Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Trebuie să înțeleagă cum pot afecta amenzile sau interdicțiile de prelucrare a datelor modelul de afaceri al companiei pe termen lung și cum să adapteze strategia generală pentru a evita aceste situații.
În condițiile în care Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) se aplică deja de un an și jumătate și Autoritatea de Supraveghere de la noi a început să dea amenzi, specialiștii de la Schoenherr au venit cu trei ponturi pentru companiile care se ocupă de prelucrări de date personale, conform unui comunicat remis redacției noastre. Citește articolul
Cei responsabili de strategie trebuie să înțeleagă cum aceste reguli fiscale influențează planurile de extindere în alte țări europene și profitabilitatea vânzărilor internaționale, pentru a lua decizii informate privind piețele și modelele de afaceri.
Vânzările la distanță reprezintă livrări de bunuri expediate sau transportate între țări membre ale Uniunii Europene (UE) și, în funcție de categoria din care face parte cumpărătorul (persoană fizică sau juridică impozabilă ori nu), taxa pe valoarea adăugată asociată acestei operațiuni se aplică după reguli diferite. În acest context, direcția generală Brașov a Agenției Naționale de Administrare Fiscală a prezentat recent un ghid ce lămurește modul în care se aplică TVA pentru vânzările la distanță. Citește articolul
Informațiile despre starea economiei, inflație și avertismentele legate de măsuri fiscale sunt esențiale pentru a stabili direcția și planurile de dezvoltare ale companiei pe termen mediu și lung.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Persoanele din Strategie trebuie să prezinte viziuni, planuri și analize complexe conducerii companiei, consiliului de administrație sau altor departamente. Abilitatea de a structura și livra un discurs clar, adaptat audienței și contextului, este crucială pentru a obține susținerea necesară implementării strategiei.
Atunci când pregătesc un discurs, încerc să controlez tot ce se poate controla. O parte importantă a acestui control ține de faptul că e nevoie să știu unde se va ține discursul, cum arată configurația sălii, câți oameni sunt în sală, care sunt caracteristicile importante ale acelui tip de audiență, la ce ora va fi discursul etc. Știu, poate ți se pare că sunt multe întrebări, dar, dacă le luăm pe rând, o să vezi că ele sunt esențiale pentru construirea unui discurs corect și, în final, pentru a face o impresie bună. Citește articolul
Articolul ajută la înțelegerea pieței și a clienților, oferind informații despre cum să îți poziționezi afacerea și produsele pentru a avea succes pe termen lung.
Scopul este să formulăm mai multe idei despre cum putem aborda comunicarea de marketing. Din aceste idei, le alegem pe cele care credem că au cele mai bune șanse de reușită. După testare, o să putem vedea mai bine care sunt cele mai eficiente. Probabil vom avea o soluție optimă, câteva profitabile, câteva la limită profitabile și restul ineficiente. În timp, eficiența abordărilor variază și e recomandabil să avem un mix de abordări de comunicare. Citește articolul
O comunicare eficientă, atât internă (pentru productivitate), cât și externă (pentru vânzări și imagine), este fundamentală pentru atingerea obiectivelor strategice ale companiei și pentru o bună performanță generală.
Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul
Ideea că dezvoltarea unitară asigură echilibrul unei companii este importantă pentru stabilirea viziunii pe termen lung și a direcției strategice de afaceri.
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Articolul subliniază importanța creșterii echilibrate a tuturor departamentelor și funcțiilor unei companii pentru a asigura stabilitatea și succesul pe termen lung, o abordare fundamentală în strategie și planificare. De asemenea, discută despre gestionarea priorităților și a viziunii pe termen scurt și mediu.
În una dintre zilele când stăteam cu fii-mea în parc aşteptând la coadă la leagăn, mi-au căzut ochii pe o fetiţă care-şi întreba mama câte-n lună şi în stele. „De ce câinele are blană şi peştele nu?”, „Unde se duc păsările care zboară în partea aia?” sau „Au toţi copiii buric?”. N-am auzit pe nimeni atât de inventiv, când e vorba despre încuiat părinţii cu întrebări. Şi am tot ascultat ce-i răspundea maică-sa, gândindu-mă că, la multe din întrebări, nici eu n-aş fi ştiut ce să-i răspund. Apoi a venit cireaşa de pe tort. Citește articolul
Pentru a integra respectarea strictă a regulilor de protecție a datelor în strategia generală a companiei, asigurându-se că noile produse și servicii respectă aceste principii încă de la început.
Retragerea consimțământului dat pentru prelucrarea unor date personale trebuie să poată fi retras la fel de ușor cum a fost acordat, se cere prin Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). O procedură greoaie, o retragere condiționată sau prejudiciabilă poate atrage sancțiuni de nerespectare a GDPR. Un exemplu recent din Polonia: Citește articolul
Detalii despre programul Start-up Nation, condițiile de finanțare și direcțiile strategice (inovare, noi tehnologii) sunt vitale pentru deciziile de dezvoltare a afacerii și planificarea pe termen lung.
Vechiul Guvern anunțase luna trecută că a treia ediție a programului de finanțare Start-up Nation era pregătită, de principiu, pentru finalul anului 2019. Apoi a venit demiterea Guvernului Dăncilă și instalarea Guvernului Orban și lucrurile păreau a fi în impas. Totuși, conform programului de guvernare al noului Executiv, Start-up Nation va fi păstrat, însă acesta urmează să fie modificat, ceea ce ar putea întârzia demararea ediției cu numărul trei. Citește articolul