Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de modul în care startup-urile își construiesc imaginea și campaniile de lansare, pentru a extrage idei despre comunicarea eficientă și pentru a identifica potențiale colaborări sau inițiative care ar putea îmbunătăți reputația companiei.
Agentia de creatie The Beards Studio provoaca startupurile la o competitie dedicata lor: Pitch the Pitchers!, la care pot castiga o campanie completa de branding. Potrivit unui comunicat de presa al agentiei, inscrierile au inceput deja si se vor incheia in data de 5 Decembrie. Citește articolul
Acest departament este interesat pentru că prin organizarea concursurilor compania interacționează cu publicul, își promovează imaginea și își face cunoscute ofertele, construind o bună reputație.
Marvin Wine Shop organizeaza, pe pagina de Facebook a AvocatNet.ro, un concurs la care participantii pot castiga 6 sticle de Incantation Domeniile Dealu Mare Urlati. Citește articolul
Acest departament este interesat de subiecte care țin de drepturile cetățenilor și de integritatea procesului electoral, deoarece acestea pot influența opinia publică și pot fi relevante pentru imaginea și responsabilitatea socială a companiei.
Orice persoana are posibilitatea de a verifica daca s-a votat sau nu in numele ei la alegerile prezidentiale, anunta Asociatia Pentru Apararea Drepturilor Omului in Romania - Comitetul Helsinki (APADOR-CH). Procedura este simpla si a fost descrisa de organizatie pe pagina sa de internet. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei și comunicarea. E important să fie la curent cu avertismentele oficiale de la instituții pentru a înțelege contextul public și a ști cum să comunice responsabil.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza contribuabilii asupra unei posibile fraude care se analizeaza zilele acestea, se arata intr-un comunicat al agentiei remis astazi redactiei. Citește articolul
Acest departament este implicat în comunicarea cu publicul și cu clienții. Articolul arată cum trebuie informati clienții despre costuri și ce se întâmplă dacă un card este blocat, fiind important pentru imaginea și reputația firmei în fața publicului.
Bancile vor avea obligatia de anul viitor sa afiseze, pe ecranul bancomatelor, comisioanele pe care le percep clientilor pentru tranzactiile pe care acestia le efectueaza cu cardul de debit si credit la ATM-uri, se mentioneaza intr-un ordin al ANPC, publicat ieri in Monitorul Oficial. Costurile operatiunilor vor fi afisate in procent pentru fiecare operatiune si nu in suma exacta, asa cum prevedea documentul in forma lansata in dezbatere publica. Acest lucru vine in contextul in care bancherii au avertizat ca bancile nu vor putea sa afiseze comisioanele pe ecranul bancomatelor, in valoare absoluta, din cauza limitarilor tehnice. Citește articolul
Abordează relația dintre guvern și mediul de afaceri, impactul programelor guvernamentale și al politicilor economice, precum și chestiuni de imagine publică (litigiile ANPC cu băncile).
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Încălcările legii muncii și amenzile mari pot afecta negativ reputația companiei în rândul publicului și al partenerilor de afaceri, iar acest departament gestionează comunicarea și imaginea publică.
Angajatorii care nu respecta legislatia muncii pot fi sanctionati de catre inspectorii de munca cu amenzi care variaza in functie de gravitatea faptei. Astfel, acestia pot risca amenzi chiar si de pana la 100.000 lei. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care firma comunică cu publicul și clienții, asigurându-se că informațiile sunt clare și că firma își respectă angajamentele de transparență, pentru a menține o imagine publică bună.
Ordinul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 106/2014 privind modalitatile de informare a clientilor finali de catre furnizorii de gaze naturale cu privire la conditiile comerciale de furnizare a gazelor natural a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 781 din 27 octombrie 2014. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu evenimentele politice și economice majore care pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică cu publicul, mass-media și alte părți interesate, mai ales în context european.
Noua Comisie Europeana prezidata de Jean-Claude Juncker si-a intrat oficial in drepturi sambata si isi va incepe efectiv activitatea de luni avand drept prioritate relansarea cresterii si impulsionarea pietei muncii, relateaza AFP. Citește articolul
Articolul ilustrează cât de importantă este imaginea publică și cum se poate încerca manipularea percepției oamenilor. Gestionarea corectă a comunicării și a evenimentelor este vitală pentru reputația unei organizații.
Dupa o campanie electorala in care Directia Nationala Anticoruptie a fost mai vocala decat toti candidatii la presedintie la un loc, astazi este ziua alegerilor. Mesajele care au circulat in spatiul public ne indeamna sa mergem la vot, sa ALEGEM, sa facem o schimbare. Insa mai este posibil sa facem o diferenta intre candidati, in conditiile in care aproape in fiecare zi a campaniei electorale am aflat ca acestia au fost implicati fie in contracte cu statul, fie in relatii cu serviciile, fie in calatorii cu functionari publici? Ne-au turmentat toate evenimentele din ultima perioada? De la Caragiale si pana acum, am reusit sa aflam cu cine votam? Citește articolul