Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Conducerea și departamentul de Strategie ar analiza aceste informații ca un indicator important al stării economiei și al puterii de cumpărare, pentru a-și adapta planurile de afaceri pe termen lung și a identifica noi oportunități.
Semnele unei noi bule imobiliare sunt tot mai clare. Cererea de împrumuturi pentru locuinţe a crescut numai în ianuarie şi februarie cu 50 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Citește articolul
Oferă idei despre cum să folosești părerea clienților pentru a planifica schimbările în companie, a identifica ce merge bine și a urmări dacă strategiile funcționează.
Creșterea constantă a unei afaceri pe termen lung este dependentă de felul în care nevoile și așteptările clienților sunt îndeplinite. Nu este un secret pentru nimeni faptul că dezvoltarea unei afaceri este determinată de menținerea unor clienți mulțumiți. Cu toate acestea, atunci când consumatorii tăi reclamă anumite probleme pe care le-au avut cu produsele sau serviciile tale, ar trebui să utilizezi informațiile în scopul îmbunătățirii tuturor aspectelor care țin de afacerea ta. Utilizează chestionare pentru a măsura gradul de satisfacție al clienților tăi și utilizează aceste date pentru a elimina cauzele nemulțumirii lor. Citește articolul
Impactul stresului asupra performanței angajaților, costurilor operaționale și fluctuației de personal influențează direct obiectivele strategice și planificarea pe termen lung a companiei.
Luna trecută, redacția noastră a început o campanie de informare legată de stresul la locul de muncă. Dacă întâi am prezentat cauzele interne și externe ale stresului, astăzi am ajuns la prezentarea efectelor pe care le poate avea acesta asupra salariaților și asupra companiei. În esență, stresul la serviciu nu aduce nimic bun: angajații au performanțe scăzute, iar angajatorul are pierderi financiare. Citește articolul
Acest departament e interesat de disponibilitatea unei forțe de muncă pregătite (mai ales cu limbi străine), pentru că e un factor important atunci când o companie decide unde să își extindă afacerile sau să facă investiții noi.
Se învaţă nemţeşte la Sebeş, în Alba. După 25 de ani, acolo a fost redeschis Liceul German. Demersul a fost influenţat şi de faptul că mulţi investitori străini au deschis fabrici în zonă şi cauta angajaţi care vorbesc fluent limba lui Goethe. Citește articolul
Departamentul ar analiza cum această finanțare poate contribui la dezvoltarea strategică a companiei, la lansarea de noi proiecte sau la consolidarea poziției pe piață, mai ales dacă firma este condusă de o femeie.
Una dintre liniile de finanțare cele mai importante ce urmează a fi lansate în cursul acestui an este programul Femeia Manager, o schemă de finanțare ce a cunoscut în anii trecuți schimbări spectaculoase. Pentru 2018, bugetul disponibil a cunoscut o creștere semnificativă, fiind de peste zece ori mai mare decât cel ce a fost alocat sesiunii din anul 2017, iar acest lucru ar putea aduce o revenire a programului la finanțarea micilor afaceri, așa cum s-a mai întâmplat și în anii anteriori. Citește articolul
Calculul corect al impozitului pe profit este esențial pentru prognozele financiare și stabilirea bugetelor pe termen lung. Acest departament are nevoie de informații precise pentru a planifica strategic și a atinge obiectivele financiare ale companiei.
Firmele trebuie să raporteze impozitul pe profit pentru 2017 nu mai târziu de 26 martie 2018, iar una dintre principalele probleme cu care se pot confrunta companiile este interpretarea greșită a legislației în materia deductibilității cheltuielilor, astfel că se poate ajunge la calcularea eronată a sumei datorate statului. Citește articolul
Deciziile strategice ale unei companii, inclusiv cele legate de extindere, diversificare sau noi investiții, sunt puternic influențate de disponibilitatea și condițiile programelor de finanțare. Acest departament are nevoie de aceste informații pentru a adapta planurile de viitor ale afacerii.
Recent, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale a confirmat ceea ce era deja anticipat încă de anul trecut, și anume faptul că două linii de finanțare destinate înființării și respectiv dezvoltării micilor afaceri nu vor mai fi lansate în cursul anului 2018, ca urmare a epuizării fondurilor alocate. În timp ce unele domenii de activitate vor rămâne fără surse de finanțare în acest an, alți antreprenori se vor putea reorienta, pentru finanțarea ideilor proprii de afaceri, către alte programe ce vor fi lansate în curând. Citește articolul
Informațiile despre aprovizionarea cu energie și stabilitatea piețelor energetice sunt cruciale pentru planificarea strategică pe termen lung a companiei, mai ales dacă aceasta depinde semnificativ de gaze naturale pentru producție sau operațiuni. Aceste știri pot influența deciziile privind investițiile și direcția strategică.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul de Strategie și Planificare Corporativă ar fi interesat să înțeleagă direcțiile guvernamentale în ceea ce privește protecția mediului și stimularea consumului de produse ecologice. Aceste informații pot influența deciziile de investiții, dezvoltarea de noi produse sau reorientarea strategică a companiei pe termen lung.
Recent, a fost oficializat bugetul pentru finanţarea în 2018 a programelor de protecţie a mediului, printre care se numără Casa Verde, Rabla şi Rabla Plus, se arată într-un act normativ publicat în Monitorul Oficial. Din păcate, autoritățile n-au inclus pe lista finanțărilor și programul Casa Verde Plus. Aceste programe permit românilor să ceară bani de la stat pentru a cumpăra mașini noi sau pentru a-și moderniza casele. Citește articolul
Departamentul de Strategie are nevoie de informații despre cum se pot rezolva eficient disputele, în special cele internaționale, pentru a-și planifica activitățile viitoare, a evalua riscurile asociate expansiunii în noi piețe și a lua decizii de afaceri care să minimizeze problemele legale și să asigure o creștere sustenabilă.
București, 1 martie 2018: Curtea de Arbitraj Internațional București – BIAC, organism independent lansat sub auspiciile AmCham România, a sprijinit organizarea celei de-a cincea ediții a Pre-moot-ului din România, în cadrul Concursului Internațional de Arbitraj Comercial Willem C. Vis. Citește articolul