Este util pentru a ști cum să transmită mesaje clare și convingătoare publicului, jurnaliștilor sau altor părți interesate, prin intermediul limbajului non-verbal al reprezentanților companiei, contribuind la o imagine publică pozitivă.
Limbajul trupului afecteaza modul in care ne vad alte persoane, dar si modul in care ne percepem noi insine. Psihologul Amy Cuddy ne arata un truc extrem de interesant prin care ne putem influenta sansele de succes in functie de postura pe care o adoptam. Un exemplu practic pe care te invitam sa il urmaresti. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu modul în care compania comunică în exterior și în interior. Folosirea corectă a denumirilor locuitorilor din diverse zone arată profesionalism și respect, fiind importantă în comunicatele de presă, campanii sau interacțiunile cu comunitățile locale.
Daca saptamana trecuta am vorbit despre “chineji”, “franceji”, “albaneji” si alte natii inexistente, m-am gandit ca, in aceasta sambata, sa ne intoarcem pe plaiuri mioritice si sa identificam denumirea corecta a locuitorilor din anumite localitati, care ne pot crea probleme de limba romana. Citește articolul
Departamentul este interesat de felul în care procesele de recrutare influențează reputația companiei și imaginea sa publică, inclusiv ca angajator, un aspect important pentru relațiile cu publicul.
Daca lucrati in recrutare de ceva vreme, lucrurile sunt cat se poate de clare: dincolo de calitatea procesului de evaluare, unul dintre secretele unui proces de recrutare finalizat cu succes este calitatea relatiei cu candidatii. In engleza este folosit adesea termenul “candidate experience” pentru a denumi nu experienta de munca a candidatului, ci totalul interactiunilor dintre candidat si potential angajator, interactiuni care marcheaza pozitiv sau, dupa caz, negativ imaginea companiei respective si, implicit, nivelul de interes al celor care aplica pentru un job sau sunt “vanati” pentru pozitii cheie. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de știri pozitive despre România, cum ar fi succesele sportive internaționale, recunoașterea culturală (film) și promovarea turistică. Acestea contribuie la o imagine publică bună a țării, ceea ce ajută compania în comunicarea externă și în relația cu publicul, îmbunătățind 'brandul de țară'.
Gimnasta Larisa Iordache a castigat, vineri, medalia de argint in finala la individual compus, la Campionatul Mondial de la Nanning (China). Larisa Iordache a incheiat concursul cu un total de 59,765 puncte, cu care a obtinut medalia de argint. Citește articolul
Fiind un interviu care prezintă o poveste personală inspirațională, cu accent pe valori pozitive, patriotism și contribuția la societate, articolul poate fi o sursă de idei pentru construirea imaginii companiei și pentru campanii de comunicare externă.
Are 27 ani, a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Babes-Bolyai si doua programe masterale: "Dreptul European si Dreptul National al Afacerilor" (UBB Cluj) si "Asistenta Sociala in Spatiul Justitiei. Probatiune si Mediere" (UBB Cluj). Desi a studiat si in Franta cu o bursa Erasmus, a decis sa ramana in Romania, pentru ca simte ca doar aici se poate dezvolta complet. O pasioneaza dreptul international, dar si societatea si actiunile umanitare. Despre aceste lucruri si despre cum functioneaza mentalitatea oamenilor vom afla astazi de la Andra Buta. Citește articolul
Acest departament este interesat de evenimente care pot îmbunătăți imaginea companiei și de posibile parteneriate în domeniul educațional. O serie de conferințe pentru tineri, cu profesioniști de succes, poate fi o oportunitate excelentă de vizibilitate și de consolidare a reputației.
Bilantul imbucurator al celor 5 zile de Conferinte practice BookLand Evolution este dovada clara a nevoii tinerilor pentru o asemenea initiativa: Peste 500 liceeni din Pitesti au venit sa afle povestile de succes ale speakerilor. Citește articolul
Acest departament gestionează comunicarea externă și imaginea companiei, iar anunțurile despre achiziții majore și aprobările lor sunt informații importante de comunicat publicului și părților interesate.
La sfarsitul lunii iulie a acestui an, OTP Bank Romania, membra a OTP Group, a achizitionat 100% din actiunile Bancii Millennium, membra a Banco Comercial Português. In conformitate cu prevederile legale in materie de concentrari economice, tranzactia a fost supusa obligatiei de notificare catre Consiliul Concurentei, finalizarea tranzactiei fiind conditionata inclusiv de obtinerea autorizarii din partea autoritatii de concurenta. Citește articolul
Evenimentul oferă o platformă pentru promovarea afacerilor și construirea imaginii companiei în mediul de business, util pentru strategiile de relații publice.
Pe 14 si 15 noiembrie 2014, la Bucuresti, va avea loc B-Fair by Femei in Afaceri, targul de business al acestei toamne, dedicat femeilor din mediul de afaceri din Romania. Citește articolul
Articolul vorbește despre 'branding & reputation' (imaginea și reputația firmei) ca temă la o conferință de comerț electronic. Această arie se ocupă de modul în care este percepută compania de public.
A mai ramas o luna pana la cea de-a patra editie a conferintei de comert electronic TeCOMM, evenimentul care reuneste comunitatea magazinelor online din Romania, la Cluj Napoca, se arata intr-un comunicat remis redactiei. La acest eveniment, participantii vor afla sfaturi practice despre cum pot sa isi cunoasca mai bine consumatorii si cum sa le anticipeze deciziile de cumparare. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de comunicările oficiale ale Guvernului privind economia și piața muncii. Acest lucru ajută la poziționarea companiei în contextul politicilor naționale și la gestionarea imaginii publice, mai ales în raport cu inițiativele de creare de locuri de muncă.
Implementarea schemei de garantii pentru tineri este prioritatea zero a tuturor guvernelor din Uniunea Europeana, a declarat miercuri, la Romania TV, ministrul Muncii, Rovana Plumb, dupa conferinta la nivel inalt privind ocuparea fortei de munca in Europa, desfasurata la Milano, Italia. Citește articolul