care sunt asteptati peste 300 de manageri si specialisti HR si 30 de speakeri care vor pune in discutie subiecte inedite din domeniul legislatiei, managementului si Resurselor Umane. Elementul de nouatate al acestor editii este dat de temele care vor fi dezbatute, dar si de arhitectura noua a evenimentului, care permite participantilor sa afle solutii concrete de dezvoltare a organizatiilor cu ajutorul capitalului uman. Citește articolul
Articolul abordează importanța abilităților de comunicare, marketing și PR, precum și crearea unui brand personal și corporativ, aspecte de interes pentru relațiile publice.
In 31 martie si 1 aprilie 2015 cel mai mare eveniment de business din Romania, Business Days vine la Timsioara, locul in care va celebra 5 ani de existenta. Peste 1.000 de participanti si 150 de speakeri sunt asteptati la Centrul Regional de Afaceri din Timisoara sa raspunda provocarilor pietei zonale de afaceri. Citește articolul
Departamentul este interesat de discursurile publice ale oficialilor, de știrile despre situația economică și de percepția publică asupra sistemului bancar, pentru a gestiona imaginea și comunicarea externă a companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament urmărește știrile și modificările legislative care pot influența opinia publică sau anumite grupuri sociale, pentru a înțelege mai bine contextul în care operează compania și pentru a gestiona imaginea publică.
La nivelul intregii tari au fost inregistrate peste doua milioane de cereri pentru inscrierea la orele de religie, ceea ce reprezinta 89,75% din totalul elevilor eligibili sa participe la cursurile acestei discipline, a anuntat recent Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice (MECS). Solicitarile sunt facute pentru anul scolar 2015-2016. Citește articolul
Este important pentru a asigura o comunicare externă impecabilă și credibilă, contribuind la imaginea profesională a companiei în relația cu publicul și media.
Cum denumim corect fructul citric, mai mare decat portocala, cu gust acrisor-amarui? Sigur nu gref. Citește articolul