Acest departament este interesat de modul în care o propunere de lege privind creditele în valută este percepută de public și de asociațiile de consumatori, deoarece criticile pot afecta imaginea și reputația companiei în fața opiniei publice.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea și reputația firmei. Protejarea mărcii prin înregistrare asigură că numele și logo-ul firmei sunt unice și nu pot fi folosite de alții, păstrând astfel o imagine clară și de încredere în ochii publicului și partenerilor.
Legislatiile nationale consacra sisteme diferite de dobandire a dreptului la marca. In dreptul roman este aplicabil sistemul atributiv, care presupune ca dreptul la marca se dobandeste prin prioritate de inregistrare. Cu alte cuvinte, dreptul marca apartine persoanei care a inregistrat prima semnul distinctiv. Citește articolul
Acest departament analizează modul în care alte organizații profesionale își comunică public promovările și expertiza, pentru a înțelege strategiile de imagine și relații publice.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a anuntat astazi ca avocatul Valentin Voinescu a fost promovat partener in departamentul de drept bancar si finantari. De asemenea, 10 avocati seniori au fost promovati ca asociati manageri, iar 7 avocati - asociati seniori. In plus, 2 dintre managerii practicii de consultanta fiscala ocupa noi pozitii de senioritate in ierarhia acesteia. Citește articolul
Acest departament urmărește cum este percepută firma de public și de autorități. Informațiile despre abuzul consumatorilor sau despre programele guvernamentale sunt importante pentru reputația firmei și pentru modul în care comunică.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Trebuie să protejeze reputația firmei. Amenzile sau acuzațiile de practici comerciale incorecte pot dăuna grav imaginii publice, iar acest departament trebuie să știe cum să gestioneze aceste situații.
Amenzile aplicate firmelor care utilizeaza practici comerciale agresive sau inselatoare, pentru a-si prezenta produsele, s-au dublat, dupa ce sambata a intrat in vigoare un act normativ care a modificat regulile in domeniu. Mai exact, nivelul maxim al acestor amenzi a crescut la 100.000 de lei, de la 50.000 de lei. Conform ANPC, firmele care aplica practici inselatoare nu ofera informatii clare despre produse, determinand consumatorul sa ia o decizie pe care altfel nu ar fi luat-o. Practicile agresive sunt cele care limiteaza libertatea consumatorului de a alege si constau in hartuirea clientului. Citește articolul
Organizațiile, în special cele din sectorul financiar și imobiliar, pot folosi aceste informații pentru a înțelege și a comunica impactul politicilor guvernamentale asupra pieței și a cetățenilor, fiind util pentru imaginea publică și discuțiile cu părțile interesate.
Persoanele care au cumparat deja o locuinta prin "Prima Casa" pot sa cumpere, tot prin acest program, una mai mare, insa trebuie sa vanda locuinta pe care o detin. Masura este cuprinsa intr-un act normativ care a extins accesul la "Prima Casa". Citește articolul
Departamentul este interesat de un limbaj corect și profesional în toate comunicările externe și interne, pentru a menține o imagine impecabilă a companiei și a evita erorile de exprimare.
Pe lista cuvintelor uzuale folosite gresit de vorbitorii limbii romane se regaseste, la loc de cinste, si substantivul “ghiuveta”. Citește articolul
Acest departament poate utiliza informații istorice și culturale pentru a crea conținut diversificat, cum ar fi postări pe rețelele sociale, buletine informative interne sau evenimente de 'știați că?', pentru a angaja publicul sau angajații cu subiecte de interes general.
Acum 134 de ani, tara noastra sarbatorea ridicarea de la rangul de principat la cel de regat, iar Carol I devenea primul rege al Romaniei. Tot intr-o zi de 14 martie, regele inaugura Fundatia Universitara "Carol I", ce avea sa devina mai tarziu Biblioteca Centrala Universitara "Carol I". Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive despre România pentru a le folosi în comunicarea internă (pentru a crește moralul angajaților) și externă (pentru a arăta că susține valorile și performanțele naționale, contribuind la o imagine bună a companiei în societate). Astfel de articole alimentează o percepție pozitivă atât la nivel intern, cât și în relația cu publicul larg și media.
Studentii romani au obtinut 20 de medalii si locul I pe natiuni la a IX-a editie a Olimpiadei Internationale de Matematica pentru studenti, South Eastern European Mathematical Olympiad for University Students - SEEMOUS 2015, gazduita de Republica Macedonia, se arata intr-un comunicat publicat recent pe site-ul Ministerului Educatiei. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative monitorizează știrile de interes public, inclusiv cele despre educație, pentru a înțelege contextul social și a gestiona imaginea companiei. Informațiile despre performanța școlară pot fi relevante pentru comunicarea externă.
In urma simularii din acest an a examenului de bacalaureat, elevii de clasa a XI-a si a XII-a au obtinut rezultate mai bune decat cele inregistrate in 2014, informeaza Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice (MECS). Totodata, s-au constatat imbunatatiri, fata de anul trecut, si la rezultatele simularii evaluarii nationale pentru elevii de clasa a VIII-a. Citește articolul