Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative urmărește îndeaproape știrile despre succesele românești în diverse domenii, cum ar fi sportul sau arta. Aceste informații sunt utile pentru a gestiona imaginea publică, pentru comunicări interne, pentru a susține inițiative pozitive sau pentru a înțelege sentimentul general din societate.
Sportiva romanca Larisa Florian a cucerit medalia de argint in limitele categoriei 52 kg, joi, la Campionatele Mondiale de judo pentru juniori de la Fort Lauderdale (Florida/SUA). Citește articolul
Acest departament urmărește știrile și deciziile care impactează societatea, pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a alege mesajele potrivite în comunicările externe, mai ales cele legate de aspecte sociale.
Alocatia zilnica de hrana pentru consumurile colective din caminele pentru batrani va creste din 1 ianuarie 2015 la 16,6 lei/zi/persoana, de la 8,3 lei, valoarea actuala, se mentioneaza intr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea firmei și de modul în care interacționează cu guvernul și publicul, iar o taxă controversată și discuțiile publice despre ea sunt foarte importante pentru strategiile de comunicare.
Marii jucatori din industria farmaceutica si-au schimbat semnificativ strategiile ca urmare a introducerii taxei clawback in urma cu 3 ani. Au preferat sa exporte mai mult, astfel ca, afacerile se mentin pe un trend ascendent, fapt la care contribuie si piata. Analistii Tradeville apreciaza ca titlurile companiilor listate la BVB merita cumparate. Citește articolul
Departamentul ar fi interesat să știe despre programele guvernamentale ce pot influența imaginea publică a companiei sau relațiile cu statul, mai ales dacă firma este implicată direct în aceste programe ca finanțator sau vânzător.
Ordonanta de urgenta nr. 66/2014 privind aprobarea Programului de stimulare a cumpararii de autoturisme noi a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 768 din 22 octombrie 2014. Citește articolul
Pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a comunica transparent în cazul unor investigații sau probleme cu autoritățile, asigurând o reputație bună și încrederea publicului.
Inspectorii fiscali au sanctionat recent mai multi agenti de munca temporara pentru ca au platit, pentru veniturile acordate salariatilor temporari, impozit si contributii sociale la nivelul salariului minim brut, desi diurna neimpozabila oferita era de 2000-2500 de euro. Una dintre masurile luate de inspectori, in acest caz, a fost reincadrarea fiscala a diurnei. In acest context, firmele ar trebui sa tina cont de cateva reguli de baza in ceea ce priveste diurna si contractul de munca temporara. Citește articolul
Modul în care compania comunică schimbările de preț și se conformează deciziilor legale poate afecta reputația publică, fiind crucial pentru departamentul care gestionează relațiile cu presa și imaginea companiei.
Consumatorii trebuie sa fie informati in timp util de catre furnizorii de energie electrica si gaze naturale despre motivele si conditiile majorarii preturilor, inainte ca noile tarife sa intre in vigoare. Aceasta decizie a fost luata astazi de Curtea de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) in doua litigii derulate in Germania. Citește articolul
Departamentul de comunicare și relații publice este interesat de știrile despre programe guvernamentale cu impact economic major, pentru a le comunica publicului, angajaților și partenerilor, și pentru a menține o imagine bună a companiei.
Actul normativ care reglementeaza programul "Prima Masina" a intrat ieri in vigoare. Documentul creeaza cadrul legal pentru implementarea programului, insa pentru ca acesta sa devina functional si sa poate fi accesat de persoanele fizice trebuie aprobate normele de aplicare. Citește articolul
Declarațiile liderilor europeni despre economie și investiții la nivel global pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică cu publicul și partenerii, necesitând o înțelegere a contextului economic larg.
Viitorul presedintele al Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, a declarat miercuri in plenul Parlamentului European la Strasbourg ca isi va prezenta planul de investitii de 300 de miliarde de euro pentru a impulsiona cresterea si crearea de locuri de munca pana la sfarsitul anului, relateaza Reuters. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de comunicarea unei astfel de achiziții importante, care reprezintă o știre de piață și poate influența imaginea companiei și relația cu publicul.
Dentons a actionat in calitate de consultant juridic pentru P3, dezvoltator si administrator al unor parcuri logistice din Europa, in achizitionarea portofoliului a trei parcuri logistice, dintre care doua aflate in Polonia si unul in Romania, de la CA Immobilien Anlagen AG. Portofoliul insumeaza 467,000 mp spatiu de inchiriat. Tranzactia include de asemenea aproximativ 165 hectare deteren, in principal in Polonia si Romania. Citește articolul
Declarațiile oficialilor și analizele economice prezentate în articol pot influența percepția publică și mediul de afaceri. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative are nevoie de aceste informații pentru a gestiona comunicarea externă și imaginea companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul